Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 07-11-10, 09:10   #31
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

m-am uitat la unele pareri de la unii dintre cumparatori si de aia am luat de acolo. dar nu au fost ceva suspect de ieftin(2200 lei), sunt made in germany, au certificat tuv, echipeaza unele echipe de rally din unele tari, competitii auto...nu sunt chiar ciri-buri!
cred ca am avut eu ghinion.
__________________
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 07-11-10, 12:17   #32
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Eu am D2..e ok..800 euro..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 07-11-10, 18:51   #33
alexGTI
Audi Driver

Stage 5
 
alexGTI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of:
[VW]
[AUDI]
[RENAULT]
Default Re: golf V GTI

nu m-am enervat
nu topaia deloc, masina era ca si lipita de asfalt ...

pe fata e mai inalta deoarece nu e setata corect ...
alexGTI is offline   Reply With Quote
Old 08-11-10, 22:09   #34
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: golf V GTI

ce masina ti-ai luat acum?

evacuarea sa fie dubla, sanga 2 tevi, dreapta 2t, sau ca cea stock? are vreo relevanta, adica face o evacuare de gaze sporita cea cu 4 tevi, fata de una care arata ca cea stock de 80?
mai mult imi place cea care arata ca cea stock, doar cu 2, dar se merita ca i-au una cu 4?
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 07:51   #35
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Nop..Nu conteaza finala la performante... Poti opta pe cea stock look
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 15:11   #36
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

nu vreau sa arate din spate de 400 cp, cand ea este o bicileta cu mai multe viteze, daca intelegi ce vreau sa spun. am mers cu evacuare sport ca cea stock, dar si cu evac. sport cu 4 iesiri si nu am simtit diferenta, dar m-am gandit sa intreb poate stie cnv mai multe!

ps: maine dimineata dau jos suspensia aia super-sport*, revin stock, debea astept. nu credeam ca o sa imi cumpar asa repede yacht, asa mergea masina, se balansa/topaia...nu puteai sa mergi 200 km/h fara intrerupere.ieri am mers cu 210 km/h si era sa ma ridic la cer.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 16:39   #37
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
nu vreau sa arate din spate de 400 cp, cand ea este o bicileta cu mai multe viteze, daca intelegi ce vreau sa spun. am mers cu evacuare sport ca cea stock, dar si cu evac. sport cu 4 iesiri si nu am simtit diferenta, dar m-am gandit sa intreb poate stie cnv mai multe!

ps: maine dimineata dau jos suspensia aia super-sport*, revin stock, debea astept. nu credeam ca o sa imi cumpar asa repede yacht, asa mergea masina, se balansa/topaia...nu puteai sa mergi 200 km/h fara intrerupere.ieri am mers cu 210 km/h si era sa ma ridic la cer.
Daca vrei sa pastrezi aspectul stock poti merge cu evacuare similara cu cea stock, cu terminatii duble in stanga masinii.
Cum zicea si Cristi mai sus, nu finala te "tine" cand e vorba de CP ci mai mult downpipe-ul, restul traseului fiind pentru a amortiza zgomotul produs de o evacuare mai rapida a gazelor.
Eu personal nu agreez ideea de terminatii duble stanga-dreapta pe un hatch, insa fiecare cu gusturile lui!

Pe criza asta tu ti-ai luat Yacht?
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 17:37   #38
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Chestia care trebuie sa o intelegi e ca Gti ul nu e o masina oarecare..E o masina destul de periculoasa daca nu ai stapanire si poate fi destul de inselatoare...De aia e de preferat sa pui pe ea ce e mai de calitate..Uita-te pe forumuri de afara, intreba aici ca mai suntem cativa care ne pricepem..dar nu mai comanda chestii care poate pe alte masini sunt ok..
__________________
Peugeot 407 & Vw GTI & A4 B6
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 18:25   #39
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Eu personal nu agreez ideea de terminatii duble stanga-dreapta pe un hatch, insa fiecare cu gusturile lui!
si eu la fel!

da boss, asa este.
downpipe creaza boost spike sau chiar boos creep-ului. daca scot si eu catalizatorul si il inlocuiesc cu test pipe, mai este nevoie de soft pt catalizator?

banda termoizolanta ati folosit?ceva pareri pro ori contra?

Last edited by TSC-Us; 09-11-10 at 18:47.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 09-11-10, 22:54   #40
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: golf V GTI

Nu downpipe-ul creeaza boost spike. Spike-ul ( si mama ce-mi mai place engleza) reprezinta incapacitatea boost controllerului de a tine pasul cu cresterea boostului si este de obicei intalnita in trepte inferioare in momentul in care se creeaza boost.
Altfel spus, wastegate-ul nu se misca suficient de repede si de aici SPIKE!

Boost Creep, este atunci cand nivelul boostului este mai mare decat cel stabilit. De obicei in aceasta varianta se recomanda utilizarea unui wastegate extern care poate elimina acest aspect.

Daca inlocuiesti catalizatorul cu unul fara CAT si sa nu ai martori aprinsi prin bord, trebuie ca softul de pe masina ta sa nu interpreteze valoarea data de sonda ca fiind eronata.
Aici, trebuie vorbit cu cei ce ti-au softat masina si in varianta in care nu este deja facut asa, ai putea face un update.
Eu as vrea sa pun zilele astea si banda. Am mai folosit si mi s-a parut ok. Mai ales pe downpipe!Reduce temperatura din compartimentul motor si daca nu ma insel parca mai atenueaza si zgomotul un pic.

Te astept la Constanta spre sfarsitul saptamanii si iti arat atunci ce si cum si mai stam de vorba.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 10:28   #41
alexGTI
Audi Driver

Stage 5
 
alexGTI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of:
[VW]
[AUDI]
[RENAULT]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
ce masina ti-ai luat acum?

evacuarea sa fie dubla, sanga 2 tevi, dreapta 2t, sau ca cea stock? are vreo relevanta, adica face o evacuare de gaze sporita cea cu 4 tevi, fata de una care arata ca cea stock de 80?
mai mult imi place cea care arata ca cea stock, doar cu 2, dar se merita ca i-au una cu 4?
eu acum am un s3

evacuarea poti sa o pui cum iti place tie, nu se modifica cu nimic puterea daca are un tips, 2, 4, 6, etc
alexGTI is offline   Reply With Quote
Old 10-11-10, 13:32   #42
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

da boss, vb la tel.

evacuarea cu o singura teava iesire o doream, dar nu se gaseste, decat cea care seamana ca cea stock cu 2 iesiri.

am revenit stock, sunt bucuros masina merge bine, dar parca pe curbe lasa de dorit. de ex insignia mea este mult mai rapida pe curbe!!! este diesel!!!!!
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 12-11-10, 20:04   #43
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Question Re: golf V GTI

am vrut sa schimb uleiul...pe la 8500 km, dar nu am facut-o acum are ~12.500 km. nu l-am schimbat pt ca am mers mai mult in oras, nu am fortat masina, iar cand ieseam din oras nu prea abuzam de ea, pt ca's foarte multe radare de la mangalia-constanta si am avut prea de multe ori carnetul suspendat! acum mi-a aparut nivel scazut la ulei, pt ca am fost pana la bucuresti intr-o seara cu o medie de ~183 km/h pe autostrada si nu gasesc castrol slx profesional. am gasit txt care are aceeleasi proprietati. am cautat in multe locuri si nu este de gasit. am gresit ca am completat 200 ml de txt in loc de slx? oricum o sa il schimb, dar sunt putin ingrijorat.

voi la cati km schimbati uleiul?
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 12-11-10, 23:35   #44
cristi_407

Stage 5
 
cristi_407's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,842
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[PEUGEOT]
[AUDI]
Default Re: golf V GTI

Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
am vrut sa schimb uleiul...pe la 8500 km, dar nu am facut-o acum are ~12.500 km. nu l-am schimbat pt ca am mers mai mult in oras, nu am fortat masina, iar cand ieseam din oras nu prea abuzam de ea, pt ca's foarte multe radare de la mangalia-constanta si am avut prea de multe ori carnetul suspendat! acum mi-a aparut nivel scazut la ulei, pt ca am fost pana la bucuresti intr-o seara cu o medie de ~183 km/h pe autostrada si nu gasesc castrol slx profesional. am gasit txt care are aceeleasi proprietati. am cautat in multe locuri si nu este de gasit. am gresit ca am completat 200 ml de txt in loc de slx? oricum o sa il schimb, dar sunt putin ingrijorat.

voi la cati km schimbati uleiul?
Nu e prob cat timp are aceeasi valoare..in jor de 7000-8000 dar completez cu macar 1l, 1,5l in acest interval..
cristi_407 is offline   Reply With Quote
Old 13-11-10, 23:26   #45
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: golf V GTI

daca completezi 1-1.5 l la 7-8000 km inseamna ca dai putin in ea.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -