Quote:
Originally Posted by Danutz Bratosin
Cred ca se refera la imbinarea conductei de retur cu furtunu de la gura de umplere...a zis ca i-a crapat furtunu acolo.
Poti introduce o teava de cupru de unde s-a rupt acolo, ii pui un colier peste si in partea astalalta bagi furtunu' de benzina pe teava respectiva...la fel, cu un colier. Si mie mi-a crapat furtunu tot la cotitura aia si asa am procedat...de vreo 3 ani n-a comentat nimic
|
hmmm....deasupra teveii pe unde se baga benzina-n rezervor...
deasupra e conducta de aerisire (asa am inteles de la tata), care intra impreuna cu returul in Y si normal capataul singular se leaga la rezervor.
ma duc acum sa vad ce gasesc la cineva.
Later Edit: gata...am cumparat si un filtru de aer plus toata instalatia aia de furtune, t-uri etc pt fabuloasa suma de doar..15 lei
)
acum sa ma duc la masina sa vad ce reusesc sa-i fac.
sfaturi ceva sa desfac "chestia" aia unde se amesteca gazele aveti?
vreau sa curat sitele alea
apropo..am uitat sa va zic
se pare ca nu vrea sa porneasca atunci cand are filtru de aer conectat la carburator.
cand ii dau jos filtru pleaca la prima cheie fara probleme.
cu ala nu da semne sa porneasca.
sugestii ceva?
Deci....
ultimele concluzii
1)porneste motorul la prima cheie in varianta completa (filtru de aer etc)
2)nu prea sta la ralanti (sau ralanti) dar asta o rezolv eu nu-i problema
3)trebuie sa-i inlocuiesc uleiul
4)cel de transmisie sa-l mai completez???
5)cum fac cu lchidul de frane? dupa perioada asta nu ar trebuii completat si el?