20-05-11, 02:34
|
#1
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of: [VW]
|
Wv Golf 1.8 T US Model
Salut la toata lumea,
Am si eu un Wv Golf 4, 1.8 T , 150 Cp (deocamdata) din 2000 , automat.
Vrea sa investesc ceva $ in el sa modific putin la el.
As vrea cateva sfaturi de la cunoscatori si de la cei care au modificat sau care modifica masinia.
Prima achizitie ar fi niste jante dar nu sunt hotarat inca la ce sa optez, 17,18 sau 19. Tin sa priceizez ca masina nu ruleaza in Romania, asa ca nu voi avea problema cu drumurile noaste cele "bune"
Apoi m-am gandit la o suspensi
schimbarea filtrului cu unu sport
bodykit
Chiptuning
Stopuri led
Faruri Day Light Xenon + angel
Si o evacuare
Ideei am multe si vrea sa modific destul de mult la el insa doresc cateva sfaturi pt ce sa optez si cu ce sa incep prima oara ?
Voi pune si cateva poze curand cu masina.
Pana atunci astept cateva pareri si inca o intrebare la cunoscuti .....
Credeti ca merita sa modific o masina automata ? Sau se poate schimba cutia automata cu una manuala ?
Multumesc si astep parerile voastre !
Last edited by RazvanWVGTI; 20-05-11 at 02:56.
|
|
|
20-05-11, 14:09
|
#2
|
Shine Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of: [Virtual Tuning] [4Rally] [2 Roti] [Street 4 Cars] [Shine Club] [Street Vision]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Quote:
Originally Posted by RazvanWVGTI
Salut la toata lumea,
Am si eu un Wv Golf 4, 1.8 T , 150 Cp (deocamdata) din 2000 , automat.
Vrea sa investesc ceva $ in el sa modific putin la el.
As vrea cateva sfaturi de la cunoscatori si de la cei care au modificat sau care modifica masinia.
Prima achizitie ar fi niste jante dar nu sunt hotarat inca la ce sa optez, 17,18 sau 19. Tin sa priceizez ca masina nu ruleaza in Romania, asa ca nu voi avea problema cu drumurile noaste cele "bune"
Apoi m-am gandit la o suspensi
schimbarea filtrului cu unu sport
bodykit
Chiptuning
Stopuri led
Faruri Day Light Xenon + angel
Si o evacuare
Ideei am multe si vrea sa modific destul de mult la el insa doresc cateva sfaturi pt ce sa optez si cu ce sa incep prima oara ?
Voi pune si cateva poze curand cu masina.
Pana atunci astept cateva pareri si inca o intrebare la cunoscuti .....
Credeti ca merita sa modific o masina automata ? Sau se poate schimba cutia automata cu una manuala ?
Multumesc si astep parerile voastre !
|
Foarte ingrijita masina,felicitari!
Nu inteleg de ce vreia renunti la cutia automata?
Pune cateva poze si cu botul ei
|
|
|
20-05-11, 18:53
|
#3
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of: [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Quote:
Originally Posted by _Cox_
Foarte ingrijita masina,felicitari!
Nu inteleg de ce vreia renunti la cutia automata?
Pune cateva poze si cu botul ei
|
Iata si cateva poze facute azi, e putin murdara de la cateva sute de tantari in fata dar fie
Dar tot aici as vrea sa postez cateva poze cu jantele care le-as dori pe masina,
Va rog o parere.
Prima Poza : 17 "
A doa poza 17 "
A 3 poza : 18 "
A 4 Poza : 17 "
A 5 poza : 17 " sau 18 "
Si a 6 poze sunt farurile pe care pl;anuiesc sa le comand luna care vine,
Deocamdata luna asta pe intai vreau sa fac comanda de jante + anvelope si sa schimb discurile de frana fata cu unele perforate care le am deja.
Astept cateva pareri de la voi !
Multumesc !
Last edited by RazvanWVGTI; 20-05-11 at 18:58.
|
|
|
20-05-11, 19:10
|
#4
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
din cate am vazut bara fata nu e originala de state, la fel si pozitiile de pe bandouri, nu sunt originale. pacat... cred ca a fost lovita odata in fata.
mie sincer dintre acele modele, imi plac cel mai mult modelul 5, pe 17, dar oricum gasesti jante frumoase si second, nu trebuie sa dai comanda. oricum o suspensie sport nu strica niciodata.
prima data ar trebui sa faci cumva sa aiba fata linie, pentru ca din cate vad grila nu e la linie cu bara, sau ceva de genu... oricum sunt imperfectiuni .
lasa farurile originale... eventual le modifici putin, si sunt ce trebe.
masina are potential, mi-am dorit si eu odata ceva de genu... bafta.
__________________
Golf Mk1 - 1.8T 1978 Project!
|
|
|
20-05-11, 19:16
|
#5
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of: [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Quote:
Originally Posted by Detman
din cate am vazut bara fata nu e originala de state, la fel si pozitiile de pe bandouri, nu sunt originale. pacat... cred ca a fost lovita odata in fata.
mie sincer dintre acele modele, imi plac cel mai mult modelul 5, pe 17, dar oricum gasesti jante frumoase si second, nu trebuie sa dai comanda. oricum o suspensie sport nu strica niciodata.
prima data ar trebui sa faci cumva sa aiba fata linie, pentru ca din cate vad grila nu e la linie cu bara, sau ceva de genu... oricum sunt imperfectiuni .
lasa farurile originale... eventual le modifici putin, si sunt ce trebe.
masina are potential, mi-am dorit si eu odata ceva de genu... bafta.
|
Dap, fata a fost repopsita toata pt ca ma atins un ..... dar nu vreau inca sa imi bat capu cu linia din fata pentru ca oricum voi schimba curand tot bodykit-ul si atunci clar voi reposi toata masina si voi face sa fie in linie toata.
Pentru ca mai are unele zgarieturi de la diferiti "prieteni" cat am stat in italia acolo asa se parca , dar acum e ok.
Ai dreptate cu suspensia dupa jante cam la o suspensi ma gandesc si eu sa optez dar nu stiu spre ce sa optez ..... sunt sute de firme si sute de modele.
Tocmai de asta am postat aici pentru a strange informatii de la voi.
Multumesc pentru sfaturi !
Salut
|
|
|
20-05-11, 19:31
|
#6
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
in cazul suspensiei, conteaza ce vrei si cat te tine portofelu...
o suspensie reglabila e de la 200 euro la 1000 euro+... conteaza ce vrei... si ce calitate vrei.
|
|
|
21-05-11, 02:24
|
#8
|
Fiat Driver
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of: [Fiat] [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
eu as alege FK AK Street. in afara se folosesc destul de mult, sunt din gama low end, dar poti sa lasi masina foarte jos cu ajutorul lor.
|
|
|
21-05-11, 08:08
|
#9
|
Shine Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of: [Virtual Tuning] [4Rally] [2 Roti] [Street 4 Cars] [Shine Club] [Street Vision]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Parerea mea ar fi poza 2 cele albe cu dunga rosie, din ce tara ai cumparat masina?
|
|
|
21-05-11, 14:50
|
#10
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of: [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Mersi Detman de sfat si eu tot acolo bateam .... pt ca sunt destul de folosite in afara mai ales.
Mai ales ca am si germania langa mine
Cox : masina a fost adusa din California.
App o intrebare la voi, de o resoftare aveti ceva ideei de preturi ? Sau daca sunt indicate ? Va creste consumul mult sau va ramane la fel ?
Am citit diferite prostii pe internet dar nimica concret.
Am vazut ceva chiptuning pe germania dar au niste preturi 400-600 E si nu stiu de ce, din cate am inteles in Ro e vreo 100-200 E
Multumesc si astept pareri in continuare !
|
|
|
21-05-11, 20:39
|
#11
|
Shine Club Member
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of: [Virtual Tuning] [4Rally] [2 Roti] [Street 4 Cars] [Shine Club] [Street Vision]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
App o intrebare la voi, de o resoftare aveti ceva ideei de preturi ? Sau daca sunt indicate ? Va creste consumul mult sau va ramane la fel ?
Am citit diferite prostii pe internet dar nimica concret.
Am vazut ceva chiptuning pe germania dar au niste preturi 400-600 E si nu stiu de ce, din cate am inteles in Ro e vreo 100-200 E
Multumesc si astept pareri in continuare ![/QUOTE]
Din cate stiu eusunt mai scumpe in germania fata de romania deoarece acelea ofera mai multi cp
|
|
|
21-05-11, 20:47
|
#12
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of: [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Din cate stiu eusunt mai scumpe in germania fata de romania deoarece acelea ofera mai multi cp[/QUOTE]
Nu ofera prea mult de la 150 urca la 190, deci nu e mare diferenta, din cate am inteles tot atat se optine si in romania, dar pe germania am mai vazut ceva la 500 E de la 150 Cp la 220 Cp
Dar totusi sunt enorm de mult .
|
|
|
22-05-11, 12:40
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 371
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
si in romania poti resofta ieftin .. poti ajunge la 210 cp (asta stage 1)
tu ai vrut la inceput sa cumperi o "automata" sau asa sa nimerit .. ?
|
|
|
22-05-11, 15:08
|
#14
|
Stage 4
Join Date: Aug 2010
Posts: 246
Member of: [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Foarte potenta masina, multi dintre noi si-ar dori sa aiba o masina cu un astfel de motor. Cat mai multi kilometri, fara incidente iti doresc
Prea multe nu sunt de spus, dar sfatul meu este sa nu ii pui faruri cu day-line Un joey mode ar fi mult mai ok din punct de vedere estetic si nici nu costa multi bani (vezi imagine).
Chiar daca ai in plan sa pui un body kit nou, gaseste-ti 5 minute se fixezi grila cum trebuie, arata destul de urat cu ea asa stramba.
Coada aia de rechin gen bmw, arata destul de ciudat acolo. E functionala sau e pusa doar asa de "design"?
Din ce am vazut in poze pragul drept este cam infundat, dar probabil vei remedia si problema asta odata cu body kit-ul.
Spor la treaba, si te asteptam cu vesti noi
|
|
|
22-05-11, 15:45
|
#15
|
Stage 3
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of: [VW]
|
Re: Wv Golf 1.8 T US Model
Quote:
Originally Posted by ptrck92
Foarte potenta masina, multi dintre noi si-ar dori sa aiba o masina cu un astfel de motor. Cat mai multi kilometri, fara incidente iti doresc
Prea multe nu sunt de spus, dar sfatul meu este sa nu ii pui faruri cu day-line Un joey mode ar fi mult mai ok din punct de vedere estetic si nici nu costa multi bani (vezi imagine).
Chiar daca ai in plan sa pui un body kit nou, gaseste-ti 5 minute se fixezi grila cum trebuie, arata destul de urat cu ea asa stramba.
Coada aia de rechin gen bmw, arata destul de ciudat acolo. E functionala sau e pusa doar asa de "design"?
Din ce am vazut in poze pragul drept este cam infundat, dar probabil vei remedia si problema asta odata cu body kit-ul.
Spor la treaba, si te asteptam cu vesti noi
|
Salut si mersi de comenturi,
Sa incep cu inceputul
Prima data da asa am vrut o masina automata, dar acum cand ma gandesc sa modific la motor ma gandesc cand voi sari pragul de 200-250 CP sa nu am surprize cu cutia .... totusi nici nu e o cutie prea performanta cum sunt cele de la DSG. Tocmai de asta am avut o retinere pana acum sa ma apuc sa modific la masina.
Asa apoi .... da masina are pragul acela putin infundat .... am stat in Italia 6 luni de zile si am plecat din Ro fara nici o zgarietura pe masina si dupa 6 luni m-am mutat in Danemarka dar acele 6 luni in It au fost un calvar pentru masina daca pot zice asa
Nu era zi sa nu o gasesc neatinsa prin parcari ca nah, asa e in it
Coditza aia de rechin si eu ma gandesc sa o dau jos cat de curand ca parca e tiganesc.
In legatura cu grila fata am incercat ieri sa o fac sa cada in linie dar nu prea mi-a reusit .... de cand am avut masina la vopsit intr-un service Romanesc acum 5 luni cand am fost acasa si a izbit un adormit .... mi-au crapat la montare la grila si gaurile de fixare .... cred ca voi opta pentru o noua grila sau ma voi mai stradui zilele ce urmeaza sa o asez.
In legatura cu farurile oricum voi vrea sa le schimb cu unele cu Xenon poate nu voi opta pt cele day-line dar vor fi xenon.
Vroiam sa optez pentru day-line alb sau negre cum erau cele din poza pentru ca masina e conceputa din fabrica sa imi aprinda farurile cand eliberez frana de mana, dar doar farurile, stopurile nu, o optiune gen day-line cum e la modelele noi.
Din cate am inteles asa sunt toate masinile din USA.
Dar ma voi mai gandi, deocamdata am in plan jantele si suspensia luna ce urmeaza+discurile ventilate.
Multumesc pt sfaturi si daca imi poate face cine un virtula cu jantele ?
Salutari si spor la modificari la toata lumea
|
|
|
|
|