asa am procedat eu...dar numai pentru mk2
1. scoti motorasul cu totul din lacasul lui
2.parghia cea mica care vine din motoras si care are ca sustinere cele doua parghii pentru miscarea stergatoarelor trebuie marita cu 12 mm.este vorba de parghia in forma de S
3.dupa ce ai sudat pastila de 12 mm se pun toate cum au fost si se face proba motorasului fara al monta in locul lui.se baga doar mufa si se da drumul pe viteza mica si se observa unde atinge parghia acum dupa modificare
4.vezi unde atinge si iei la polizor sau pila dupa caz, in caz contrar iti va misca tot ansamblul si va arata nasol
5.dupa pilire se prinde mecanismul la locul lui si se da 1 data la stergatoare pentru a-si face stergerea si totodata oprirea
6.urmeaza ultima parte si cea mai anevoioasa : se pune bratul de stergator pe masina si se probeaza la viteza mica unde are oprirea stergatorul.de regula este putin descentrat (sa nu te sperii) si incepi sa reglezi bratul pentru un unghi de 90 de grade din piulitza ce tine parghia mica modificata.adica..desfaci piulitza cu o cheie de 10 parca, si muti foarte usor spre stanga sau spre dreapta parghia respectiva pana va face o cursa completa cu oprire pe mijloc
cam asta este, cine vrea sa-si faca asa ceva si ma refer la cei ce au 2-uri cu cea mai mare placere
bafta multa tuturor