13-06-11, 12:58
|
#466
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
|
|
|
14-06-11, 22:01
|
#467
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Am dat mașina la aer, mâine merge la frâne și apoi la degresat după 1 an de stat
|
|
|
20-06-11, 21:33
|
#468
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Am facut geometria roților (inclusiv unghiul de cădere, pe care mulți mecanici nu-l fac), montat airbagul de la șofer, aerisit sistemul de frânare - se poate și mai bine. Zilele acestea voi umple instalația cu freon, după care mă voi apuca de puntea spate.
__________________
Mazda3 Skyactive Revolution
Peugeot 206 X-Design, 1.4 hdi
Ford Ecosport
|
|
|
21-06-11, 13:17
|
#469
|
Stock
Join Date: May 2011
Posts: 3
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Quote:
Originally Posted by paul_ral
Am facut geometria roților (inclusiv unghiul de cădere, pe care mulți mecanici nu-l fac), montat airbagul de la șofer, aerisit sistemul de frânare - se poate și mai bine. Zilele acestea voi umple instalația cu freon, după care mă voi apuca de puntea spate.
|
Salut,
Am o problema cu masina si sper ca cineva ma poata ajuta...
Am un Vento din 1999 1.9 TDI (modelul fara pompe duze) si masina nu mai porneste dupa ce sta 2-3 ore in soare...
Dimineata / seara / sau daca a stat in parcarea subterana, masina porneste instant si merge impecabil dar mi s-a intamplat deja cam de 5 ori sa merg cu masina prin oras si daca o las la soare cateva ore se incinge si nu mai porneste....
Probleme din trecut: am schimbat acum 2 luni carbunii din electromotor deoarece erau blocati si cand dadeam la cheie, masina scotea un sunet ca si cum invartea electromotorul dar foarte infranat... dupa ce am schimbat carbunii, masina a pornit instant.
Nu sunt sigur daca problema mea este intr-adevar generata de statul masinii in soare dar astazi mi-am dat seama ca problemele acestea aparute la pornirea masinii apar numai cand masina sta mult timp in soare....
Cineva mi-a spus ca problema mea de pornire se poate datora si unor contacte imperfecte din butucul de cheie deoarece eu daca pun contactul de vreo 20 de ori pana la urma porneste masina (nu mereu ...)
Imi puteti da un sfat in legatura cu problema mea?
P.S. mentionez ca prin " nu porneste" ma refer la faptul ca e moarta complet masina si electromotorul nu primeste curent si nu invarte.... dar cand porneste, o ia la sfert de cheie si este foarte vioaie masina ....
Multumesc anticipat!
Last edited by abisal; 21-06-11 at 13:21.
|
|
|
22-06-11, 18:19
|
#470
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Poate fi si din contact, dar ti-ar face si la umbra. Eu cred ca sunt ceva probleme la conexiunile electrice, la cabluri mai exact. Am avut un Golf 1 care dupa un drum mai lung, prin soare, nu mai pleca, decât impins. Nu am reusit sa-i dau de cap. Am auzit si discutii, la Peugeot, cu aceleași simptome cum că ar fi din pompa de injecție - partea electrica
|
|
|
22-06-11, 20:20
|
#471
|
Stock
Join Date: May 2011
Posts: 3
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Quote:
Originally Posted by paul_ral
Poate fi si din contact, dar ti-ar face si la umbra. Eu cred ca sunt ceva probleme la conexiunile electrice, la cabluri mai exact. Am avut un Golf 1 care dupa un drum mai lung, prin soare, nu mai pleca, decât impins. Nu am reusit sa-i dau de cap. Am auzit si discutii, la Peugeot, cu aceleași simptome cum că ar fi din pompa de injecție - partea electrica
|
Multumesc de reply!
Astazi am plecat cu masina la munca pe la ora 19:30 si ma asteptam sa plece din prima ... fiind "rece" dar nu s-a intamplat asa ....
Am pus cheia si am asteptat sa se opreasca airbagul si ABS-ul dar cand am dat la cheie nu s-a intamplat nimic... eu sunt obisnuit sa dau la cheie foarte finut pentru ca masina asa a plecat de cand o am (la sfert)...
Am invartit mai tare de cheie (am fotat putin butucul ) si a pornit fara probleme...
Cand am ajuns la munca am mai oprit masina de 2 ori si am reusit sa o pornesc numai fortand butucul....
Maine am sa desfac volanul sa vad si eu cum arata acel butuc si va anunt!
Multumesc inca o data pentru reply si am sa va tin la curent!
Serban,
P.S. mi-a mai spus cineva ca se dilata plasticul acela din contact si ca trebuie sa il schimb....
Last edited by abisal; 22-06-11 at 20:22.
|
|
|
22-06-11, 21:21
|
#472
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
În acest caz, cred că înlocuirea contactului va rezolva problema.
|
|
|
24-06-11, 17:37
|
#473
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Am înlocuit becurile de la panoul climatronic. Spre surprinderea mea, am găsit becurile (sticla) la un magazin de piese electronice si costa 0,5 lei/buc. Operațiunea este foarte simplă, se scoate becul ars,se păstrează soclul, în care se introduce noul bec și se modelează piciorusele pentru a face contact în placa cu circuite. Cele cu soclu sunt de la blocul de lumini, codul OEM se vede in imagine, pret 10 lei/buc. Cele fără soclu sunt pentru panoul climatronicului, banuiesc că pot fi folosite și în alte părți (butoane).
|
|
|
01-07-11, 18:00
|
#474
|
VW Driver
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 63
Member of: [VW] [PEUGEOT]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Salut ... ai ideie de unde asi putea sa fac rost un de 4 becuri cu tot cu soclu pentru climatronic ? mersi
|
|
|
01-07-11, 22:19
|
#475
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Ar trebui sa se gaseasca o solutie si pentru soclu, trebuie ceva gen baioneta. Daca e vb de becurile de la climatronicul de G3 nu ai nevoie de soclu, le folosesti pe cele existente, doar desfaci piciorusele la bec si il scoti din soclu.
|
|
|
02-07-11, 02:57
|
#476
|
VW Driver
Stage 2
Join Date: Oct 2010
Posts: 63
Member of: [VW] [PEUGEOT]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
da este vorba de golf 3 ... scuze ca am uitat sa precizez asta . la mine problema e ca eu nu am decat 1 soclu deci mi`ar mai trebui inca 3.
|
|
|
02-07-11, 08:54
|
#477
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Cam greu de gasit pe la dezmembrari, nu cred ca dau decat panoul cu totul. Scoate soclul pe care îl ai si vezi daca se pot adapta becurile de la iluminarea bordului sau de la bricheta (ultimul ca tip de prindere - dar nu cred ca merge)
|
|
|
05-07-11, 21:30
|
#478
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
Am înlocuit amortizorul stânga spate. M-am uitat să vad cum abordez puntea spate, cred că o voi duce la un atelier, pe elevator, pe groapă e cam greu de lucrat. M-am gândit să iau o altă punte, la care să-i schimb personal bucșile (dacă nu stai lângă mecanic forțează în cauciuc în loc de cămașa metalică)și la mecanic doar să o montez. În plus regulatorul forței de frânare împiedică șurubul ce ține puntea să iasă, și dacă acest regulator nu poate fi scos (am văzut că e prins cu 2 imbusuri) va fi nevoie să-i tai suportul.
Plan de bătaie:
- înlocuirea amortizoarelor
- cumpărat punte spate
- înlocuit bucșe
- înlocuit cabluri frâna de mână
- înlocuit conducte frână, eventual și furtunele de la punte
- vopsit tamburii
Am făcut niște poze cu tampoanele de cauciuc înlocuite și cele noi. Diferențele sunt notabile, mai ales în cazul celui aflat sub caroserie
|
|
|
05-07-11, 21:54
|
#479
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 504
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
paul daca tot te vei apuca sa aranjezi o punte pe care o vei cumpara ia una cu discuri de gt.
|
|
|
05-07-11, 22:02
|
#480
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,807
Member of: [VW]
|
Re: Vento - 1.8, Jetta 3
NU trebuie să iau toată puntea. Se schimbă doar axele, prinderile pe punte sunt identice
|
|
|
|
|