30-12-11, 13:03
|
#136
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Acea senzatie faina cand un Mini Cooper este mai inalt si mai masiv decat masina ta....
|
|
|
28-02-12, 08:15
|
#137
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Mai postez si eu mici update-uri.
Observand (atat eu cat si TOAAAAAAAAAAATAAAAAAAA lumea) ca spatele masinii este mai inalt decat fata masinii (cu vreo 4 cm din calculele mele), am gasit o rezolvare relativ usoara si care nu implica nimic distructiv ca si "taiatul arcurilor" sau scump ca si suspensie reglabila la 10 milioane.
Si daca tot m-am apucat sa mai pun cate ceva pe ea, m-am gandit sa ii montez si o "privire" noua...
Sunt foarte multumit de ambele investitii.
P.S. Multumesc Records pentru ajutor....mai exact pentru montat pe masina , ca singur nici nu m-as fi apucat.
__________________
Cineva zicea ca cercul de prieteni nu il faci cu compasul....
|
|
|
28-02-12, 11:43
|
#138
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 461
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
de unde iau?
vreau si eu ....
cat costa?
|
|
|
28-02-12, 14:33
|
#139
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
regleaza farurile
|
|
|
28-02-12, 15:03
|
#140
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
si cam cum ai vrea sa reglez farurile ? ca nu am lupa.
Si nu cred ca atunci cand schimb un bec tre sa reglez iarasi farurile... intrucat nu am miscat in nici un fel farul ca sa il dereglez. Doar am schimbat un bec (si am montat un balast , dar nu are legatura cu farul efectiv.
|
|
|
28-02-12, 17:53
|
#141
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
la cum bat mai reglate nu sunt si nu trebuie sa ai neaparat lupa ca sa relgezi faruri. Au la service-uri asa ceva: http://vanzari.intersofex.ro/images/743_alfa.jpg
|
|
|
28-02-12, 17:56
|
#142
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of: [Honda]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Naspa alegere cu clemele de arcuri , cat ti-o coborat masina ? mai mult de 2 cm nu cred + ca nu sunt prea sigure , dar fiecare cu ale lui . Bafta
|
|
|
28-02-12, 23:14
|
#143
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
te las pe tine sa iti pui reglabila. Fiecare cu ideile lui. Mie imi trebuia spatele coborat fix cu 2 cm si sunt multumit.
Ai avut tu pe masina? ai informatii din anumite surse sigure care sa iti arate negru pe alb ca nu sunt sigure? Ca eu am un certificat de garantie care imi spune ca sunt sigure. Ce parere ai de treaba asta?
@TFY cu aia mi am reglat farurile, ce i drept inainte sa montez xenoanele. Si bateau bine. Cel mai probabil o sa le reglez iarasi. Dar pana acum nu mi a dat nimeni flash sa ma avertizeze ca bat in copaci
Repet, nu am umblat la far in sine, doar la bec...deci ce trebuie sa reglez?
|
|
|
29-02-12, 15:25
|
#144
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of: [Honda]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Ce ai facut tu acolo e exact acelasi lucru cu taiatu arcurilor , numa ca taiatu lor era pe gratis nu 100 de lei cat probabil au fost clemele . Ce parere ai de asta ? Sa nu ma intelegi gresit , dar consider ca nu erau necesare .
|
|
|
29-02-12, 16:38
|
#145
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
dupa cum spuneam ,taie-ti tu arcurile, eu prefer o metoda reversibila.
Si poate ca pe mine nu ma afecteaza sa dau 100 de lei pe niste "mofturi" de genu` asta.
Eu nu cred ca ce am facut aici e acelasi lucru cu taiatul arcurilor, tinand cont de faptul ca eu unesc 2 spire la mijlocul arcului pe cand tu tai o spira din arc din capatul lui.
Asta asa ca si fapt divers.
Si mai sunt si alte chestii la care nu te-ai gandit tu, dar daca vrei purtam discutiile astea fata in fata si nu pe topicul masinii mele.
Multumesc.
|
|
|
29-02-12, 16:44
|
#146
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 736
Member of: [Honda]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Ok domnu' inginer . Bafta
|
|
|
29-02-12, 17:09
|
#147
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,249
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Quote:
Originally Posted by lupalb
Mai postez si eu mici update-uri.
Observand (atat eu cat si TOAAAAAAAAAAATAAAAAAAA lumea) ca spatele masinii este mai inalt decat fata masinii (cu vreo 4 cm din calculele mele), am gasit o rezolvare relativ usoara si care nu implica nimic distructiv ca si "taiatul arcurilor" sau scump ca si suspensie reglabila la 10 milioane.
Si daca tot m-am apucat sa mai pun cate ceva pe ea, m-am gandit sa ii montez si o "privire" noua...
Sunt foarte multumit de ambele investitii.
P.S. Multumesc Records pentru ajutor....mai exact pentru montat pe masina , ca singur nici nu m-as fi apucat.
|
sincer... mai bine strangeai un ban si-ti luai macar arcuri sport si era mult mai frumos decat chestii d`astea
|
|
|
29-02-12, 17:12
|
#148
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 12,564
Member of: [Moderators] [4Rally] [Shadows Racing Team] [ALFA ROMEO]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Arcurile pe fata sunt sport, asta pot garanta, cele de pe spate mie nu mi se par dar nu mai zic nimic ca m-am mai contrazis cu el pe tema asta si pe alt forum. Eu nu sunt adeptul taierii arcului sau puse suruburi cum a pus LupAlb dar fiecare cu gusturile si parerile lui, o face cum crede el ca e bine.
|
|
|
30-07-12, 16:12
|
#149
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 3,002
Member of: [VW]
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
Si uite ca acum, cu ocazia intalnirii golf-club Transfagarasan Day 2012 am reusit sa fac si eu mai multe poze la masinuta.
Despre intalnire pot spune ca a fost exact ceea ce trebuia comunitatii de pasionati de golfuri din tara...pacat ca nu au fost atatia cati au zis ca vin. Dar per ansamblu a fost o "intalneala" reusita, cu tot ce trebuie sa existe la asemenea evenimente.
|
|
|
30-07-12, 16:26
|
#150
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,249
|
Re: Golf 3 - 1.8 90 CP, Combi
foarte tare... eu nu mai aveam ce sa mai caut pe acolo ca nu mai sunt golfist am devenit borist, iar golful e acum "jeep style" si il foloseste mai mult tata sa se duca pe la tara
|
|
|
|
|