13-11-10, 23:52
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by OPC-UL
daca completezi 1-1.5 l la 7-8000 km inseamna ca dai putin in ea.
|
Dap..nu merg tare..
|
|
|
14-11-10, 00:24
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
vreau sa bag masina la o cura de slabire. o sa incep cu o capota de carbon. ce sa mai fac? parca nu vreau sa fac si aripile de carbon, dar orice sfat este bun.
__________________
|
|
|
14-11-10, 00:39
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,663
Member of: [VW]
|
Re: golf V GTI
poti sa lasi capota unde e si sa incepi cu interiorul
|
|
|
14-11-10, 13:46
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 924
Member of: [MACS] [FORD]
|
Re: golf V GTI
Corect. Cheleste interiorul si scapi de niste kg.
|
|
|
14-11-10, 21:42
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
) da, dar vreau sa arate normal, nu o sa o fac doar cu 1 scaun, fara roata de rezerva, fara muzica, ac,geamuri electrice...
capota de carbon "cica" are 4 kg, iar cea din metal cca 40 kg. eu zic ca este un lucru bun, iar in curbe o sa se simta.
|
|
|
14-11-10, 22:11
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
Nu are 4 kg..are in jur de 8-9(carbon fiber vented Hood weights about 8kg) asta e de la Osir..Eu nu vad de ce vrei sa bagi banii in caii morti?Sunt atatea piese care iti lipsesc..ce rost are sa dai 1000 de euro pe o capota cand tu nu ai mai nimic pe masina(ma refer la performante)..Sunt multe altele.. IC S3, admisie, evacuare, pompa benzina, bucse, bujii, supapa rs4, PCV Fix, soft calumea..Sunt multe..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
|
|
|
14-11-10, 22:46
|
#52
|
Stage 5
Join Date: Oct 2009
Posts: 753
Member of: [Honda]
|
Re: golf V GTI
Poze cu masina nai ?
|
|
|
14-11-10, 23:24
|
#53
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by cristi_407
Nu are 4 kg..are in jur de 8-9(carbon fiber vented Hood weights about 8kg) asta e de la Osir..Eu nu vad de ce vrei sa bagi banii in caii morti?Sunt atatea piese care iti lipsesc..ce rost are sa dai 1000 de euro pe o capota cand tu nu ai mai nimic pe masina(ma refer la performante)..Sunt multe altele.. IC S3, admisie, evacuare, pompa benzina, bucse, bujii, supapa rs4, PCV Fix, soft calumea..Sunt multe..
|
Depinde de model. Sunt capote de 6-8 kg, insa Osir chiar sunt de calitate si nu mai necesita hood pin ca alte variante Race. Din pacate si pretul e pe masura.
Dar cum zice si Cristi, nu de asta ai nevoie acum. usurarea masinii e ceva de "finete" si poate fi o etapa finala a unui setup care sa exploateze potentialul masinii tale.
|
|
|
15-11-10, 19:37
|
#54
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by cristi_407
Nu are 4 kg..are in jur de 8-9(carbon fiber vented Hood weights about 8kg) asta e de la Osir..Eu nu vad de ce vrei sa bagi banii in caii morti?Sunt atatea piese care iti lipsesc..ce rost are sa dai 1000 de euro pe o capota cand tu nu ai mai nimic pe masina(ma refer la performante)..Sunt multe altele.. IC S3, admisie, evacuare, pompa benzina, bucse, bujii, supapa rs4, PCV Fix, soft calumea..Sunt multe..
|
da, cam asa este. nu stiu dc de ceva vreme ma tot candesc la carbon.
pe masina am soft TCM-turbo, k&n filter conic, bujii denso iridium power(sunt mai reci ca ngk cu 1 grad) si o evacuare completa borla(nu este pusa inca pe masina).
ma mai gandesc la un intercooler mai generos. vad ca varu* tase(tizu) a schimbat modificare de care vb de ceva vreme.
oricum nu vreau maxim din aceasta masina, ci doar sa o dezmortesc oleaca. daca vroiam sa o fac forta, respectam o reteta de succes.
Quote:
Originally Posted by TM92VIC
Poze cu masina nai ?
|
o sa le upload-ez!
Last edited by TSC-Us; 15-11-10 at 19:47.
|
|
|
15-11-10, 20:17
|
#55
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by OPC-UL
da, cam asa este. nu stiu dc de ceva vreme ma tot candesc la carbon.
pe masina am soft TCM-turbo, k&n filter conic, bujii denso iridium power(sunt mai reci ca ngk cu 1 grad) si o evacuare completa borla(nu este pusa inca pe masina).
ma mai gandesc la un intercooler mai generos. vad ca varu* tase(tizu) a schimbat modificare de care vb de ceva vreme.
oricum nu vreau maxim din aceasta masina, ci doar sa o dezmortesc oleaca. daca vroiam sa o fac forta, respectam o reteta de succes.
o sa le upload-ez!
|
Schimba k&n..pune mai bine stock..vrei admisie, mergi pe evoMS sau ITG, IC de S3, si pompa de benzina..atat..si e ok..
|
|
|
15-11-10, 23:22
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
k&n se simte destul de bine(exagerez putin) fata de stock. daca vreau sa schimb poate o sa o fac in viitor, dar nu revin stock pt admisie.
ic de s3 ar merge mana in mana cu un k04, dar cred ca raman la k03. pompa de benzina trebuie schimbata, dar mai trebuie sa schimb ceva pt a avea efect pb.
cu timpul te obisnuiesti cu masina si vrei mai mult, poate ca o sa fac alte modificari dar numai in viitor. de ex acum are ~250 cp si mi se pare bicicleta, nu prea ma mai incanta.
acum vine iarna si o sa mai fac schimbari pe la primavara, asa este in tenis.
tu ce modificari i-ai facut la gti?
|
|
|
15-11-10, 23:31
|
#57
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: golf V GTI
Te astept la un test drive cand esti prin zona.
|
|
|
15-11-10, 23:41
|
#58
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 758
Member of: [SEAT]
|
Re: golf V GTI
Man....schimba K&N si pune o admisie completa.E o diferenta enorma intre ce ai tu acum si o admisie dedicata (am incercat aceeasi varianta ca si tine).
IC de S3 merge perfect si pe K03.
Ai multe (impropriu spus) de schimbat daca vrei performanta.
|
|
|
15-11-10, 23:59
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [PEUGEOT] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by OPC-UL
k&n se simte destul de bine(exagerez putin) fata de stock. daca vreau sa schimb poate o sa o fac in viitor, dar nu revin stock pt admisie.
ic de s3 ar merge mana in mana cu un k04, dar cred ca raman la k03. pompa de benzina trebuie schimbata, dar mai trebuie sa schimb ceva pt a avea efect pb.
cu timpul te obisnuiesti cu masina si vrei mai mult, poate ca o sa fac alte modificari dar numai in viitor. de ex acum are ~250 cp si mi se pare bicicleta, nu prea ma mai incanta.
acum vine iarna si o sa mai fac schimbari pe la primavara, asa este in tenis.
tu ce modificari i-ai facut la gti?
|
Ic e bun pt st 1 la ko3..
Admisie Evoms, PCV fix BSh, Dogbone powerflex, Evacuare blueflame 3`` cap coada, IC S3, twincooler Forge, Pompa Benzina ApR, bujii ngk, supapa RS4, suspensie D2, discuri zimmerman, soft Revo, Soft Revo Dsg..aprox 300 cp si 420 nm.. Nu stiu daca am mai uitat cv..
|
|
|
16-11-10, 09:24
|
#60
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by cristi_407
Ic e bun pt st 1 la ko3..
Admisie Evoms, PCV fix BSh, Dogbone powerflex, Evacuare blueflame 3`` cap coada, IC S3, twincooler Forge, Pompa Benzina ApR, bujii ngk, supapa RS4, suspensie D2, discuri zimmerman, soft Revo, Soft Revo Dsg..aprox 300 cp si 420 nm.. Nu stiu daca am mai uitat cv..
|
pompa de benzina trebuie schimbata cu inca ceva pt a avea efectul scontat, nu?
Quote:
Originally Posted by Ciosmi
Man....schimba K&N si pune o admisie completa.E o diferenta enorma intre ce ai tu acum si o admisie dedicata (am incercat aceeasi varianta ca si tine).
IC de S3 merge perfect si pe K03.
Ai multe (impropriu spus) de schimbat daca vrei performanta.
|
da man stiu dar nu vreau maxim, ci doar ceva care sa fie mai rapid decat stock. targetul meu este ~270 cp. in viitor poate o sa vreau mai mult si o sa modific pana o sa fiu multumit, sau aproape multumit pt ca mereu te obisnuiesti cu masina si vrei ceva mai tun*.
|
|
|
|
|