Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 13-07-11, 10:09   #271
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: golf V GTI

filtrul evoms cum se curata, nu de alta dar am vazut ca pe el scrie: "do no oil"!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 00:53   #272
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Il speli si atat, pentru ca spre deosebire de gama K&N nu e filtru umed ci uscat, recomandat fiind folosirea lui cu husa optionala, pentru o filtrare mai buna a particulelor fine.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 11:31   #273
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Il speli si atat, pentru ca spre deosebire de gama K&N nu e filtru umed ci uscat, recomandat fiind folosirea lui cu husa optionala, pentru o filtrare mai buna a particulelor fine.
ti-ai pus si tu husa?de unde fac rost de o asemenea husa?
daca nu este filtru umed nu are o filtrare mai proasta?
se cunoaste diferenta dintre con k&n si cai evoMS. sunt curios ce diferenta era intre cai evoMS vs k&n.

motorul cum pot sa-l curat, adica sa nu mai aibe atata praf !? este exclus sa spal motorul!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	evoMS.jpg
Views:	179
Size:	17.4 KB
ID:	2084004  
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 14-07-11, 13:40   #274
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
ti-ai pus si tu husa?de unde fac rost de o asemenea husa?
daca nu este filtru umed nu are o filtrare mai proasta?
se cunoaste diferenta dintre con k&n si cai evoMS. sunt curios ce diferenta era intre cai evoMS vs k&n.

motorul cum pot sa-l curat, adica sa nu mai aibe atata praf !? este exclus sa spal motorul!
Husa e disponibila tot de la ei e aprox 45-50 usd + transport si taxe de import.
Probabil ca te duce la 200 ron cu totul.
Diferenta crede-ma ca e foarte mare intre ce ai avut si ai acum. Evoms e the best.

Cat de spre motor iti trebuie rabdarea in primul rand. Eu am stat la mine o ora si acum e bec!
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 17-07-11, 02:10   #275
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Exclamation Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Husa e disponibila tot de la ei e aprox 45-50 usd + transport si taxe de import.
Probabil ca te duce la 200 ron cu totul.
Diferenta crede-ma ca e foarte mare intre ce ai avut si ai acum. Evoms e the best.

Cat de spre motor iti trebuie rabdarea in primul rand. Eu am stat la mine o ora si acum e bec!
ma pune pe ganduri filtrul asta in legatura cu calitatea lui de filtrare.
putin ma intereseaza ca este performant daca nu filtreaza cum trebuie. ma intereseaza sa fie mai bun "filtrant" decat performant.

ma bate gandul sa fac o tiganie sa pun ciuperca de k&n in locul celui evoms, sa fiu sigur sa retine bine praful. filtrele alea k&n merg prin arizona(praf la greu) si nu prea au probleme cu particulele mici de praf!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 17-07-11, 09:19   #276
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

))))) cum sa schimbi evoms cu k&n ))))
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 17-07-11, 23:33   #277
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
ma pune pe ganduri filtrul asta in legatura cu calitatea lui de filtrare.
putin ma intereseaza ca este performant daca nu filtreaza cum trebuie. ma intereseaza sa fie mai bun "filtrant" decat performant.

ma bate gandul sa fac o tiganie sa pun ciuperca de k&n in locul celui evoms, sa fiu sigur sa retine bine praful. filtrele alea k&n merg prin arizona(praf la greu) si nu prea au probleme cu particulele mici de praf!
E alegerea ta!
Faptul ca un filtru uscat are performante bune si filtreaza la fel de bine ar trebui sa te bucure nu sa iti dea de banuit.
De ce nu ai pus K&N Typhoon daca nu ti se pare ok asta?

cand va fi gata masina?
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 18-07-11, 00:19   #278
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

evo ms cel mai bun pt 2.0 TFSI..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 18-07-11, 09:40   #279
alexGTI
Audi Driver

Stage 5
 
alexGTI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of:
[VW]
[AUDI]
[RENAULT]
Default Re: golf V GTI

nu conteaza daca e bun si nu e o tiganie ... nu merge
alexGTI is offline   Reply With Quote
Old 18-07-11, 10:50   #280
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
E alegerea ta!
Faptul ca un filtru uscat are performante bune si filtreaza la fel de bine ar trebui sa te bucure nu sa iti dea de banuit.
De ce nu ai pus K&N Typhoon daca nu ti se pare ok asta?

cand va fi gata masina?
nu am vazut nicaieri un test facut pe evoms, ma refer la teste de filtrare.
pt ca este un filtru uscat ma face sa cred ca nu are o filtrare asa de buna, ATAT! este posibil sa ma insel(ar fii bine) si filtrul sa fie ok.
eu ma refer ca filtrele k&n sunt bune, am avut pe multe masini si nu am avut nici o problema. nu vreau ca motorul sa aibe de suferit.
un prieten avea pe masina lui k&n si mergea numai prin arizona. am mers 150.000 mile si nu a avut nici cea mai mica problema cu el!
uleiul il schimb din 7000 in 7000 km.

am toate piesele, dar nu sunt montate. vreau sa ma hotarasc asupra unui kit de ambreaj bun. pe mine ma intereseaza cel mai mult sa fie unul cat mai moale, sa fie aproape stock, pt ca deja in trafic greu am probleme cu stangul, cateodata simt ca fac carcel de la atatea debreieri...

nu le montez pt ca nu vreau sa imi cada ambreajul pe drum. o sa fac cam 10.000 km prin europa si nu vreau sa stau cu ea printr-un service sa astept ambreajul sa vina cinestie prin ce tara!?

imperativ imi trebuieste niste anvelope sa reziste peste 300 km/h, zr w sau y sa fac top speed pe autobahn. in romania am prins aproape 300 km/h, dar mi-am adus aminte ca anvelopele sunt garantate pana la 240 km/h!

masina o fac pt mine, atat. nu particip la legale sau prezentari...

dupa toate astea o sa imi cumpar si o capota de carbon 100%, pt ca nu imi plac fake-urile gen carbon look.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 18-07-11, 11:13   #281
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Avand in vedere ca Revo (care este top in TFSI) recomanda EVOMS eu cred ca stiu la ce se refera.. Cand mi-am facut ultima oara dyno s-a nimerit sa vina si un RS4 cu filtru k&n.. S-au facut teste cu masina si ceva nu mergea, cand au ridicat capota si au vazut K&N au inceput sa rada cei de la dyno si i-au pus un filtru stock si a mers mult mai bine.. K&N mi se pare pus ca sa zici tu ca ai ceva ``tuning``.. Ai grija ce pui pe langa turbina aia ca nu e chiar asa de simplu..Ai nevoie de muulte piese ca masina sa mearga save..

https://www.youtube.com/watch?v=IF857Oaiekk
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 18-07-11, 11:56   #282
Ciosmi

Stage 5
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 758
Member of:
[SEAT]
Default Re: golf V GTI

Eu nu inteleg de ce nu montezi admisia,sa vezi daca e bun filtrul sau nu!

Si nu stiu ce filtru de la K&N are diametrul asa de mare incat sa se potriveasca pe tubulatura.Eu am cautat unul sa-l inlocuiesc cat timp cel evoms era la uscat si n-am gasit.
Doar sa desfaci palnia,insa strici tot farmecul evo-ms
Ca idee....n-am gasit gram de praf in tubulatura
Ciosmi is offline   Reply With Quote
Old 20-07-11, 21:13   #283
law53

Stage 4
 
law53's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 293
Exclamation Re: golf V GTI

mai bine vinzi woltswaginul si iti iei opc-ul nou.
law53 is offline   Reply With Quote
Old 23-07-11, 22:14   #284
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

extrapoland putin: prima data aveam ~48 cp de dacie. eram multumit, prindea 140 km/h si eram multumit, dupa aia 64, 101, 140 cp sarea de 200 km/h, faceam depasiri mai lejere, chiar ma gandeam ca este ok dupa care ma plictisea ingrozitor.

acum nici ~300 cp nu ma mai multumeste. am mers si cu o masina de peste 400 cp vreo 7 zile si ma obisnuisem si cu ea, nu mi se mai parea cinestie ce!

poate pe la vreo 700 cp asa nu o sa te plictisesti asa repede!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 23-07-11, 22:18   #285
dRR-XWX

Stage 5
 
dRR-XWX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,282
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DAEWOO]
[FORD]
[2 Roti]
[Opel]
Default Re: golf V GTI

dRR-XWX is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -