Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 11-06-14, 16:59   #1
buldogu

Stage 5
 
buldogu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 422
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[2 Roti]
[BMW]
Default VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Salutare tuturor!
De cateva zile sunt proprietar de Golf 4 si totodata virgin in lumea VW )
De 7 ani conduc numai BMW E36 si taaaaaaare ciudat a fost cand m-am urcat in noua masina. De altfel si prima oara cand conduc cilindree asa mica.
Masina este un Golf 4 din oct. 2001, motor AXP 1.4 16V, desigur euro 4. In brief masina apare inmatriculata in luna ian 2002 si pe seria de caroserie a opta cifra tot 2 este care cica ala ar fi defapt anu fabricatiei care o sa mi-l treaca mie in talon sau plm nu stiu ca nu am inteles deloc intortocheala asta ce mi-a explicat el acolo...deci s-ar numi ca masina e 2002...plm conteaza ca e euro 4.
Mai mult am luat-o din auzite de pe la cunoscuti, ca ar fi o masina extrem de fiabila..., consum mic, taxa mica - aici e adevarat -. Cat despre fiabilitate chiar omu care mi-a vandut-o, care tot el a adus-o din Germania acum vreo 10 zile si care e o cunostinta veche de-a mea, mi-a zis ca AXP ul este cel mai problematic motor de pe generatia asta de VW )) Sincer m-a cam surpins sinceritatea lui. M-a pus in garda ca sa zic asa, prin ce mi-a explicat el despre ea.
Ca dotari vreau sa zic ca este extrem de modesta...servo, 4 airbaguri, ABS si ESP care mi se pare ca astea sunt standard pentru ca am vazut pe toate Golfurile la care m-am uitat pe net inainte sa o gasesc pe asta, si mai are aer conditionat...de aia si pretul a fost pe masura...7460 lei adica vreo 1588 euro..ca omu a vrut euro sa aduca alte masini. pana la urma a ramas la 1600 euro FIX.
Taxa mi-a iesit undeva la 790-810 lei. Nicidecum 645 lei cat iese pe site la ANAF.
Vreau sa zic ca masina functioneaza ireprosabil si arata la fel...sper sa nu am curand problemele despre care zicea baiatu care mi-a vandut-o. Am ramas perplex cand m-am uitat cu atentie la lumina la caroserie, la vopsea si pe sub ea...este extrem de curata...impecabila! un E46 acelasi an nu arata la fel...am vazut cateva, pentru ca asta am vrut sa imi iau initial, dar comparand-o cu un VW Golf bine intretinut nu se compara...clar VW da clasa la asa ceva...bmw-urile sunt alergate, soimanite etc...care are stie despre ce vorbesc
Pun cateva poze, si am o intrebare: daca vreau sa imi pun ceas de bord cu afisaj de consum, temperatura, cat mai merg cu benzina din rezervor, etc se monteaza usor? recomandati pe cineva din bucuresti care se pricepe bine la d-astea? Pentru ca pana la geamuri electrice, asta ar fi prima chestie care vreau s-o fac la ea...pentru ca la bmw am asa ceva si nu concep ca pe o masina din 2002 sa nu am ceva care pe o masina din 95 deja era pe ea
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	17641692_1.jpg
Views:	219
Size:	84.0 KB
ID:	2995903   Click image for larger version

Name:	17641692_3.jpg
Views:	155
Size:	170.8 KB
ID:	2995904   Click image for larger version

Name:	17641692_4.jpg
Views:	148
Size:	139.7 KB
ID:	2995905  

Click image for larger version

Name:	17641692_6.jpg
Views:	100
Size:	104.8 KB
ID:	2995906   Click image for larger version

Name:	17641692_7.jpg
Views:	352
Size:	99.4 KB
ID:	2995907  
__________________

Last edited by buldogu; 11-06-14 at 17:13.
buldogu is offline   Reply With Quote
Old 14-06-14, 13:02   #2
b23drp

Stage 3
 
b23drp's Avatar
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 99
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Arata f.bine masina dar nu cred ca o sa consume asa putin , sincer am avut ambele modele si 1.6 16v consum mai putin decat 1.4 , sa ai grija de ea si fara probleme ! Bafta.
__________________
Dacia Logan 1.6 16v-Dacia logan 1.4 mpi -Bmw e46 2.0i -Bmw E90 2.0d -Vw Golf 5 1.9tdi -Vw Golf 5 2.0tdi -Vw Golf 4 1.6 16v -Vw Golf 4 1.6 8v -Vw passat b6 1.9Tdi -Audi A4 b6 1.8Turbo -Opel Astra H 1.6 -Opel astra G 1.6 16v -Opel astra G 2.0dti -Opel astra H 1.7 cdti -Renault megane 2 1.5DCI-Ford focus 2 1.6TDCI Opel vectra C 1.9cdti
b23drp is offline   Reply With Quote
Old 17-06-14, 13:38   #3
buldogu

Stage 5
 
buldogu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 422
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Mersi frumos, dar o s-o vand ) De cum merge sunt incantat, adica nu troncane nimic, e silentioasa etc...dar consumul si felul cum trage...) profund dezamagit!
Am mers pana s-a aprins becul la benzina, apoi am bagat de 60 lei adica vreo 9.4 litri si am facut 92 si ceva km si apoi s-a aprins iar!!!! (mers numai in oras, combinat si fara aer si cu aer...adica daca mergeam ziua si era cald porneam aerul, daca nu era nevoie nu-l porneam)
Vreau sa zic ca, obisnuit de stilul de mers pe care il am cu bmw-ul, practic mi-e imposibil sa fac vreo manevra de depasire din scurt prin oras...mi-e frica pur si simplu )) 75 de cai la 1680 KG cat are masina...raportul iese pe la 22.xxx. unde un raport normal este intre 10-11-12...
Am decis sa raman tot la BMW...vand golfu, vand si e36-le si pana in toamna sper sa iau un BMW 2002-2003 din Germania. De preferat seria 3.
Sau pot sa imi pun gaz pe golf si sa imping masina prin oras, pe 13 Septembrie pe acolo sau pe la Tineretului =))))
Sper ca nu supar pe nimeni care are Golf 1.4 si tine la el

Last edited by buldogu; 17-06-14 at 13:52.
buldogu is offline   Reply With Quote
Old 17-06-14, 15:40   #4
Andrei M

Stage 5
 
Andrei M's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,419
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Nu are cum sa aiba 1680Kg, aia e masa maxima autorizata.
Legat de consum, 1.4 consuma cat 1.6. Am condus 1.4 si se misca greu tare, cum ai zis si tu, ti-e frica sa te bagi intr-o depasire din scurt. Si daca nu ma insel motorul asta isi face o bataie pe la tacheti (cred).
Bafta la vanzare!
Andrei M is offline   Reply With Quote
Old 17-06-14, 20:07   #5
buldogu

Stage 5
 
buldogu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 422
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Nu stiu frate ca deocamdata am actele din Germania...nu le-am tradus inca..am vazut si eu acolo ceva cu KG si am zis ca aia e greutatea
Legat de bataia de care zici, nu o are deocamdata... masina nu are nimic...am facut o diagnoza la ea...nu are NIMIC daca poti sa crezi...NIMIC!!! e atat de curata ca mi-e mila s-o dau...dar sincer nu pot sa conduc asa ceva...
Da, daca mi-as permite sa tin 2 masini, adica si bmw-ul si golful, l-as tine numai pentru iesiri din oras...ca la cum ii dau in gura la bmw si afara imi consuma mult...foaarte mult! Dar cum nu-mi permit o sa le dau pe amandoua si o sa ma gandesc bine ce sa iau!
Momentan o s-o conduca gagica-mea, ca moare dupa ea ii place mult )
buldogu is offline   Reply With Quote
Old 17-06-14, 20:48   #6
Andrei M

Stage 5
 
Andrei M's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,419
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Quote:
Originally Posted by buldogu View Post
Nu stiu frate ca deocamdata am actele din Germania...nu le-am tradus inca..am vazut si eu acolo ceva cu KG si am zis ca aia e greutatea
Legat de bataia de care zici, nu o are deocamdata... masina nu are nimic...am facut o diagnoza la ea...nu are NIMIC daca poti sa crezi...NIMIC!!! e atat de curata ca mi-e mila s-o dau...dar sincer nu pot sa conduc asa ceva...
Da, daca mi-as permite sa tin 2 masini, adica si bmw-ul si golful, l-as tine numai pentru iesiri din oras...ca la cum ii dau in gura la bmw si afara imi consuma mult...foaarte mult! Dar cum nu-mi permit o sa le dau pe amandoua si o sa ma gandesc bine ce sa iau!
Momentan o s-o conduca gagica-mea, ca moare dupa ea ii place mult )
I-o faci cadou!

Pai mai bine ii dai in gura la Bmw, sa consume, dar sa mearga, decat sa ii dai la Golf, sa consume, dar degeaba! (asta e parerea mea)
Andrei M is offline   Reply With Quote
Old 21-06-14, 10:01   #7
soosy

Stage 5
 
soosy's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 8,594
Member of:
[AUDI]
[VW]
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

totul bine si frumos pana la consum...asta se stie ca ai nevoie de un motor in comformanta cu caroseria
iar la gofl 4 motor de 1,4 ii PARAGINA la fel chiar si la golf 3
multi merg pe varianta de motor mic,consum mic,taxe mici si etc si vezi ca lauda ca pasatul lor sau audi a4 cu motor de 1.6 consuma pana in 8l si etc

sub 12-13 in oras nu o scoti si sa nu vorbim de cum trage...
legat de bmw aceas poveste la benzinar,am si eu prieteni care is realisti si la motoare de 1.8-2 recunosc valoarea de +/- 11l in oras(de aici incepe)creste in functie de trafic,stil de condus si cu aer sau nu

pana una alta is masini cu potential iar daca mergi lejer si nu te intereseaza consumul ii ok
sa ai partea de ea sau vinde-o(cum vrei)si numai bine
__________________
Custom Bobo al meu "nigar briliant,pe Schmidt Vn line r18"...

Vand Wv Vento 1.9tdi !!
http://volkswagen.anunturi-auto.4tun...0-9975240.html
soosy is offline   Reply With Quote
Old 25-06-14, 21:58   #8
buldogu

Stage 5
 
buldogu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 422
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[2 Roti]
[BMW]
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Ma 12-13 nu consuma...sau poate cum am facut eu consumul nu a fost ok...cu toate ca am repetat procedura si la fel mi-a dat...cu aer pornit ziua pe la pranz si seara cand vin de la munca oprit, cu 11 litri am facut 117 km(numai oras)...oricum nu e 12-13 cat zici tu. Sau repet, poate nu procedez eu corect cum fac consumul...dar eu zic ca consumul la pompa e cel mai corect facut...
Dar da, cu toate astea de ce sa mananc rahat sunt pe deplin dezamagit de masina...o arata ea bine, nu are GRAM de rugina, pe dedesubt e o frumusete, interior la fel...dar degeaba daca nu imi ofera confortul unei masini pe care eu am condus-o aproape 8 ani si care e cu 7 ani mai veche decat ce conduc acum...pentru mine sincer ceva nu e ok..sau poate am eu pitici, dar nu cred Oricine cred ca ar gandi la fel.
Si cine citeste sau va citi ce scriu eu aici si se gandeste sa se dea jos dintr-o masina de peste 100 de cai si sa se urce intr-una cu mult sub 100...sa se mai gandeasca o data...in primul rand cel putin la inceput, daca nu mereu, stilul de condus va fi cel agresiv, sa te bagi peste tot, sa crosetezi traficu etc...si nu este deloc ok...in primu rand ca ridici consmul cu mult la ceea ce tu credeai ca o sa fie mult mai econom si in al doilea rand creezi belele prin trafic...CREDETI-MA! )

Last edited by buldogu; 25-06-14 at 22:12.
buldogu is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 08:47   #9
radu92adu

Stock
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 3
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Salut,

Baieti cum se numeste piese din imagine si daca stiti cumva de unde as putea sa iau doar acel furtun? . Multumesc!

radu92adu is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 11:02   #10
4Adi

Stage 2
 
4Adi's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 51
Default Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Am intrebat eu la un magazin din Ploiesti pentru ca si eu il aveam rupt si mi-a spus baiatul de acolo ca nu se vinde separat, doar furtunul, ci tot ansamblul pana la filtrul de aer, care era in jur de 300 lei.

Am preferat metoda romaneasca: improvizatia.
Se ia un burduf directie Logan ca in poza de mai jos, se taie capatul superior frumos cu un cutter, se scoate furtunul vechi, se pune cel nou si se prinde la sfarsit ori cu doua coliere ori cu 2 arici folositi pentru instalatiile electrice.

Costuri: ~10 lei si 5 minute de munca.

Fiind din cauciuc acel burduf, o sa tina mai mult decat furtunul original care e din plastic.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	burduf directie Logan Sandero-500x500.jpg
Views:	63
Size:	93.8 KB
ID:	3011611  
4Adi is offline   Reply With Quote
Old 25-07-14, 13:50   #11
radu92adu

Stock
 
Join Date: Jul 2014
Posts: 3
Thumbs up Re: VW GOLF IV 1.4 16V 2002

Quote:
Originally Posted by 4Adi View Post
Am intrebat eu la un magazin din Ploiesti pentru ca si eu il aveam rupt si mi-a spus baiatul de acolo ca nu se vinde separat, doar furtunul, ci tot ansamblul pana la filtrul de aer, care era in jur de 300 lei.

Am preferat metoda romaneasca: improvizatia.
Se ia un burduf directie Logan ca in poza de mai jos, se taie capatul superior frumos cu un cutter, se scoate furtunul vechi, se pune cel nou si se prinde la sfarsit ori cu doua coliere ori cu 2 arici folositi pentru instalatiile electrice.

Costuri: ~10 lei si 5 minute de munca.

Fiind din cauciuc acel burduf, o sa tina mai mult decat furtunul original care e din plastic.
multumesc mult!!!!!
radu92adu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -