Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > VOLKSWAGEN > Masina mea Volkswagen

Reply
 
Thread Tools
Old 20-05-11, 02:34   #1
RazvanWVGTI

Stage 3
 
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of:
[VW]
Default Wv Golf 1.8 T US Model

Salut la toata lumea,

Am si eu un Wv Golf 4, 1.8 T , 150 Cp (deocamdata) din 2000 , automat.
Vrea sa investesc ceva $ in el sa modific putin la el.
As vrea cateva sfaturi de la cunoscatori si de la cei care au modificat sau care modifica masinia.
Prima achizitie ar fi niste jante dar nu sunt hotarat inca la ce sa optez, 17,18 sau 19. Tin sa priceizez ca masina nu ruleaza in Romania, asa ca nu voi avea problema cu drumurile noaste cele "bune"
Apoi m-am gandit la o suspensi
schimbarea filtrului cu unu sport
bodykit
Chiptuning
Stopuri led
Faruri Day Light Xenon + angel
Si o evacuare

Ideei am multe si vrea sa modific destul de mult la el insa doresc cateva sfaturi pt ce sa optez si cu ce sa incep prima oara ?
Voi pune si cateva poze curand cu masina.
Pana atunci astept cateva pareri si inca o intrebare la cunoscuti .....
Credeti ca merita sa modific o masina automata ? Sau se poate schimba cutia automata cu una manuala ?

Multumesc si astep parerile voastre !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	158
Size:	88.9 KB
ID:	2011031   Click image for larger version

Name:	6.jpg
Views:	234
Size:	33.1 KB
ID:	2011032   Click image for larger version

Name:	P1070689.JPG
Views:	185
Size:	1.84 MB
ID:	2011033  

Click image for larger version

Name:	P1070693.JPG
Views:	131
Size:	1.84 MB
ID:	2011034   Click image for larger version

Name:	P1070697.JPG
Views:	65
Size:	1.55 MB
ID:	2011035   Click image for larger version

Name:	P1070700.JPG
Views:	68
Size:	1.70 MB
ID:	2011036  

Click image for larger version

Name:	P1070705.JPG
Views:	109
Size:	1.74 MB
ID:	2011037   Click image for larger version

Name:	P1070720.JPG
Views:	153
Size:	1.87 MB
ID:	2011038   Click image for larger version

Name:	P1070726.JPG
Views:	96
Size:	1.67 MB
ID:	2011039  

Click image for larger version

Name:	P1070731.JPG
Views:	73
Size:	1.69 MB
ID:	2011040  

Last edited by RazvanWVGTI; 20-05-11 at 02:56.
RazvanWVGTI is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 14:09   #2
_Cox_
Shine Club Member

Stage 5
 
_Cox_'s Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of:
[Virtual Tuning]
[4Rally]
[2 Roti]
[Street 4 Cars]
[Shine Club]
[Street Vision]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Quote:
Originally Posted by RazvanWVGTI View Post
Salut la toata lumea,

Am si eu un Wv Golf 4, 1.8 T , 150 Cp (deocamdata) din 2000 , automat.
Vrea sa investesc ceva $ in el sa modific putin la el.
As vrea cateva sfaturi de la cunoscatori si de la cei care au modificat sau care modifica masinia.
Prima achizitie ar fi niste jante dar nu sunt hotarat inca la ce sa optez, 17,18 sau 19. Tin sa priceizez ca masina nu ruleaza in Romania, asa ca nu voi avea problema cu drumurile noaste cele "bune"
Apoi m-am gandit la o suspensi
schimbarea filtrului cu unu sport
bodykit
Chiptuning
Stopuri led
Faruri Day Light Xenon + angel
Si o evacuare

Ideei am multe si vrea sa modific destul de mult la el insa doresc cateva sfaturi pt ce sa optez si cu ce sa incep prima oara ?
Voi pune si cateva poze curand cu masina.
Pana atunci astept cateva pareri si inca o intrebare la cunoscuti .....
Credeti ca merita sa modific o masina automata ? Sau se poate schimba cutia automata cu una manuala ?

Multumesc si astep parerile voastre !
Foarte ingrijita masina,felicitari!
Nu inteleg de ce vreia renunti la cutia automata?
Pune cateva poze si cu botul ei
_Cox_ is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 18:53   #3
RazvanWVGTI

Stage 3
 
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of:
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Quote:
Originally Posted by _Cox_ View Post
Foarte ingrijita masina,felicitari!
Nu inteleg de ce vreia renunti la cutia automata?
Pune cateva poze si cu botul ei
Iata si cateva poze facute azi, e putin murdara de la cateva sute de tantari in fata dar fie

Dar tot aici as vrea sa postez cateva poze cu jantele care le-as dori pe masina,
Va rog o parere.
Prima Poza : 17 "
A doa poza 17 "
A 3 poza : 18 "
A 4 Poza : 17 "
A 5 poza : 17 " sau 18 "


Si a 6 poze sunt farurile pe care pl;anuiesc sa le comand luna care vine,
Deocamdata luna asta pe intai vreau sa fac comanda de jante + anvelope si sa schimb discurile de frana fata cu unele perforate care le am deja.

Astept cateva pareri de la voi !
Multumesc !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	212
Size:	1.14 MB
ID:	2011684   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	109
Size:	1.17 MB
ID:	2011685   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	193
Size:	1.03 MB
ID:	2011686  

Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	114
Size:	1.21 MB
ID:	2011687   Click image for larger version

Name:	7.jpg
Views:	80
Size:	842.9 KB
ID:	2011688   Click image for larger version

Name:	1x.JPG
Views:	37
Size:	40.4 KB
ID:	2011689  

Click image for larger version

Name:	2x.JPG
Views:	39
Size:	28.2 KB
ID:	2011690   Click image for larger version

Name:	3x.JPG
Views:	38
Size:	32.9 KB
ID:	2011691   Click image for larger version

Name:	4x.JPG
Views:	34
Size:	76.3 KB
ID:	2011692  

Click image for larger version

Name:	SHINE.JPG
Views:	40
Size:	92.4 KB
ID:	2011693   Click image for larger version

Name:	x.JPG
Views:	52
Size:	51.0 KB
ID:	2011694   Click image for larger version

Name:	!CD9uNjQEWk~$(KGrHqUOKkME0eds0fclBNQWiDHWGQ~~0_12.JPG
Views:	35
Size:	28.6 KB
ID:	2011695  


Last edited by RazvanWVGTI; 20-05-11 at 18:58.
RazvanWVGTI is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 19:10   #4
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

din cate am vazut bara fata nu e originala de state, la fel si pozitiile de pe bandouri, nu sunt originale. pacat... cred ca a fost lovita odata in fata.

mie sincer dintre acele modele, imi plac cel mai mult modelul 5, pe 17, dar oricum gasesti jante frumoase si second, nu trebuie sa dai comanda. oricum o suspensie sport nu strica niciodata.

prima data ar trebui sa faci cumva sa aiba fata linie, pentru ca din cate vad grila nu e la linie cu bara, sau ceva de genu... oricum sunt imperfectiuni .

lasa farurile originale... eventual le modifici putin, si sunt ce trebe.

masina are potential, mi-am dorit si eu odata ceva de genu... bafta.
__________________
Golf Mk1 - 1.8T 1978 Project!
Detman is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 19:16   #5
RazvanWVGTI

Stage 3
 
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of:
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Quote:
Originally Posted by Detman View Post
din cate am vazut bara fata nu e originala de state, la fel si pozitiile de pe bandouri, nu sunt originale. pacat... cred ca a fost lovita odata in fata.

mie sincer dintre acele modele, imi plac cel mai mult modelul 5, pe 17, dar oricum gasesti jante frumoase si second, nu trebuie sa dai comanda. oricum o suspensie sport nu strica niciodata.

prima data ar trebui sa faci cumva sa aiba fata linie, pentru ca din cate vad grila nu e la linie cu bara, sau ceva de genu... oricum sunt imperfectiuni .

lasa farurile originale... eventual le modifici putin, si sunt ce trebe.

masina are potential, mi-am dorit si eu odata ceva de genu... bafta.
Dap, fata a fost repopsita toata pt ca ma atins un ..... dar nu vreau inca sa imi bat capu cu linia din fata pentru ca oricum voi schimba curand tot bodykit-ul si atunci clar voi reposi toata masina si voi face sa fie in linie toata.
Pentru ca mai are unele zgarieturi de la diferiti "prieteni" cat am stat in italia acolo asa se parca , dar acum e ok.

Ai dreptate cu suspensia dupa jante cam la o suspensi ma gandesc si eu sa optez dar nu stiu spre ce sa optez ..... sunt sute de firme si sute de modele.
Tocmai de asta am postat aici pentru a strange informatii de la voi.

Multumesc pentru sfaturi !

Salut
RazvanWVGTI is offline   Reply With Quote
Old 20-05-11, 19:31   #6
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

in cazul suspensiei, conteaza ce vrei si cat te tine portofelu...
o suspensie reglabila e de la 200 euro la 1000 euro+... conteaza ce vrei... si ce calitate vrei.
Detman is offline   Reply With Quote
Old 21-05-11, 00:04   #7
RazvanWVGTI

Stage 3
 
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of:
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Quote:
Originally Posted by Detman View Post
in cazul suspensiei, conteaza ce vrei si cat te tine portofelu...
o suspensie reglabila e de la 200 euro la 1000 euro+... conteaza ce vrei... si ce calitate vrei.
Pai as vrea ceva intre 150 E - 300 E cam aici as vrea sa variez, am gasit ceva pe net (ebay) mai exact ca de aici imi mai fac cumparaturile
http://cgi.ebay.co.uk/VW-Golf-Mk4-4-...#ht_2872wt_896

Sau asta :
http://cgi.ebay.co.uk/VW-GOLF-MK4-FK...8#ht_540wt_663
Sau :
http://cgi.ebay.co.uk/COILOVER-KIT-G...#ht_3028wt_982
Sau :
http://cgi.ebay.co.uk/FK-AK-STREET-H...#ht_1493wt_663
Ceva de jenu

Astept pareri si opini de la voi !

Last edited by RazvanWVGTI; 21-05-11 at 00:33.
RazvanWVGTI is offline   Reply With Quote
Old 21-05-11, 02:24   #8
Detman
Fiat Driver

Stage 5
 
Detman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 3,228
Member of:
[Fiat]
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

eu as alege FK AK Street. in afara se folosesc destul de mult, sunt din gama low end, dar poti sa lasi masina foarte jos cu ajutorul lor.
Detman is offline   Reply With Quote
Old 21-05-11, 08:08   #9
_Cox_
Shine Club Member

Stage 5
 
_Cox_'s Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of:
[Virtual Tuning]
[4Rally]
[2 Roti]
[Street 4 Cars]
[Shine Club]
[Street Vision]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Parerea mea ar fi poza 2 cele albe cu dunga rosie, din ce tara ai cumparat masina?
_Cox_ is offline   Reply With Quote
Old 21-05-11, 14:50   #10
RazvanWVGTI

Stage 3
 
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of:
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Mersi Detman de sfat si eu tot acolo bateam .... pt ca sunt destul de folosite in afara mai ales.
Mai ales ca am si germania langa mine

Cox : masina a fost adusa din California.

App o intrebare la voi, de o resoftare aveti ceva ideei de preturi ? Sau daca sunt indicate ? Va creste consumul mult sau va ramane la fel ?
Am citit diferite prostii pe internet dar nimica concret.
Am vazut ceva chiptuning pe germania dar au niste preturi 400-600 E si nu stiu de ce, din cate am inteles in Ro e vreo 100-200 E
Multumesc si astept pareri in continuare !
RazvanWVGTI is offline   Reply With Quote
Old 21-05-11, 20:39   #11
_Cox_
Shine Club Member

Stage 5
 
_Cox_'s Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 2,349
Member of:
[Virtual Tuning]
[4Rally]
[2 Roti]
[Street 4 Cars]
[Shine Club]
[Street Vision]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

App o intrebare la voi, de o resoftare aveti ceva ideei de preturi ? Sau daca sunt indicate ? Va creste consumul mult sau va ramane la fel ?
Am citit diferite prostii pe internet dar nimica concret.
Am vazut ceva chiptuning pe germania dar au niste preturi 400-600 E si nu stiu de ce, din cate am inteles in Ro e vreo 100-200 E
Multumesc si astept pareri in continuare ![/QUOTE]

Din cate stiu eusunt mai scumpe in germania fata de romania deoarece acelea ofera mai multi cp
_Cox_ is offline   Reply With Quote
Old 21-05-11, 20:47   #12
RazvanWVGTI

Stage 3
 
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of:
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Din cate stiu eusunt mai scumpe in germania fata de romania deoarece acelea ofera mai multi cp[/QUOTE]

Nu ofera prea mult de la 150 urca la 190, deci nu e mare diferenta, din cate am inteles tot atat se optine si in romania, dar pe germania am mai vazut ceva la 500 E de la 150 Cp la 220 Cp
Dar totusi sunt enorm de mult .
RazvanWVGTI is offline   Reply With Quote
Old 22-05-11, 12:40   #13
[IlluSioN]

Stage 5
 
[IlluSioN]'s Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 371
Member of:
[DACIA]
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

si in romania poti resofta ieftin .. poti ajunge la 210 cp (asta stage 1)
tu ai vrut la inceput sa cumperi o "automata" sau asa sa nimerit .. ?
[IlluSioN] is offline   Reply With Quote
Old 22-05-11, 15:08   #14
ptrck92

Stage 4
 
ptrck92's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 246
Member of:
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Foarte potenta masina, multi dintre noi si-ar dori sa aiba o masina cu un astfel de motor. Cat mai multi kilometri, fara incidente iti doresc

Prea multe nu sunt de spus, dar sfatul meu este sa nu ii pui faruri cu day-line Un joey mode ar fi mult mai ok din punct de vedere estetic si nici nu costa multi bani (vezi imagine).
Chiar daca ai in plan sa pui un body kit nou, gaseste-ti 5 minute se fixezi grila cum trebuie, arata destul de urat cu ea asa stramba.
Coada aia de rechin gen bmw, arata destul de ciudat acolo. E functionala sau e pusa doar asa de "design"?
Din ce am vazut in poze pragul drept este cam infundat, dar probabil vei remedia si problema asta odata cu body kit-ul.

Spor la treaba, si te asteptam cu vesti noi
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	img3142x.jpg
Views:	113
Size:	239.7 KB
ID:	2013793  
ptrck92 is offline   Reply With Quote
Old 22-05-11, 15:45   #15
RazvanWVGTI

Stage 3
 
Join Date: May 2011
Posts: 97
Member of:
[VW]
Default Re: Wv Golf 1.8 T US Model

Quote:
Originally Posted by ptrck92 View Post
Foarte potenta masina, multi dintre noi si-ar dori sa aiba o masina cu un astfel de motor. Cat mai multi kilometri, fara incidente iti doresc

Prea multe nu sunt de spus, dar sfatul meu este sa nu ii pui faruri cu day-line Un joey mode ar fi mult mai ok din punct de vedere estetic si nici nu costa multi bani (vezi imagine).
Chiar daca ai in plan sa pui un body kit nou, gaseste-ti 5 minute se fixezi grila cum trebuie, arata destul de urat cu ea asa stramba.
Coada aia de rechin gen bmw, arata destul de ciudat acolo. E functionala sau e pusa doar asa de "design"?
Din ce am vazut in poze pragul drept este cam infundat, dar probabil vei remedia si problema asta odata cu body kit-ul.

Spor la treaba, si te asteptam cu vesti noi


Salut si mersi de comenturi,

Sa incep cu inceputul
Prima data da asa am vrut o masina automata, dar acum cand ma gandesc sa modific la motor ma gandesc cand voi sari pragul de 200-250 CP sa nu am surprize cu cutia .... totusi nici nu e o cutie prea performanta cum sunt cele de la DSG. Tocmai de asta am avut o retinere pana acum sa ma apuc sa modific la masina.

Asa apoi .... da masina are pragul acela putin infundat .... am stat in Italia 6 luni de zile si am plecat din Ro fara nici o zgarietura pe masina si dupa 6 luni m-am mutat in Danemarka dar acele 6 luni in It au fost un calvar pentru masina daca pot zice asa
Nu era zi sa nu o gasesc neatinsa prin parcari ca nah, asa e in it
Coditza aia de rechin si eu ma gandesc sa o dau jos cat de curand ca parca e tiganesc.
In legatura cu grila fata am incercat ieri sa o fac sa cada in linie dar nu prea mi-a reusit .... de cand am avut masina la vopsit intr-un service Romanesc acum 5 luni cand am fost acasa si a izbit un adormit .... mi-au crapat la montare la grila si gaurile de fixare .... cred ca voi opta pentru o noua grila sau ma voi mai stradui zilele ce urmeaza sa o asez.
In legatura cu farurile oricum voi vrea sa le schimb cu unele cu Xenon poate nu voi opta pt cele day-line dar vor fi xenon.
Vroiam sa optez pentru day-line alb sau negre cum erau cele din poza pentru ca masina e conceputa din fabrica sa imi aprinda farurile cand eliberez frana de mana, dar doar farurile, stopurile nu, o optiune gen day-line cum e la modelele noi.
Din cate am inteles asa sunt toate masinile din USA.
Dar ma voi mai gandi, deocamdata am in plan jantele si suspensia luna ce urmeaza+discurile ventilate.

Multumesc pt sfaturi si daca imi poate face cine un virtula cu jantele ?

Salutari si spor la modificari la toata lumea
RazvanWVGTI is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -