17-07-11, 17:57
|
#496
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Da, se potrivesc. Vento este identic cu G3 doar ca este sedan.
|
|
|
17-07-11, 18:00
|
#497
|
Stock
Join Date: Jan 2011
Posts: 2
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
ok..mersi mult
|
|
|
20-07-11, 22:35
|
#498
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Am fīcut presa pentru īnlocuirea bucșilor punții spate.
|
|
|
21-07-11, 16:25
|
#499
|
Stage 4
Join Date: Dec 2009
Posts: 174
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
salutare don Paul, frumoasa masina, foarte frumos lucrat, tot respectu
am si eu o problema cu al meu ventorica, mai precis apa la pasager, si nu putina
am avut si la sofer ..dar am descoperit ca acel furtun era scos din picuratoare...
la pasager am descoperti ca era infundat furtunul de la trapa si din cauza asta sa umplut tavita si mia udat tot plafonul....problema e ca nu stiu de unde sa adunat asa multa apa la pasager la picioare...cativa litri buni....vreo sugestie? unde ar trb sa verific?
am atasat si o poza cu piesa de prindere a ornamentului negru de pe plafon...acel cauciuc care face imbinarea cu usile .... stii unde as putea gasi asa ceva de cumparat? eventual si cleme pentru prinderea plasticelor de pe stalpul central....cand am dat sa veridic furtunul de la trapa sau rupt...ele nefiind prea intregi ca juca plastecul...
spor la treaba si scz pentru poluarea topicului tau....
|
|
|
21-07-11, 20:33
|
#500
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Eu cred ca apa de la pasager provine tot de la trapă, posibil tot din cauza infundării furtunului de la trapa. Se curata băgānd o sārmă lunga care să desfunde canalul. Acelasi lucru faci si la partea din spate. Probezi turnănd apă cu furtunul in dreptul trapei.
Īn altă ordine de idei, apa poate proveni de la AC (dacă ai), respectiv de la teava de evacuare a condensului.
Codul clemei de prindere a ornamentelor de pe plafon este 1H0 853 733 B. Se pot aduce pe comanda la magazinele care aduc piese pt auto straine. Incearca si la volksman pe vwforum.
Am pus un link cu plasticele de la stalpul central.
http://www.wagenstad.com/index.php?m...&page=8-867-65
Despre ce clema faci referire? Daca este nr 11, codul este 1H0 867 260 A
__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
Last edited by paul_ral; 21-07-11 at 20:37.
|
|
|
22-07-11, 23:39
|
#501
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
La presa făcută de mine se mai adaugă 2 piulițe și 3 suruburi care vor presa pe partea metalică din exteriorul bucșei, astfel īncāt să nu forțeze īn niciun fel īn partea din cauciuc. Azi am zis "stop mașina" la punte, am găsit una cu discuri și mă bate gāndul să o iau pentru a īmbunătăți frānarea. Puntea și etrierii arată foarte bine, oricum discurile și plăcuțele se vor pune noi.
|
|
|
05-09-11, 13:34
|
#502
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 196
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
ceau paul.frumos proiect.da stau si ma minunez cita rabdare ai.daca poti ma ajuti si pe mine ca nu stiu cum sa desfac cotiera si plasticul de la bancheta spate.nu vreau sa rup ceva si ma gandeam ca poate ma ajuti.merci anticipat
|
|
|
06-09-11, 19:15
|
#503
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Daca ai cotiera (in ghilimele, cotiera) ca la mine, in partea posterioara unde este acea gaura, este o piesa din cauciuc cu rol de amortizare. Se scoate si vei da de un surub cap stea. Demontezi surubul, tragi frana de mana si ridici din partea dinspre bancheta. Vezi sa nu ai o mufa pentru iluminarea scrumierei
Despre care plastic de la bancheta vorbesti? Pune o poza.
|
|
|
10-09-11, 20:10
|
#504
|
Stage 4
Join Date: Nov 2004
Posts: 196
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
gata am rezolvat.era vorba de cotiera de la bancheta spate.multumesc oricum.spor la traba
|
|
|
13-09-11, 03:03
|
#505
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 4,315
Member of: [Fiat] [RENAULT] [2 Roti] [SEAT]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Citit cap-coada... A durat ceva Felicitari !
Primul gand dupa ce am citit si ultimul post, a fost... "Care o fi fost suma investita pana acum?!", ca de "mana de lucru" si "timp pierdut" mai bine nu vorbim.
Spor la treaba!
|
|
|
13-09-11, 16:30
|
#506
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
pidu79 - am inteles, era vorba de cotiera de la bancheta și nu de partea posterioara a consolei. Mea culpa!
maverick - peste 1000 e, dar īn timp, nu toți odată. Ai dreptate, munca nu se pune!
De vreo 2 luni nu am mai făcut nimic, am spălat-o și stă cuminte īn garaj. Mai am de lucru la puntea spate, vreau să trec pe discuri.
Last edited by paul_ral; 13-09-11 at 16:33.
|
|
|
20-09-11, 01:02
|
#507
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
După vreo 2 luni de pauză (concediu, renovare apartament, etc) am de gand sa ma apuc iar de treabă. Am căutat și găsit mānerele pentru ușile spate cu tweetere pe care le voi pune pe fețele de ușă de GTI Edition. Am găsit intr-un parc de dezmembrări un Golf 3 fabricat in Mexic. Piesele provin de pe acesta.
|
|
|
25-09-11, 12:42
|
#508
|
Stage 2
Join Date: Jan 2011
Posts: 25
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
bine ai revenit paul_ral!
am primit piesa de la tine, m-am apucat de munca dar am reusit sa raman doar cu un surub intreg la galeria de evacuare.
Acu trebuie sa demontez chiloasa ca sa schimb galeria.
Da-mi ceva sfaturi si pasii care trebuie sa-i urmez la demontare.
Multumesc!
|
|
|
25-09-11, 18:09
|
#509
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
In primul rānd trebuie sa scoti antigelul din instalatie, desfaci pe la racordul de jos de la radiator și bușonul de la vasul de expansiune. După ce curge lichidul, sufli prin vs si atunci o să mai iasă lichid.
2. Desfaci toate cablurile ce se mufează la corpul de injectie si fișele de la bujii.
3. Demontezi tubul de legatură dintre carcasa filtrului de aer și corpul injectorului. Atenție la furtunșele de vacuum, să nu uiți locul lor, eventual faci o schemă.
4. desfaci toate colierele de la furtunele tur si retur, epurator, incălzirea galeriei de admisie, furtunul de vacuum de la servofrană.
5. cu o cheie de 10 desfaci corpul injectorului de pe galerie, desfaci in prealabil firul de la circuitul de preincalzire
6. aduci motorul ca atunci cand il pui la punct, vezi că am pus poze pe topic, eventual faci semne cu pasta corector sau creta, desfaci capacul de plastic de la distributie, slăbești piulita de la intinzător și dai jos cureaua de pe fulia arborelui cu came.
7. desfaci capacul de la distribuție
8. sub mașină desfaci evacuarea, a.i. să eliberezi galeria de evacuare
9. desfaci cu jutorul unui torx prezoanele de la chiuloasă
10. scoți afara chiuloasa
De acum ai acces la suruburile cap imbus ale admisiei, desfaci admisi si apoi evacuarea.
De regulă se inlocuiesc garniturile de la admisie, evacuare, chiuloasă si distribuție. Ai grijă să respecți ordinea si cuplul de strāngere la garnitura de chiuloasă.
Am montat tweeterele pe fețele de la ușile spate, urmează să le montez pe mașină, īmpreună cu noil protecții pentru uși.
Last edited by paul_ral; 25-09-11 at 18:14.
|
|
|
25-09-11, 18:16
|
#510
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 1,303
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
paul , ce se intampla daca nu asezi cum trebuie furtunasele de vacuum? ce rol au? am vazut ca intra si in carburator!
|
|
|
|
|