Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 09-04-11, 02:01   #226
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: golf V GTI

am jante oz michelangelo cu et de 35 in loc de 50. sunt iesite mai inafara anvelopele, dar daca sunt 4 persoane in masina atinge pe spate!
am schimbat talonul si nu stiu daca merge sa pun pe masina anvelope 225/40/17 W, in prezent am 225/45/17?
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 18-04-11, 08:56   #227
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Exclamation Re: golf V GTI

jantele sunt de vanzare. vreau alte jante, mai iesite din comun.
jantele sunt oz michelangelo 5x112 et 35, au inele de centrare d-66(140 lei) pt mercedes si 57 pt vw(140 lei) + prezoane speciale(au costat 250 lei).

pretul este de 550 euro negociabil incluzand inelele(2 perechi diferite de inele de centrare+ prezoanele speciale, pe care le-am platit separat).
0721360432 orange, 0720285825 vodafone sau 0786774970 cosmote.
Attached Files
File Type: pdf GTI1.pdf (225.1 KB, 77 views)
File Type: pdf GTI.pdf (225.1 KB, 35 views)
File Type: pdf untitled2.pdf (225.1 KB, 46 views)

Last edited by TSC-Us; 18-04-11 at 09:03.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 21-04-11, 20:05   #228
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

poze cu jantele:
in prima poza masina este pusa pe cric pe fata dreapta de se vede asa!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Desert.jpg
Views:	186
Size:	21.8 KB
ID:	1975063   Click image for larger version

Name:	Hydrangeas.jpg
Views:	119
Size:	21.8 KB
ID:	1975064   Click image for larger version

Name:	Jellyfish.jpg
Views:	300
Size:	22.8 KB
ID:	1975065  

TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 24-04-11, 20:44   #229
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

vreau sa-i schimb consumabilele... ce parere aveti de 5w 50 de la mobil 1?
am de gand ca de acum inainte sa fac schimbul la 7-7500 km!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 28-04-11, 17:53   #230
unchiulNOS
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 230
Default Re: golf V GTI

Cam-follower-ul sub denumirea de tappets trebuie schimbat anual sau cel mai bine pe la 15-20.000 km.

ai un cod pt piesa?
unchiulNOS is offline   Reply With Quote
Old 29-04-11, 21:22   #231
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
poze cu jantele:
in prima poza masina este pusa pe cric pe fata dreapta de se vede asa!
Frumoasa masina ai opc ule ... am o rugaminte la tine daca se poate , fac o mica documentare asupra golfului 5 GTI e30 si cel pirelli edition , poti sa mi dai niste valori ale consumului , in functie de stil de consud , urban , extra urban? stima !
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 00:06   #232
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Frumoasa masina ai opc ule ... am o rugaminte la tine daca se poate , fac o mica documentare asupra golfului 5 GTI e30 si cel pirelli edition , poti sa mi dai niste valori ale consumului , in functie de stil de consud , urban , extra urban? stima !
ms frumos. Ed 30 are turbina mai mare ko4 fratele mai mare a lui k03s-cu am eu pe gti. Injectoarele de s3, pompa de benzina parca este la fel si cam atat. Pirelli edition cred ca este o editie mai usoara(max 100 kg) decat ed 30 sau gti. Eu am softul facut si pt consum redus, dar si pt ca turbina sa dea tot ce poate(cu o rezerva de putere, nu este impinsa la max). Daca mergi incet, de ex sa te relaxezi sa asculti muzica, urban consuma 8.1%, 9% cand este aglomerat(mangalia sau cta, nu bucuresti) 12% cand alergi putin. Extraurban 6% in tr 6 la 100 km/h, tare 10.. Si cv %, cel mai mult mi-a consumat 12.5% cu vit mari, cand ma mai joc cu unu altul, cu acelerari din mers 100-270 km/h. Este o masina ok care consuma exact cum mergi,

Last edited by TSC-Us; 03-05-11 at 00:17.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 12:58   #233
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by unchiulNOS View Post
Cam-follower-ul sub denumirea de tappets trebuie schimbat anual sau cel mai bine pe la 15-20.000 km.

ai un cod pt piesa?
m-am documentat putin si am vazut ca asa este. deja l-am comandat.
o sa-l schimb la dub-tuning constanta cand o sa vina si intercoolerul.
mai am pe drum si admisia evoMS. chiar vreau sa vad ce diferente sunt intre k&n si evoMS, desii ce am eu nu este un CAI veritabil.

ma gandesc sa pun o turbina IHI(subaru foloseste turbine ihi) hybrid, fratele mai mare a lui k04. problema momentan este reglarea ei si un soft adegvat.
este un fel de gt28 cred, care nu prea este placut la mersul in oras, asa se spune.

am mers cu un gti 4 care avea gt28 si nu prea mi s-a parut incomoda in oras.
problema este pana se incarca, dar si cand se incarca...rupe aderenta!

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Frumoasa masina ai opc ule ... am o rugaminte la tine daca se poate , fac o mica documentare asupra golfului 5 GTI e30 si cel pirelli edition , poti sa mi dai niste valori ale consumului , in functie de stil de consud , urban , extra urban? stima !
230 CP, 245 km/h, 0-100 km/h in 6.8s

Aceasta pastreaza in mare caracteristicile editiei Golf GTI Edition 30, lansata la inceputul lui 2007 in 1500 de unitati.

Interiorul este dominat de elementele Pirelli, care intregesc editia speciala. Scaunele sunt tapisate cu piele. Jantele de 18 inci sunt incaltate in anvelope Pirelli P-Zero, iar kitul exterior este fabricat la comanda: masca fata, praguri si bara spate, toate au fost vopsite intr-o culoare speciala. Stopurile black si geamurile fumurii finiseaza acest look deosebit.

Pretul variantei 3-usi cu transmisie manuala in sase trepte porneste de la 28255 euro. Versiunea cu cinci usi are cutie DSG si pretul sau incepe de la 30547 euro.

asta am gasit despre pirelli edition. deci este un ed 30 cu elemente pirelli si anvelope pirelli. era culmea sa aibe anvelope nokian )

Last edited by TSC-Us; 03-05-11 at 13:16.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 13:57   #234
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
m-am documentat putin si am vazut ca asa este. deja l-am comandat.
o sa-l schimb la dub-tuning constanta cand o sa vina si intercoolerul.
mai am pe drum si admisia evoMS. chiar vreau sa vad ce diferente sunt intre k&n si evoMS, desii ce am eu nu este un CAI veritabil.

ma gandesc sa pun o turbina IHI(subaru foloseste turbine ihi) hybrid, fratele mai mare a lui k04. problema momentan este reglarea ei si un soft adegvat.
este un fel de gt28 cred, care nu prea este placut la mersul in oras, asa se spune.

am mers cu un gti 4 care avea gt28 si nu prea mi s-a parut incomoda in oras.
problema este pana se incarca, dar si cand se incarca...rupe aderenta!



230 CP, 245 km/h, 0-100 km/h in 6.8s

Aceasta pastreaza in mare caracteristicile editiei Golf GTI Edition 30, lansata la inceputul lui 2007 in 1500 de unitati.

Interiorul este dominat de elementele Pirelli, care intregesc editia speciala. Scaunele sunt tapisate cu piele. Jantele de 18 inci sunt incaltate in anvelope Pirelli P-Zero, iar kitul exterior este fabricat la comanda: masca fata, praguri si bara spate, toate au fost vopsite intr-o culoare speciala. Stopurile black si geamurile fumurii finiseaza acest look deosebit.

Pretul variantei 3-usi cu transmisie manuala in sase trepte porneste de la 28255 euro. Versiunea cu cinci usi are cutie DSG si pretul sau incepe de la 30547 euro.

asta am gasit despre pirelli edition. deci este un ed 30 cu elemente pirelli si anvelope pirelli. era culmea sa aibe anvelope nokian )
Multumesc pentru info , chiar nu ma asteptam sa aibe valori atat de mici la consum, raportat la puterea dezvoltata de motor , am ales pirelli edition pentru ca este un pic mai nou ca ed30 avand totusi acelasi hardware si un look mai deosebit , am gasit in afara [ in functie de dotari , km parcursi , stare ] pirelli edition intre 18 mii si 22 de mii de euro [ 2008-2009 ]
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 14:36   #235
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by DEVIL's Style View Post
Multumesc pentru info , chiar nu ma asteptam sa aibe valori atat de mici la consum, raportat la puterea dezvoltata de motor , am ales pirelli edition pentru ca este un pic mai nou ca ed30 avand totusi acelasi hardware si un look mai deosebit , am gasit in afara [ in functie de dotari , km parcursi , stare ] pirelli edition intre 18 mii si 22 de mii de euro [ 2008-2009 ]
l-ai cumparat deja? daca da..felicitari pt achizitie si astept poze reale cu masinita. deja sunt umpic invidios(glumesc desigur). sa nu uiti de poze!!!!!

masina consuma cu soft mai putin decat stock, pt ca softul este facut ca masina sa mearga si sa consume exact cum mergi cu ea!
trebuie neaparat sa faci macar un soft la ea, macar atat! avand k04 numai din soft o duci pe la ~280 cp. cel mai bine sa faci un dyno inainte de resoftare si unul dupa, sa stii exact unde te aflii. nu de alta dar unii iti zic ca iti dau 55 cp, dar in realitate(pe dyno-nici ala nu este exact, dar este aproape de adevar) nu ajungi la puterea promisa. cel mai bun soft este facut custom, care sa citeasca valorile reale alea masini, sa citeasca parametrii reali in momentul in care faci softul. multi i-au un soft standard si ti-l tranteste in ecu, fara sa tina cont ca nici un motor nu este exact la fel cu alt motor(aceeasi motorizare, clilndree...).

tot pentru un consum real ar trebuii sa ai o admisie foarte bune(cica evoMS, am comandat si eu acum care este f scumpa, dar o sa revin cu impresii dupa ce o montez) si o evacuare buna, de preferinta fara catalizator. este important ca masina sa respire si sa evacueze cat mai usor, la fel ca noi oamenii . la bujii nu cred ca este vreo diferenta, pt ca bujiile stock(ex bosch) nu sunt niste lumanari si cele mai racing(denso iridium power, cum am eu, nu am simtit nici o diferenta) sunt un fel de flacara de autogen!

am vazut ca ai un 530d. frumoasa masina. si eu am vrut sa am un 535d(datorita potentialului de tuning, adica cu soft, evacuare(fara dpf) si un intercooler mai mare ajungi pe la ~380 cp, foarte ieftin) dar nu imi place catusi de putin cum se comporta iarna, indiferent de ce anvelope are.
nu imi permit sa am cate o masina pt fiecare anotimp.

Last edited by TSC-Us; 03-05-11 at 14:38.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 03-05-11, 15:19   #236
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
l-ai cumparat deja? daca da..felicitari pt achizitie si astept poze reale cu masinita. deja sunt umpic invidios(glumesc desigur). sa nu uiti de poze!!!!!

masina consuma cu soft mai putin decat stock, pt ca softul este facut ca masina sa mearga si sa consume exact cum mergi cu ea!
trebuie neaparat sa faci macar un soft la ea, macar atat! avand k04 numai din soft o duci pe la ~280 cp. cel mai bine sa faci un dyno inainte de resoftare si unul dupa, sa stii exact unde te aflii. nu de alta dar unii iti zic ca iti dau 55 cp, dar in realitate(pe dyno-nici ala nu este exact, dar este aproape de adevar) nu ajungi la puterea promisa. cel mai bun soft este facut custom, care sa citeasca valorile reale alea masini, sa citeasca parametrii reali in momentul in care faci softul. multi i-au un soft standard si ti-l tranteste in ecu, fara sa tina cont ca nici un motor nu este exact la fel cu alt motor(aceeasi motorizare, clilndree...).

tot pentru un consum real ar trebuii sa ai o admisie foarte bune(cica evoMS, am comandat si eu acum care este f scumpa, dar o sa revin cu impresii dupa ce o montez) si o evacuare buna, de preferinta fara catalizator. este important ca masina sa respire si sa evacueze cat mai usor, la fel ca noi oamenii . la bujii nu cred ca este vreo diferenta, pt ca bujiile stock(ex bosch) nu sunt niste lumanari si cele mai racing(denso iridium power, cum am eu, nu am simtit nici o diferenta) sunt un fel de flacara de autogen!

am vazut ca ai un 530d. frumoasa masina. si eu am vrut sa am un 535d(datorita potentialului de tuning, adica cu soft, evacuare(fara dpf) si un intercooler mai mare ajungi pe la ~380 cp, foarte ieftin) dar nu imi place catusi de putin cum se comporta iarna, indiferent de ce anvelope are.
nu imi permit sa am cate o masina pt fiecare anotimp.
Am ales ca optiune pirelli in defavoarea ed30 , si eu caut sa ma informez in acest moment , si pe mine ma bate gandul la 335/535d sau o compacta cu motor pe benzina turbo. asa ca m am pus pe documentat. Majoritatea spun ca e dificil iarna cu tractiune spate , ei bine nu e chiar asa , cu niste cauciucuri de iarna bune + dtc fac casa buna, aici insa e o chestie , isi iau oamenii cauciucuri de iarna cat mai ieftine sperand sa se comporte exact ca cele care costa 150 -200 de euro pe bucata, pai scuza ma frate , iti iei e60 si pui cauciucuri matador sau alte pocnitori de acest gen? nici nu ma mir ca se plange lumea , ia sa isi cumpere un set de vredenstein spre exemplu si apoi sa isi dea cu o parere sincera si e valabila pentru orice masina . 3.0 biturbo are un potential enorm la modificari cu un raport consum/performante extrem de bun [ am vazut 535d de 272 cai ,stock tinut numai in DS si alergat , cu un consum de 11 in oras , dar nu in bucuresti ] ,

cantaresc avantajele si dezavantajele fiecarui model si apoi ma voi hotara asupra unui model.
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 10:57   #237
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
ar trebuii sa ai o admisie foarte bune(cica evoMS, am comandat si eu acum care este f scumpa, dar o sa revin cu impresii dupa ce o montez)
O sa iti placa admisia, GARANTAT 100%.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 11:23   #238
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
O sa iti placa admisia, GARANTAT 100%.
Nu e scumpa deloc..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 12:55   #239
DEVIL's Style
BMW Driver

Stage 5
 
DEVIL's Style's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,476
Member of:
[BMW]
[Toyota]
Default Re: golf V GTI

toti care i am intrebat [ posesori de gti si ed30 ] , au ales aceasta varianta , am inteles ca e unul din cele mai bune compromisuri la admisii. am o intrebare daca se poate: din punct de vedere hardware , la cat poate rezista o cutie dsg din punct de vedere al cuplului si al puterii [ safe ]? mi sa recomandat sa fac un efort si sa caut cu transmisie DGS , a avut careva probleme cu ea in vreun fel? merita efortul in defavoarea cutiei manuale in 6 trepte?
DEVIL's Style is offline   Reply With Quote
Old 04-05-11, 13:04   #240
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Tine si 500nm, oricum exista piese si pt interenele de la dsg.. Cuplu se poate limita din soft, nu e prob.. Si eu am tot EVOMS, si e foarte ok, iar la pret nu e scumpa.. Depinde de ficare..Dsg, e un compromis bun intre sportivitate si comfort..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -