04-05-11, 13:14
|
#241
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of: [BMW] [Toyota]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by cristi_407
Tine si 500nm, oricum exista piese si pt interenele de la dsg.. Cuplu se poate limita din soft, nu e prob.. Si eu am tot EVOMS, si e foarte ok, iar la pret nu e scumpa.. Depinde de ficare..Dsg, e un compromis bun intre sportivitate si comfort..
|
Asta e ideea , daca e sa merg pe varianta unui dsg sunt constient ca daca vreau lsd si sa mi reziste cutia la stilul meu de condus dupa mici modificari , va trebui sa scot mai multisor din buzunar in comparatie cu o cutie manuala.
|
|
|
04-05-11, 14:29
|
#242
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
depinde de ce target ai..ce putere vrei? daca vrei pana in 400cp e ok..
|
|
|
04-05-11, 16:14
|
#243
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
Am ales ca optiune pirelli in defavoarea ed30 , si eu caut sa ma informez in acest moment , si pe mine ma bate gandul la 335/535d sau o compacta cu motor pe benzina turbo. asa ca m am pus pe documentat. Majoritatea spun ca e dificil iarna cu tractiune spate , ei bine nu e chiar asa , cu niste cauciucuri de iarna bune + dtc fac casa buna, aici insa e o chestie , isi iau oamenii cauciucuri de iarna cat mai ieftine sperand sa se comporte exact ca cele care costa 150 -200 de euro pe bucata, pai scuza ma frate , iti iei e60 si pui cauciucuri matador sau alte pocnitori de acest gen? nici nu ma mir ca se plange lumea , ia sa isi cumpere un set de vredenstein spre exemplu si apoi sa isi dea cu o parere sincera si e valabila pentru orice masina . 3.0 biturbo are un potential enorm la modificari cu un raport consum/performante extrem de bun [ am vazut 535d de 272 cai ,stock tinut numai in DS si alergat , cu un consum de 11 in oras , dar nu in bucuresti ] ,
cantaresc avantajele si dezavantajele fiecarui model si apoi ma voi hotara asupra unui model.
|
am mers/condus 530d cu anvelope micheline alpin si nu mi-a placut catusi de putin cum se comporta pe o zapada mai "pufoasa". prietenul asta al meu care avea 530d merge iarna(cand este afara mai nasol) cu un opel astra h.
am vrut sa i-au un 530 xd sau 330xd, dar am luat un subaru. data viitoare o sa i-au un xd sau dc nu xi.
in germania oamenii merg relax cu mercedes si bmw tractiune spate iarna pt ca au soselele curate, nu ca la noi, este altceva, nici nu se poate compara.
Quote:
Originally Posted by tase_astra
O sa iti placa admisia, GARANTAT 100%.
|
s-ar putea, are dudu pe ed30 si se aude frumos impreuna cu evacuarea!
azi m-am intalnit cu marian de la dub-tuning si i-am dat avans pt intercooler.
mai schimb la el cam-foller-ul(este indicat sa-l schimbam 1 data pe an sau la 15-20000 km) supapa de rs 4 si dv pe care le am in masina nemontate de 4 luni.
Quote:
Originally Posted by cristi_407
Nu e scumpa deloc..
|
la noi in Ro este 500 euro, avand in vedere ca pe k&n am dar ~900 lei(parca), am facut un lucru prost.
Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style
toti care i am intrebat [ posesori de gti si ed30 ] , au ales aceasta varianta , am inteles ca e unul din cele mai bune compromisuri la admisii. am o intrebare daca se poate: din punct de vedere hardware , la cat poate rezista o cutie dsg din punct de vedere al cuplului si al puterii [ safe ]? mi sa recomandat sa fac un efort si sa caut cu transmisie DGS , a avut careva probleme cu ea in vreun fel? merita efortul in defavoarea cutiei manuale in 6 trepte?
|
cand este aglomerat..parca si mie imi pare ca nu am luat dsg. in rest este usor de bagat in viteza, doar aglomerarile te omoara. cateodata simt ca fac carcel la picior.
__________________
Last edited by TSC-Us; 04-05-11 at 16:25.
|
|
|
04-05-11, 16:24
|
#244
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 758
Member of: [SEAT]
|
Re: golf V GTI
Nu-mi zice ca ai dat 500euro pe ea
|
|
|
04-05-11, 16:50
|
#245
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
e 13 mil...nu 500e
|
|
|
04-05-11, 16:54
|
#246
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by Ciosmi
Nu-mi zice ca ai dat 500euro pe ea
|
nu, dar unde am sunat eu, la bucuresti la elixiris(parca) atata era!
Quote:
Originally Posted by cristi_407
e 13 mil...nu 500e
|
la banii asta la noi nu este cai veritabil. eu nu am gasit. are o tubulatura mica de plastic(nu izolata termic) si filtru conic evoMS!
am luat de la userul magnex265 si ma ajunge 400$. 500 euro nu asi fii dat pt ca nu merita!
|
|
|
04-05-11, 17:03
|
#247
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 758
Member of: [SEAT]
|
Re: golf V GTI
Ba gasesti si la 1300lei,daca stii unde sa cauti/pe cine sa intrebi.
400$ e ok
|
|
|
04-05-11, 17:05
|
#248
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
eu nu prea te inteleg..400 dolari = 1106.08.. eu am zis 13 mil si ai zis ca e putin..hmmm..???
|
|
|
04-05-11, 17:09
|
#249
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 758
Member of: [SEAT]
|
Re: golf V GTI
Oricare ar fi pretul ,si-a luat admisie buna
|
|
|
05-05-11, 11:04
|
#250
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Oriunde am cautat/intrebat un cai evoms era min 485e. Filtru conic cu tubulatura de plastic 385e. Magnex mi-a gasit cai evoms in sua la 400$. O astept, este pe drum..
|
|
|
08-05-11, 07:22
|
#251
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: golf V GTI
Daca te intereseaza un capac motor Evoms, da un semn ca avem unul pe stoc la pret bun.
|
|
|
10-05-11, 10:17
|
#252
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Pune o poza cum ai tu ßa vad exact! Este in loc de capacul stock, ceva de genul..
|
|
|
10-05-11, 22:24
|
#253
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: golf V GTI
Astea sunt pozele lui si asa ar arata un capac montat pe masina. trebuie doar sa refolosesti partea argintie de la capacul stock.
|
|
|
13-05-11, 18:31
|
#254
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
ce sa zic...vb cand ajunge admisia. deocamdata nici macar nu a plecat din USA.
oricum gti-ul este pe bara acum merg cu alta masina. o sa montej intercoolerul si dupa aia sper sa vina admisia si vb si de chestia aia.
am cam-follwer, dv, supapa de rs4 nemontate+chestiile alea de mai sus.
vedem cum se misca masina cu toate piesele si daca nu-mi place o vand ori punem o turbina mai mare s.s.m.d.
azi m-am jucat putin cu un porsche cayenne turbo. poate nu trebuie sa ma bucur pt ca are o aerodinamica de caramida+o greutate mare.
|
|
|
14-06-11, 16:30
|
#255
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
a schimbat cineva ambreajul, cu unul sport stage 2(stg. 3,4,5 sunt prea brutale)?
daca da, cam la cati bani ajunge si cam la cati NM in 1 rand si cp REZISTA?
nu de alta dar a venit turbina si asta o sa rupa ambreajul asta imediat!
|
|
|
|
|