24-02-10, 22:44
|
#196
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 534
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
parerea mea este sa o lasati mai moale...deja discutiile degenereaza in cearta si nu da bine...omu isi prezinta masina si-o lauda, se mandreste cu ea, treaba lui...o specificat aici toate modificarile care le`o adus masinii...de aici in colo fiecare daca crede sau nu, este parerea fiecaruia (dar eu zic ca nu is minciuni).
legat de frane...masina stock poate atinge viteza de 250 ...ca are 150 cai sau 350 tot asa se opreste de la viteza aia...ca nu tin mult...franezi de 2 ori de la 200 si se incalzesc si ramai fara frane, aia ii altceva, dar de franat franeaza bine...folositi si voi niste placute de calitate si discuri noi...nu subtiri ca si foita de tigara...si vedeti ca franeaza bine
__________________
Last edited by Motor; 24-02-10 at 22:54.
|
|
|
25-02-10, 00:18
|
#197
|
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of: [Opel] [FORD] [VW] [Hyundai]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Quote:
Originally Posted by 76BPR
Pai ce frate e greu sa ii dea aia cai asa din burta.Daca el avea 350 cp cum zice, luau foc franele de fabrica ,sau cine stie merge ca cu mortu ca altfel nu se explica.
In al doilea rand cuplul creste consecutiv cu caii.Cum dracu a facut meseriasul ala al tau de a facut cuplul sa ramana pe loc si ti-a crescut caii.Sa intre sa ne explice si noua.
O vorba care am auzit-o mai peste tot spune asa................DACA NU AI CUPLU NU AI NIMIC degeaba ai tu cai daca nu ai un cuplu care sa o propulseze.
Parerea mea ca tu nu ai nici o vina,tu ai inghitit o galusca spusa de alti, care ti-au luat bani,dar barem nu ti-au spus ceva plauzibil nu toate aberatili.
Sper ca nu stergeti si postul asta ca doar nu am jignit pe nimeni.
|
Nimeni aia is REVO , care chiar is nimeni , habar nu au ce fac aia , is chiar fraieri , de aia au performantele care le au
|
|
|
25-02-10, 09:07
|
#198
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
BPR, parca tu esti ala care ma luai inginereste nu? Pai cum NU STII TU cum e posibil sa ai cai mai multi si cuplu la fel? Intreaba pe cel care ti-a zis ce sa postezi cateva pagini in urma, poate te lamureste el
Sau hai ca iti explic eu asa mai simplu, nu inginereste ca vad ca nu ne intelegem :P
Puterea (adica caii) = (cupluxturatia)/5252.1
Incearca sa folosesti aceasta ecuatie, folosind acelasi cuplu si o turatie mai mare. Vezi vedea ca rezulta o putere mai mare.
Schimband turbina cu una mai mare, s-a schimbat si plaja de turatii pe care ating un cuplul maxim. ( adica cuplul nu mai e la turatii mici, ci la turatii mari )
Sper ca am fost cat se poate de explicit. Si pana una alta, masina mea merge bine de ceva vreme, lucru pe care nu-l pot spune despre a ta.
Peste 3 saptamani vin la bucuresti, voi face si acolo un test dyno, sper sa nu trebuiasca sa desfac si motorul ca sa te lamuresti ca sunt internele stock.
__________________
VW Polo GTI 1.8T powered by REVO Technik +400hp
Last edited by vladpvs; 25-02-10 at 09:11.
|
|
|
25-02-10, 09:25
|
#199
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,457
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Last edited by dubmaniacks; 25-02-10 at 09:27.
|
|
|
25-02-10, 12:13
|
#200
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of: [VW]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Bpr, te rog sa ma scuzi, am gresit formula de mai sus, nu am fost atent din cauza explicatiei tale de mai devreme.
Puterea (bhp) = cuplu (lb-ft) x turatia / 5252
Pentru Cp si Nm, ca astea le folosim noi, cred ca te descurci sa faci transformarile.
|
|
|
25-02-10, 12:50
|
#201
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 106
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
ieri am fost si eu cu a mea sa vbesc despre urmatoarele modificari pe care i le fac si intradevar internele stock ale masinii rezista pana la 330-350 de cai fara probleme. internele sunt pentru a depasi 400 de cai deci incheiati o data subiectul ala ca nu ar avea de ce sa minta!
__________________
---- D B Z ---- ----D B Z ----
|
|
|
25-02-10, 14:29
|
#202
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 522
Member of: [Honda]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
BPR-ule, iti dau un exemplu ce imi vine acu repede in minte:
EDS motorsport ofera pentru bertone turbo doua variante de stage 2:
Ajutate de un intercooler mai mare, ambele versiuni au 255 de cai, dar una are cuplu de 360 nm pentru a proteja ambreiajul de serie, si o varianta de 420 nm pentru ambreiaje aftermarket. Repet, ambele variante au 255 de cai dar diferenta intre versiuni este 60 nm si nu difera decat softul.
Despre asta ce parere mai ai, sau tre sa intre si inginerii de la EDS sa te convinga pe tine cum se realizeaza o treaba de genul asta?
Si in plus, acuzi pe nedrept de minciuna dealerul Revo Romania, fara sa ai idee ce fel de oameni sunt acolo, si acuzi totodata dyno-ul de la Cluj, pe care majoritatea masinilor scot puteri foarte aproapiate de cele pe care fabricantii le declara, in cazul masinilor stock, si puterile pe care tunerii de renume si care se respecta le declara, in cazul masinilor modificate.
Asadar de ce sa mai fii luat in seama, ilustrule nimeni la urma urmei, de la 700 km distanta? De ce as fi luat eu in seama, de ce ar fi luat in seama oricine?
Masina merge foarte bine, proprietarul e foarte incantat, e tot ce conteaza.
Postul meu nu este un atac la adresa ta, ci un wake up call, poate realizezi ca nu le pasa la prea multi parerea ta, nu are nimeni nimic de demonstrat si de explicat in fatza ta.
Masina arata foarte bine, dupa toate discutiile astea chiar sunt curios ce va reusi in Ungaria. Eu estimez un 12.8-13, dar sper ca rezultatul sa fie mai bun
|
|
|
25-02-10, 15:01
|
#203
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,155
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [VW] [Honda]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Quote:
Originally Posted by vladpvs
Abia astept sa ajung vineri la dyno
Azi am montat si jantele pe masina
|
Sick sick sick!
Cand mi-a arat RoSonic poza, am jurat ca masina e din afara, nicicum din RO.
Felicitari
|
|
|
25-02-10, 22:21
|
#204
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 748
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Quote:
Originally Posted by vladpvs
Bpr, te rog sa ma scuzi, am gresit formula de mai sus, nu am fost atent din cauza explicatiei tale de mai devreme.
Puterea (bhp) = cuplu (lb-ft) x turatia / 5252
Pentru Cp si Nm, ca astea le folosim noi, cred ca te descurci sa faci transformarile.
|
Cand ajungi in bucuresti suna-ma ,si o sa iti dau eu o masina sa te tragi de maxim 300 cp.sa vedem cum sta situatia.
TU AI 350 TREBUIE SA IL BATI MAI ALES CA AI SI 1200 KG MAXIM .
EL ARE 1500 KG.DACA IL BATI PE OM ESTI BUN
|
|
|
26-02-10, 09:54
|
#205
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 330
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Quote:
Originally Posted by 76BPR
Cand ajungi in bucuresti suna-ma ,si o sa iti dau eu o masina sa te tragi de maxim 300 cp.sa vedem cum sta situatia.
TU AI 350 TREBUIE SA IL BATI MAI ALES CA AI SI 1200 KG MAXIM .
EL ARE 1500 KG.DACA IL BATI PE OM ESTI BUN
|
Scuza-ma ce intervin, dar deja te porti ca un copil, care nu vrea el nicicum sa accepte ca masina are aproape 300whp si ca rezista internele.... ei bine daca ai sta sa citesti mai mult ce si cum si nu ai asculta toti tunerii astia autohtoni, zei in motoare, etc. si te-ai interesa ce fac cativa tuneri mari si ce se mai intampla prin lumea asta ai lasa balta toate afirmatiile astea ale tale.... si DA se poate limita cuplul din soft, dar pt asta ai nevoie de un tuner nu de unu ce pune softuri in spatele blocului.....
REVO e recunoscut pe plan international ca fiind printre cei mai buni tuneri, in special pe grupul VAG, iar reprezentatii pe romania ai acestei firme crede-ma ca sunt niste baieti de nota 10, am avut ocazia sa ii vad la lucru si nu odata in cluj la dyno.... iar dyno-ul respectiva cum au mai zis multi, chiar masoara foarte bine... dar cum sa crezi tu asa ceva, ca deh, doar in bucuresti sunt tuneri buni si dyno performante....
aaaa, ca nu o sa reziste internele foarte mult si asa, asta nu zice nimeni, vom vedea si sincer nu cred ca are pretentii nimeni sa reziste extraordinar de mult, nici Vlad si nici nimeni altcineva...
si sa nu ai impresia ca sunt vre-un fan REVO sau asa, chiar nu, eu am un leon 1.8t la care urmeaza sa ma apuc de treaba si crede-ma ca nu o sa ma duc pe varianta REVO, si asta nu pt ca nu sunt buni, ci doar pt ca eu vreau altceva...
nu am nimic cu tine, dar sincer deja esti obositor....
cat despre faza ca il pui tu langa o masina de 300cp si sa vezi dupa aia ce si cum, de ce ar trebui de ex sa te credem noi pe tine ca acea masina are 300cp si nu mai mult sau mai stiu eu ce varianta? doar pt ca asa afirmi tu??? sau proprietarul???
deci Vlad a prezentat si graficul dyno si tot, asa ca sincer chiar nu te inteleg....
repet inca odata, nu am nimic cu nimeni, dar maturizativa si inainte a de crede pe x si y mai documentati-va ce si cum....
numai bine la toata lumea...
Vlad bafta cu masina in continuare...
__________________
One Mile at a Time!!!!!
Last edited by WannaDie; 26-02-10 at 10:09.
|
|
|
26-02-10, 10:09
|
#206
|
Mitsubishi Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 451
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
da lasatil pe domnul BPR sa vorbeasca cat vrea el si sa creada ce vrea el, si punct, daca nu il mai baga nimeni in seama o sa taca si gata, nu vrea sa creada ca are 350 cp cu interne stock, doamne ajuta-i si pa, cu oameni asa de "culţi" si "citiţi" nu are rost sa te pui, ca ei le stiu pe toate, si noi restu suntem bagatori de seama, saraci, etc. dupa cum spune domnul BPR.
ps. pbr nu mai nu mai imi trimite mesaje pe privat, chiar nu ma intereseaza remarcile tale de 2 lei.
Last edited by Flo_lancer; 26-02-10 at 10:14.
|
|
|
26-02-10, 16:31
|
#207
|
Banned
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 522
Member of: [Honda]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Daca s-a aprins omu la 363 de cai, is curios ce va face dupa rezultatul inregistrat azi =))
|
|
|
26-02-10, 18:07
|
#208
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 534
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
da asa este...acuma este pr drum spre oradea ) pt putini o sa fie credibil rezultatul
|
|
|
26-02-10, 18:10
|
#209
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 106
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
hehe...eu am aflat deja rezultatul...dar il las pe vlad sa faca anuntul ...eu nu spun decat: FELICITARI! FOARTE TARE!
|
|
|
26-02-10, 18:20
|
#210
|
Stage 4
Join Date: Mar 2008
Posts: 201
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Polo - GTI 1.8Turbo
Quote:
Originally Posted by Paul RR
Daca s-a aprins omu la 363 de cai, is curios ce va face dupa rezultatul inregistrat azi =))
|
Pai ce sa faca altceva decat sa sustina mai sus si mai tare ca nu-i adevarat rezultatul, ca este imposibil asa ceva. Felicitari Vlade, un rezultat frumos!!!
|
|
|
|
|