Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 23-09-12, 22:32   #76
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Eeee, am facut-o si pe asta! Mai in gluma mai in serios, daca tot nu am prea fost anul asta pe la alte evenimente de profil, m-am alaturat si eu gastii de la Retromobil pentru intalnirea de pe 22 septembrie 2012 - a XIV-ea reeditare a cursei Bucuresti-Giurgiu 1904/




Muuulte masini, care mai de care. O cursa de pricepere (nu de viteza nici de anduranta) care a scos indirect din calculul pentru podium multi pafaristi (printre care s-a numarat si echipajul nostru, debutant absolut).

Dar pana la urma nu mai putin agreabil.

O zi petrecuta pe drumuri, cu harta si cu indicatiile pe genunchi, ciondanindu-ne ca niste babe surde in cautarea checkpoint-urilor; destinatie la iarba verde si o tinuta de drum si comportament rutier excelent al masinii, cu trei adulti si 2 copii plus un portbagaj plin cu de toate (care nu au trebuit din fericire - cric, piese schimb, canistra benzina samd). Inclusiv la 90-100 km/h pe E 70 / DN 5 (Bucuresti Giurgiu). In jur de 200 km de invarteli si parcursuri pe toate tipurile de drumuri (evident si datorita bajbaielilor noastre )





Multumim Retromobil pentru prilej!

:hi:
__________________
VW 1200 L - 1981 - Hecho en Mexico
VW Passat Variant B5.5 - 2005 - Hergestellt in Deutschland
Opel Corsa D - 2013 - Bitte ein bit!
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 23-09-12, 23:14   #77
Cypy...
VW Driver

Stage 5
 
Cypy...'s Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 675
Member of:
[VW]
[DACIA]
[Competitor CNCA]
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Arta Domnule Arta, bravo e de apreciat ce ai facut tu, ai grija de ea e tare frumoasa si cu siguranta multi si-au dori asa ceva.
Cypy... is offline   Reply With Quote
Old 24-09-12, 08:55   #78
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

azi 4.980 km pe ceas; masina e si de zi cu zi pana s-o borsi vremea...
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 18-10-12, 22:00   #79
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

10.10.2012 - deplasare Bucuresti - Pitesti - Rm. Valcea (termen Tribunalul Valcea la 8.30 am) si retur - total 350 km

viteza pe autostrada - 85-95km/h

viteza intre localitati - 65-75 km/h

durata deplasare - Bucuresti Pitesti - 1 h 25'; Pitesti - Rm. Valcea - 1 h 20' (la dus, conducere pe timp de noapte in intervalul 5.00 am - 7.45 am; la intoarcere timpii au scazut cu cca 25 - 30 minute, conform conditiilor de conducere - zi)

odometrul indica 5660 km

De vreo cateva zile caraia urat in marsarier si nu mai vroia sa intre usor in primele doua viteze. Azi am profitat de dimineata uscata si vantoasa si am pus masina pe cric/capra, am dat jos roata stanga si am strans doua ture fluturele de pe cablul de ambreiaj. S-a remediat vizibil, semn ca cablul cel nou s-a mai "lasat", posibil si ambreiajul sa se mai fi "pasuit" de cand am inaugurat masina
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 20-10-12, 21:39   #80
myky99

Stage 5
 
myky99's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 2,553
Member of:
[Opel]
[BMW]
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

incredibil...toate stima si sincerele mele FELICITARI , din tot sufletul.! o mica remarca/sfat: procurati un tub de AUTOSOL pt bari si piesele cromate! veti vedea diferenta
Cat mai multi kilometri fara probleme
__________________
office@freaktuning.ro
myky99 is offline   Reply With Quote
Old 20-10-12, 23:33   #81
stuparu_mihairadu

Stage 5
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 421
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

vai e fabuloasa masina......

o mica intrebare am. fiind mai in domeniu decat mine.

daca imi achizitionez un golf 1 cu intentia de a-l renova. piese de schimb inclusiv cele critice de motor etc...banuiesc ca nu as avea probleme in a le gasii nu? sunt inca magazine care produc nu?

in alta ordine de idei, compatibilitate intre piese/motoare cu alte modele chiar tipuri de golf 2/3 nu sunt o problema mare nu?

Scuze de off topic daca-l considerati.


Inca odata....FABULOASA MASINA !!!!!! sa va tina cat mai mult.
Mi-ar placea sa-mi fac si eu Oltcitul la acelasi nivel...dar vise.
stuparu_mihairadu is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 00:01   #82
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

6680 km pe ceas

luni 19.11.2012 s-a rupt cablul de ambreiaj, evident la ora de varf (18.00), la urcare pe Vacaresti, banda a 3-a, spre linia de tramvai... nu va inchipuiti cat raion de carne mezeluri am primit de la distinsii participanti la trafic; a trebuit sa ii refuz politicos fiind in Post...

Dupa ce masina a ajuns in siguranta acasa trei ore mai tarziu, a mai stat doua zile cuminte pana mi-am facut timp si elan si i-am schimbat cablul cu unul NOS.

Operatie rezolvata cam in doua ore si jumatate, joi dimineata (demontat pedalier, extras cablu rupt, gresat si pus cablu nou, remontat pedalier cu atentie, scos tub bowden si tras cablul separat prin el, fixat la loc tub bowden, fixat cablu in urechea parghiei, reglaje, teste)

Masina a intrat dinainte de Craciun 2012 la iernat; in ianuarie 2013 s-a deplasat doar vreo 2 zile, una din ele pentru reinoirea ITP-ului, valabil pana in 2015!

7100 km pe bord.
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 00:08   #83
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Quote:
Originally Posted by stuparu_mihairadu View Post
vai e fabuloasa masina......

o mica intrebare am. fiind mai in domeniu decat mine.

daca imi achizitionez un golf 1 cu intentia de a-l renova. piese de schimb inclusiv cele critice de motor etc...banuiesc ca nu as avea probleme in a le gasii nu? sunt inca magazine care produc nu?

in alta ordine de idei, compatibilitate intre piese/motoare cu alte modele chiar tipuri de golf 2/3 nu sunt o problema mare nu?

Scuze de off topic daca-l considerati.


Inca odata....FABULOASA MASINA !!!!!! sa va tina cat mai mult.
Mi-ar placea sa-mi fac si eu Oltcitul la acelasi nivel...dar vise.
Nu m-am documentat in mod special cu restaurarea si sursele de piese pentru modelele mai noi de vw (g 1/2), cred ca orice se gaseste, bani sa fie.

Uite ceva cu adevarat de vazut, pipait, condus, in spiritul acestui forum, imbinand o masina clasica cu un tuning adevarat, extrem ca si complexitate de realizare.

https://www.youtube.com/watch?v=k498LwPc2Ws

https://www.youtube.com/watch?v=vAOtRIWX6Zo
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 31-01-13, 09:37   #84
B999CPY

Stage 4
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 297
Member of:
[VW]
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Va vad prin Popesti-Leordeni cam des. O admir de fiecare data. Si nu numai eu. Sa ai o asa masina (de epoca) reprezinta o vointa fabuloasa, un lucru bun.
Cu respect...
B999CPY is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 13:31   #85
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

7185 km pe ceas

Azi, 02.02.2013, am fost la o interventie tehnica:

- s-au schimbat garnitura de la capacul carburatorului, simeringul si celelalte garnituri ale planetarei dreapta, burduful de planetara dreapta, sabotii de frana; s-a reglat frana spate;


- a fost montat cablul de comanda a incalzitoarelor, in sfarsit dupa atatia ani in care sistemul de incalzire a masinii a functionat legat cu sarma, dupa principiul, vara legat, iarna dezlegat;
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 05-02-13, 07:14   #86
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

04.02.2013 Bucuresti-Buzau si retur

Mers constant cu 80. Ceata.

7390 km pe bord.

In 1500 km urmeaza schimb ulei si filtru aer.

MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 07:37   #87
cristi.mk4

Stage 5
 
cristi.mk4's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,672
Member of:
[VW]
[AUDI]
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

meserie.... No coment
cristi.mk4 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-13, 07:45   #88
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Quote:
Originally Posted by cristi.mk4 View Post
meserie.... No coment
Haha, mesajul pare pozitiv dar usor contradictoriu, oricum multumesc de atentia acordata.
MikeRG is offline   Reply With Quote
Old 10-02-13, 17:04   #89
Sevastian_Vr6
VW Driver

Stage 5
 
Sevastian_Vr6's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 572
Member of:
[VW]
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

Interesant, nu credeam ca mai exista asa ateleiere. Feliciari tie pt ca ai stiut chiar de la inceput ce ai vrut dar felicitari si atelierului pt ca au facut TREABA BUNA.

Bafta in continuare.
Sevastian_Vr6 is offline   Reply With Quote
Old 23-02-13, 19:59   #90
MikeRG

Stage 3
 
MikeRG's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 84
Default Re: Typ I - Kaefer - Conchita (1981) - o poveste veche de 10 ani... si continua...

7900 km;

Azi am stat in garaj, la caldurica si am schimbat rulmentii fata (cei vechi erau TIMKEN [posibili cei de prima echipare?] cu care am luat masina acum 13 ani, am mers eu vreo 30.000 km daca nu si mai mult, au fost transferati de pe tambure pe discuri, adica au trecut prin multe), cei din stanga la limita de uzura spre nefolosire, cei din dreapta impuscati complet (rolele exfoliate).

Usurel, la dornulet, s-au scos carcasele exterioare ale rulmentilor din discuri, s-a curatat totul, s-au montat cele noi, tot cu dornuletul, s-au gresat abundent rulmentii si interiorul discurilor. Am montat rulmenti OPTIMAL, germani. Cod 100002, compatibili de pe mai toate masinile VAG (audi skoda etc.), au ramas din montaj cate un splint, o piulita si o siguranta in forma de stea, evident din alt film.

O manopera de dificultate medie, abordabila "home made" chiar si fara presa (nu ca ultimul montaj s-ar fi facut cu cine stie ce device-uri si scule, discurile (noi initial) au urme de ciocan (baros?) pe circumferinta de intrare.

Urmeaza schimbarea amortizoarelor spate, unul e bun bun (l-am dat jos pe cel din dreapta de pe masina si l-am verificat), cel din stanga spate e terminat. Au fost MONROE, montate cand am luat masina, sa vedem ce gasim, de inlocuire. La fel (MONROE) sau KAYABA (KYB). :hi:

Last edited by MikeRG; 23-02-13 at 20:04.
MikeRG is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -