Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 17-11-10, 12:11   #76
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
buna treaba asta, are harti sa inteleg.
oricum k&n nu sunt cei mai prosti din curtea scolii, iar diferentele dintre orice altceva si typhoon sunt nesemnificative, aici ma refer la air intake pt gti.
Revo Select nu are harti incluse, ele se scriu de dealerul Revo, avantajul tau ca utilizator e ca le poti folosi cand vrei, cu un efort minim.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 12:11   #77
Ciosmi

Stage 5
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 758
Member of:
[SEAT]
Default Re: golf V GTI

Pai macar ia-ti typhoon,daca tot vrei sa mergi pe mana lor.Sunt altele si mai bune,chiar mai ieftine decat typhoon.
Ciosmi is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 20:01   #78
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

ok boss.
voi spune-ti ca ar fii fost mai bine sa ii pun o admisie buna, evacuare si dupa aceea sa fac softul?
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 17-11-10, 21:43   #79
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Ca sa poti exploata setup-ul la potentialul sau maxim e normal ca softul sa fie optimizat pentru upgrade-urile aduse.Un soft Stage 1 se comporta altfel decat un soft care tine cont si de o admisie si evacuare.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 18-11-10, 10:02   #80
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

ok boss.

o sa schimb evacuarea si poate din nou admisia(ca maf-ul sa citeasca valoriele corecte) cu una ideala*, dupa care vb cu cel de la tcm sa facem un update la soft ca sa citeasca valorile corecte reale. se poate face asa ceva, nu? o sa aiba efectul scontat?
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 18-11-10, 10:22   #81
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

si fa si un dyno dupa..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-10, 23:08   #82
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

In cta nu am auzit sa existe asa cv!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 18-11-10, 23:11   #83
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
In cta nu am auzit sa existe asa cv!
La bucuresti.. crede-ma ca se merita..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 19-11-10, 09:02   #84
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: golf V GTI

si eu sunt curios sa vad cam cati cp/nm am, nu cp virtuali(promisi), dar nu prea am timp. cand ajung pe la bucuresti cu treaba, nu am timp de asa ceva. in viitorul mai indepartat o sa fac si asta odata.

softul cum ar fii mai bine facut: sa se faca cu benzina 95(91 cu apa de rigoare) sau de 100(95 real)? nu ma refer cum ar fii bine sa mergi dupa soft, ci doar la resoftare, cum ar trebuii masurati parametrii cat mai corect(ideal)?
de ex cand folosesc 100 carerra nu este o diferenta notabila fata de 95 mol. la diesel este diferenta mare intre motorina normala si aditivata, chiar se simt diferente.

Quote:
Originally Posted by cristi_407 View Post
La bucuresti.. crede-ma ca se merita..
in bucuresti am inteles ca sunt cam 5 locuri unde poti sa-ti masori puterea, dar sunt diferente intre ele. deci...poti sa masori o putere aproximativa, nu este ceva sigur. standul mustang am inteles ca ar fii cel mai exact la ora actuala.

Last edited by TSC-Us; 19-11-10 at 09:09.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 19-11-10, 11:35   #85
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Benzina buna si filtru de aer de la admisie curat..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 19-11-10, 13:35   #86
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
si eu sunt curios sa vad cam cati cp/nm am, nu cp virtuali(promisi), dar nu prea am timp. cand ajung pe la bucuresti cu treaba, nu am timp de asa ceva. in viitorul mai indepartat o sa fac si asta odata.

softul cum ar fii mai bine facut: sa se faca cu benzina 95(91 cu apa de rigoare) sau de 100(95 real)? nu ma refer cum ar fii bine sa mergi dupa soft, ci doar la resoftare, cum ar trebuii masurati parametrii cat mai corect(ideal)?
de ex cand folosesc 100 carerra nu este o diferenta notabila fata de 95 mol. la diesel este diferenta mare intre motorina normala si aditivata, chiar se simt diferente.



in bucuresti am inteles ca sunt cam 5 locuri unde poti sa-ti masori puterea, dar sunt diferente intre ele. deci...poti sa masori o putere aproximativa, nu este ceva sigur. standul mustang am inteles ca ar fii cel mai exact la ora actuala.

Simplu, iti faci un soft Revo si ai posibilitatea de a schimba in 10 secunde intre mai multe setari predefinite cand vrei tu cu Revo Select ( ex: o setare stock, una pentru benzina 95 si una pentru benzina 100 )
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp


vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 20-11-10, 09:55   #87
Geox`
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
Geox`'s Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,406
Member of:
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[SKODA]
[Delta Racing Crew]
Default Re: golf V GTI

Lucrarea apartine lui No Limit Design
Te-am dat de gol
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	revo_gti_front_by_nolimitsdesign-d331p48.jpg
Views:	215
Size:	135.6 KB
ID:	1747311   Click image for larger version

Name:	revo_gti_back_by_nolimitsdesign-d331pv3.jpg
Views:	177
Size:	131.1 KB
ID:	1747312  
Geox` is offline   Reply With Quote
Old 20-11-10, 18:51   #88
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Wink Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by vladpvs View Post
Simplu, iti faci un soft Revo si ai posibilitatea de a schimba in 10 secunde intre mai multe setari predefinite cand vrei tu cu Revo Select ( ex: o setare stock, una pentru benzina 95 si una pentru benzina 100 )
si daca bag benzina 98 sau 99? ) glumeam.
saptamana viitoare montez evacuarea completa, iar cu restul la primavara inumaram boboci.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 21-11-10, 21:27   #89
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by Geox` View Post
Lucrarea apartine lui No Limit Design
Te-am dat de gol
Ce ti-e si cu internetul asta!
Zboara vestile una doua!
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 24-11-10, 00:02   #90
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: golf V GTI

pana la urma cam ce avantaje iti aduce banda termoizolanta? in compartimentul motor scade drastic temperatura, automat admisia trage aer mai rece care se simte printr-un cuplu putin mai mare si altceva? caldura retinuta face lucrul mecanic mai bun?
care ar fii avantajele(dezavantaje nu vad) aceste bande termoizolante???

de Kit admisie HPS, ce pareri aveti? are un prieten si mi l-a recomandat.

Last edited by TSC-Us; 24-11-10 at 00:30.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -