26-08-10, 19:23
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
golf V GTI
am de o luna un golf V GTi, caruia i-am cumparat o evacuare completa borla(finala+intermediara+catalizator ceramica), pe care vreau sa o schimb cu cea stock.
intrebarea mea este: trebuie sa seteze in vreun fel in calculator, faptul ca schimb catalizarorul stock cu cel din ceramica(ceva de genul, ca la renuntarea dpf-ului)? nu vreau sa am probleme. din cate stiu eu nu, dar de vreo 2 ani nu prea am mai avut timp de chestii tehnice si am cam uitat, desii am mai avut masini la care am schimbat evacuari, filtre sport...
multumesc anticipat!
__________________
|
|
|
01-09-10, 17:28
|
#2
|
Banned
Stage 4
Join Date: May 2007
Posts: 230
|
Re: golf V GTI
nu este nevoie.
|
|
|
01-09-10, 18:02
|
#3
|
AirRide Lover
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 6,023
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [SKODA] [4Rally] [Competitor CNCA] [STREETMANIACS] [AUDI]
|
Re: golf V GTI
Poti sa o schimbi linistit dupa catalizator spre spate. Daca umbli si mai sus ai nevoie de "niste calcule"
|
|
|
06-09-10, 09:45
|
#4
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of: [VW] [AUDI] [RENAULT]
|
Re: golf V GTI
daca schimbi catalizatorul s-ar putea sa ti se aprinda un martor in bord si sa ramana asa (acest lucru se poate rezolva cu modificarea softului)
|
|
|
07-09-10, 18:58
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by alexGTI
daca schimbi catalizatorul s-ar putea sa ti se aprinda un martor in bord si sa ramana asa (acest lucru se poate rezolva cu modificarea softului)
|
tocmai am luat bataie(rau) de la un opc astra si asta inseamna schimbare de soft+air inteke(evacuarea am schimbat-o).
adevarul este ca si eu am vrut un opc astra, dar nu am gasit,decat in departatea germanie si nu la un pret f bun, avand si in vedere drumul+taxele...
tu ce air intake ai? ce imi recomanzi?
|
|
|
07-09-10, 20:03
|
#6
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of: [VW] [AUDI] [RENAULT]
|
Re: golf V GTI
eu am injen, daca esti din ucuresti, are un prieten admisii de 2.0 tfsi pe stoc
|
|
|
08-09-10, 20:48
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
da un pm.
ce bujii folosesti? eu vreau sa imi cumpar denso iridium power, dar nu stiu ce sa cumpar! normale iridium sau cele racing!?
bujiile denso iridium power touch cele racing, nu sunt bune pt o utilizare la turatii mici.
|
|
|
27-09-10, 09:23
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
masina este alba(o sa pun poze) si ma intreb daca ar merge albul-masinii cu o capota de carbon(adevarata, nu autocolant sau ceva de genul), dar fara sa fac si plafonul negru, porbagajul...pt ca sunt prea multe de genul asta si deja nu prea mai da bine.
|
|
|
27-09-10, 10:15
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: golf V GTI
Cand ajungi prin Constanta da un telefon si vorbim in detaliu si te ajut cu ce ai nevoie pt. GTI.
|
|
|
28-09-10, 14:32
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by tase_astra
Cand ajungi prin Constanta da un telefon si vorbim in detaliu si te ajut cu ce ai nevoie pt. GTI.
|
ok,da-mi un pm sa vb.
|
|
|
29-09-10, 16:57
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
cum pot sa izolez filtru sa nu traga aer fierbinte de la motor? "cica" este ideal pt o ardere buna cca 46 grade.
|
|
|
30-09-10, 00:22
|
#12
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 758
Member of: [SEAT]
|
Re: golf V GTI
Ori il pozitionezi in spatele proiectorului,ori ii faci un heat-shield.
Insa ceea ce ai facut acolo nu e mare inginerie.Capacul motor e principala restrictie.
Am incercat aceeasi metoda ca si tine => un mic + fata de cum era inainte.Insa cand am montat admisia completa am realizat ca , acel capac motor e de 2 lei.
Incearca Injen.Face treaba super bine,dar se cam incinge tubulatura.
|
|
|
01-10-10, 23:28
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of: [RENAULT] [Opel] [VW] [SUBARU]
|
Re: golf V GTI
cam asa o sa arate cu capota de carbon. zic ca o sa dea bine
dar si mai bine o sa arate fara grila si mai ales fara semnul de la vw.
|
|
|
03-10-10, 23:14
|
#14
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: golf V GTI
Quote:
Originally Posted by Ciosmi
Ori il pozitionezi in spatele proiectorului,ori ii faci un heat-shield.
Insa ceea ce ai facut acolo nu e mare inginerie.Capacul motor e principala restrictie.
Am incercat aceeasi metoda ca si tine => un mic + fata de cum era inainte.Insa cand am montat admisia completa am realizat ca , acel capac motor e de 2 lei.
Incearca Injen.Face treaba super bine,dar se cam incinge tubulatura.
|
Sau iti comanzi un Evoms V-Flow.
|
|
|
04-10-10, 11:45
|
#15
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,118
Member of: [VW] [AUDI] [RENAULT]
|
Re: golf V GTI
am eu grila fara emblema daca te intereseaza.
o dau la schimb pe cea originala + 150 RON. este in stare perfecta
|
|
|
|
|