Multumesc, intradevar contrastul este frumos, daca la prima vedere pare cam tare. Cineva spunea ca mergeau mai bine daca scaunele ar fi avut dungutele rosii, insa albastrul e in ton cu caroseria si, din cate stiu eu, cele pe albastru sunt mai rare. Nu atat de rare ca cele pe verde sau galben, insa arata f.bine.Le-s da la schimb pe scaune de GTI aniversar
La vara vreau sa schimb o serie de componente pe care le consider uzate. Lista ar fi urmatoarea:
- amortizoare fata+spate (deja comandate)
- tampoane amortizoare spate
- bucsi punte spate
- bucsi punte fata
- bielete directie
- capete de bara
- kit ambreiaj ( deja cumparat)
foarte frumos...
am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva....am pierdut de pe pragul dreapta in partea din fata...are un capac de plastic care inchide plasticurile alea(unde se imbina aripa cu pragul..)...are careva asa ceva ramas prin dotare?daca nu poate ma ajutati cu un cod ceva....mersi fain
__________________ ardeti gazul de pomana si placere!!!!
mai am o intrebare pentru cine stie....m-am bagat sub masina si am schimbat colierele de guma care tin toba(batea cand plecam de pe loc) si am vazut ca flexibilul este cam obosit(are cateva gauri) si in acelasi timp am vazut ca inainte de intrarea in galerie teava de esapament are joc(deasupra de flexibil...) e normal?mentionez ca inca mai apar batai ale tobei in caroserie cand schimb viteza in turatie mica..........trebuie flexibilul sau altceva schimbat?......multumesc anticipat
Nu am mai postat demult aici, asa incat va arat ce am achizitionat in timp pentru reparatiile ce urmeaza sa le fac la vara. Piesele au fost cumparate treptat pentru a nu pune presiune pe buget. Costul aproximativ 15 mil. Asadar, bucse punte fata, bucse punte spate, bucsi bara stabilizatoare, marca Lemforder. Kit ambreiaj, amortizoare fata + spate Gabriel, segmenti. Urmeaza pivoti, capete de bara, bielete de directie si flanse amortizor.
Azi au sosit flansele amortizoarelor fata si pivotii.
Pentru flanse am mers pe Lemforder
In cazul pivotilor am optat pe Moog. Tot pe acesta marca voi merge si in cazul capetelor de bara si a bieletelor de directie
Tinand cont ca bieletele antiruliu au fost schimbate deja, cu acestea, toata articulatia si suspensia fata/spate este noua. Ma gandesc sa inlocuiesc si rulmentii fata, tot desfac totul de pe masina.
Pana la schimbarea articulatiilor m-am ocupat de reparatia timoneriei cutiei de viteze.Am inlocuit toate bucsile, tijele de comanda si kiturile existente pe piata, unele piese fiind achizitionate OEM altele pe producator
Tije de comanda
masina asta e paradoxala, de la an la an intinereste. felicitari pentru ce ai realizat pana acum putini avem capacitatea de a face asa ceva.
ps: poate reusesti sa ma ajuti. de ceva timp inchiderea centralizata ( originala vacumatica a unui golf 3 in 2 usi) a luat-o razna la modul ca: de la usa soferului se inchide/deshide doar usa soferului, din cand in cand ce-i drept se inchide toata masina, dar nu se deschide niciodata. de la usa din dreapta merge foarte bine deschiderea/inchiderea tuturor usilor si a capacului de la rezervor. asta iarna cand era mai frig, pompa de vacuum din portbagaj mergea in continuu cateva secunde bune dupa ce deschideam/inchideam masina. ce poate avea? am verificat furtunele nu are niciunul scapari, pompa de vacuum merge foarte bine, am pus-o pe alta masina si mergea perfect.