01-12-09, 22:51
|
#151
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Cum bre, nu sti sa schimbi motoru?
Ai 2 suruburu fix sub el, pe lonjeronu motorului. si inca 4 piulite pe cutie, 2 la prinderea de sus a cutiei si 2 jos. e chinuiala cu alea de jos da merg desfacute apoi desfaci tevile de evacuare din fata, instalatia electrica si ala e tragi de el si tre' sa iasa
ps: si tre' sa dai toata fata jos
__________________
Oltcit Club 11 RM
Fiat Marea
Fiat Stilo
|
|
|
02-12-09, 01:59
|
#152
|
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 306
Member of: [DACIA]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
ovi cheama-ma sa te ajut...
|
|
|
07-01-10, 21:06
|
#153
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Sa se incalzeasca putin si ma pun pe treaba, acum pe vremea asta nu prea imi vine, cand e temperatura cat de cat ok ploua, cand e senin e un frig ca ma apuca un clantanit din dinti langa masina, parca as bate cuie ) La vara am I.T.P. ul de facut asa ca trebuie s-o fac cat mai frumoasa si cat mai buna. E cam lunga lista, dar incet se face, mai am mici retusuri la caroserie, vopsit, schimbat motor, completat ulei in cutia de viteze, la bielete si bucsaraie pe fata e perfecta, trebuie lasata mai jos doar. Cap planetara ambele schimbate, bat in viraj de parca as calca pe un sac cu nuci ), la puntea spate vreau s-o las mai jos si posibil sa trebuiasca sa schimb bucsele din partea inferioara de la telescop. Ar mai fii garnituri etrieri frana spate, discuri frana spate, placute de frana spate, placute de frana fata si legat firele de la becurile de marsarier la cutia de viteze, sint rupte. Cam atat si ar fii in stare perfecta de functionare. Doar atat ))
|
|
|
07-01-10, 21:18
|
#154
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,139
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [4Rally] [Suzuki]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
cu planurile de viitor suna bine, doar sa te vedem in actiune.
si e frumos ca nu lasi bestia sa moara. si eu vreau sa o inviu pe a mea, dar vedem. spor si bafta.
|
|
|
07-01-10, 22:11
|
#155
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Quote:
Originally Posted by A2racer(Ovi)
Sa se incalzeasca putin si ma pun pe treaba, acum pe vremea asta nu prea imi vine, cand e temperatura cat de cat ok ploua, cand e senin e un frig ca ma apuca un clantanit din dinti langa masina, parca as bate cuie ) La vara am I.T.P. ul de facut asa ca trebuie s-o fac cat mai frumoasa si cat mai buna. E cam lunga lista, dar incet se face, mai am mici retusuri la caroserie, vopsit, schimbat motor, completat ulei in cutia de viteze, la bielete si bucsaraie pe fata e perfecta, trebuie lasata mai jos doar. Cap planetara ambele schimbate, bat in viraj de parca as calca pe un sac cu nuci ), la puntea spate vreau s-o las mai jos si posibil sa trebuiasca sa schimb bucsele din partea inferioara de la telescop. Ar mai fii garnituri etrieri frana spate, discuri frana spate, placute de frana spate, placute de frana fata si legat firele de la becurile de marsarier la cutia de viteze, sint rupte. Cam atat si ar fii in stare perfecta de functionare. Doar atat ))
|
Cu putina vointa si vreme buna le faci pe toate
bafta!
|
|
|
04-03-10, 20:55
|
#156
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Vine incet vremea buna, incet ma pun pe treaba, ori weekendul asta ori celalalt. Un mic sfat, cum sa desfac cele 4 suruburi(care necesita chei hexagonale) care tin bratul in care e prinsa rotula inferioara iar in partea opusa bara de torsiune. Au fost desfacute acum 3 ani, eu fost schimbate bucsele dinauntru, dar acum nu prea vor sa se lase, bine adevaru-i ca nici n-am desfacut surubul din partea de jos de la telescop si rotula inferioara, sa am mai bun acces. Am luat doar roata si zic eu, nu desfac doar daca se destrang suruburile respective, vreau s-o las mai jos, vreau sa schimb cap planetare. Inainte de toate astea va fii transplantu de inima, motorul si daca tot e jos schimb si uleiul in cutia de viteze. Cand termin toate ce tin de partea tehnica, am sa o si vopsesc, de data asta eu, am capatat destula experienta si sint sigur ca o pot face frumoasa si fara sa se scurga si sa iasa si bine culoarea metalizata. Mi-ar placea sa ma descurc lafel de bine si la partea mecanica, dar incet incet vad ca-mi dau drumul si acolo, numai sa nu intalnesc vreun surub care nu se desface nici la dracu, ca atunci ma enervez si las balta tot )
|
|
|
04-03-10, 22:12
|
#157
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Eu nu desfacusem niciodata suruburile alea pana acu 2-3 ani si am preferat sa le tai, dupa cateva imbusuri rupte
ps: nu tre' sa le desfaci pe alea ca sa o lasi mai jos
|
|
|
05-03-10, 04:53
|
#158
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Mai este si alta metoda? Banuiesc ca nu lasand aer din pneuri, ca si asta ar fii o metoda, dar nu cea pe care o caut eu )))
|
|
|
05-03-10, 08:00
|
#159
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 774
Member of: [4Rally] [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
daca sunt intepenite ... le incalzesti cu o lampa pe gaz..sau autogen daca ai.
Daca nu merge nici asa.. le tai. eu am avut ceva probleme cu suruburile alea...asa ca le-am taiat cu aparatul de sudura.
__________________
|
|
|
05-03-10, 16:08
|
#160
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Quote:
Originally Posted by A2racer(Ovi)
Mai este si alta metoda? Banuiesc ca nu lasand aer din pneuri, ca si asta ar fii o metoda, dar nu cea pe care o caut eu )))
|
Desfaci bara de la celalalt cap dar sa sti ca si aia cu aerul e o solutie
|
|
|
07-03-10, 08:43
|
#161
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Intradevar se poate desface bara din partea cealalta si pare mai simplu, ma rog pare . O sa vad daca chiar e cand ma pun pe treaba ). Daca las mai jos din partea aia, mai trebuie sa reglez unghiu de fuga dupa, sau geometria puntii ramane acceeasi? Mama lor de bani, daca puteam strange ceva mergeam la Vali, el e doctor cand vine vb de oltcit, eu...sper doar sa nu fac magarii ))
|
|
|
07-03-10, 08:53
|
#162
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 774
Member of: [4Rally] [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
da,se modifica geometria rotilor si trebuie refacuta, daca lasi masina.
|
|
|
07-03-10, 22:30
|
#163
|
Stage 3
Join Date: Mar 2008
Posts: 111
Member of: [RENAULT]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Hopa.. deci se pare ca vrei sa o pui cu ''burta'' pe sosea masina, numai timpul de ar fi frumos ar fi OK.
|
|
|
10-03-10, 13:41
|
#164
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Daca desfac bara de torsiune de sub masina si o las de acolo, 2 dinti egal ca si cum as lasa-o de la brat, din partea opusa, sau se schimba raportu si de aici ajunge un dinte? E mai usor de sub masina si de asta intreb, o voi lasa de acolo
|
|
|
13-03-10, 20:20
|
#165
|
Stage 4
Join Date: Jun 2006
Posts: 265
Member of: [Oltcit] [Nissan] [Mitsubishi]
|
Re: Oltcit Club 11R - SM 84 PAL
Azi am demontat alarma si inchiderea centralizata, sau dus dracului, nu mai ascultau de telecomanda, cum conectam bateria pornea alarma, asa ca m-am hotarat sa le scot. Am avut ceva de lucru cu ele, dar acum partea electrica e in stare aproape perfecta, functioneaza tot perfect, inafara de becurile de marsarier. Firele sint rupte de la mufele de pe cutie si sint undeva sub masina. Am incercat sa pornesc motorul dupa 3 luni de stat pe brazda, acu 3 zile am luat acumulator nou. N-am reusit, benzina primeste, carbu e reglat ok, socul functioneaza perfect. Bujiile le-am scos le-am incins bine sa fie fierbinti, sa porneasca mai usor, curent baga pe bujii, nu e oxidat nimic la capac, toate firele sint legate. Ulei are, nu stiu ce sa zic, posibil sa nu mai am compresie deloc, nu mai porneste nici manual daca invart la cheie.
|
|
|
|
|