am o presimtire ca mai ieftin o sa ies cu un motor sh....
p.s.
daca-mi aduc bine aminte, cand ambalam se auzea ca si cand "Scapa" aer pe undeva prin fata....in zona unde e repartitorul ala de amestec de gaze. o sa cobor sa ma uit ori azi ori maine.
repartitorul ala asa cum ii zici tu e fixat pe filtrul de aer si are un termostat cu o clapeta nu are nici o legatura cu circuitul de ulei ...ala doar trage aer rece de afara sau cald de pe galerie asta daca ai pus tubul ala
separatorul de gaze e altceva ... in el intra gazele din carterul motor care contin vapori de ulei ... si se separa ... o parte condenseaza sau se depun pe sitele din interior ... si de aici se scurg inapoi in carter sub forma de ulei .. iar cele care raman intra in carcasa filtrului de aer si de aici mai departe in circuitul de admisie ...
pe circuitul separatorului de gaze nu e presiune atat de mare incat sa se auda suierand .. in el intra tubul ala de trece peste alternator .iar tubul care iese din el intra in partea inferioara a tubului de aer .. seamana cu o nuca mai mare
Sa nu ai vreo una din tevile care pleaca de la carburici la evacuare gaurita! Eu am patit-o si se auzea tare enervant Verifica si tu dar uite-te atent ca e posibil sa nu vezi, sau doar sa fie putin umflata teava dar totusi sa scape gaze pe acolo
__________________ Oltcit Club 11 RM
Fiat Marea
Fiat Stilo