Quote:
Originally Posted by tase_astra
E alegerea ta!
Faptul ca un filtru uscat are performante bune si filtreaza la fel de bine ar trebui sa te bucure nu sa iti dea de banuit.
De ce nu ai pus K&N Typhoon daca nu ti se pare ok asta?
cand va fi gata masina?
|
nu am vazut nicaieri un test facut pe evoms, ma refer la teste de filtrare.
pt ca este un filtru uscat ma face sa cred ca nu are o filtrare asa de buna, ATAT! este posibil sa ma insel(ar fii bine) si filtrul sa fie ok.
eu ma refer ca filtrele k&n sunt bune, am avut pe multe masini si nu am avut nici o problema. nu vreau ca motorul sa aibe de suferit.
un prieten avea pe masina lui k&n si mergea numai prin arizona. am mers 150.000 mile si nu a avut nici cea mai mica problema cu el!
uleiul il schimb din 7000 in 7000 km.
am toate piesele, dar nu sunt montate. vreau sa ma hotarasc asupra unui kit de ambreaj bun. pe mine ma intereseaza cel mai mult sa fie unul cat mai moale, sa fie aproape stock, pt ca deja in trafic greu am probleme cu stangul, cateodata simt ca fac carcel de la atatea debreieri...
nu le montez pt ca nu vreau sa imi cada ambreajul pe drum. o sa fac cam 10.000 km prin europa si nu vreau sa stau cu ea printr-un service sa astept ambreajul sa vina cinestie prin ce tara!?
imperativ imi trebuieste niste anvelope sa reziste peste 300 km/h, zr w sau y sa fac top speed pe autobahn. in romania am prins aproape 300 km/h, dar mi-am adus aminte ca anvelopele sunt garantate pana la 240 km/h!
masina o fac pt mine, atat. nu particip la legale sau prezentari...
dupa toate astea o sa imi cumpar si o capota de carbon 100%, pt ca nu imi plac fake-urile gen carbon look.