Quote:
Originally Posted by razvan_shadow619
abtibildurile o sa le dau jos cand o sa imi schimb parbrizul ca mi-o sarit o piatra si s-o crapat...
ai spus ceva de cip?pot sa pun pe motor de 1.4?
|
Quote:
Originally Posted by razvan_shadow619
am o intrebare.daca imi pun un filtru de aer sport se simte ceva la masina?consumul creste?
|
1. cip pe 1.4 ? te costa resoftarea cat un 2000 8v sau chiar 16v , depinde unde cauti.. nu se merita si nici nu castigi nimic demn de luat in seama din asta.
2. filtru = sunet, sunet mai mare senzatie mai tare, revin..
senzatie, poate daca te axezi pe un filtru serios sau un kit de admisie performant vei avea o sensibila crestere a acceleratiei , dar nu putem vorbi de cai.. poate
un cal.. unu.. poate..
Quote:
Originally Posted by mishu_shisha
iti iei un injector sport..bujii,spargi ceramica din catalizator,filtru sport si toba..din astea castigi cam 20 cai..dak mai pui si carburator bicameral inca 10-15....da la mai mult de 90 cai nu poti s'o duci decat cu turbina si nu se merita la consum..motor mic..trage greu...io vreau sa'l schimb in toamna pe al meu..cu un 1.8 benzina..e mai mare ..masina usoara trage mai bn si castigi cai cu cateva mici modificari
|
-injector sport ? n-am mai auzit formularea asta pana acum..
un injector cu debit mai mare.. da, se poate, dar! trebuie umblat in soft.. iar asta costa prea mult deja si nu se merita
-un turbo .. da deobicei in jur de 30-40 cp , depinde si cine il mai ajuta, tu scoti 20 doar din tobe ? catalizatorul decat sa il sparga mai bine il anuleaza..
-carburator bi-cameral ? senat si parlament ? daca merge cum merg ale noastre in RO, mai bine nu
cert e ca de departe cea mai rentabila investitie e swap`ul cu ceva mai potent si care se scoate rezultate mult mai bune prin modificari, dar si asta costa... poate iesi mai ieftin decat cele enumerate mai sus cip sau soft sau orice gen de modificare, dar apare problema legala, ce a omologarii care iti zice ca nu poti omologa un motor care sa depaseasca cu 30% puterea celui original, dar iar.. suntem in RO si daca te descurci.. te descurci, fa un calcul si vezi ce motor ai putea sa omologhezi.. si iar inca un aspect aceasta omologare nu e nici ea ieftina..
in rest masina arata bine, jantele sunt faine, culoarea e frumoasa, lasata un pic mai jos si ar fi mult mai faina si cum iti zicea cineva mai sus.. un sfat intr-adevar bun, vopseste-i spoilerele in culoarea masinii si o sa se schimbe destul, iar la capitolul estetica poti sa ii faci ce vrei tu si cat te tine buzunarul : faruri/stopuri/semnale/grila/prelungire capota/eleron/buza gti/ etc etc etc
bafta si spor la treaba in continuare!