22-11-11, 21:00
|
#16
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Quote:
Originally Posted by lancer
ufff ... alta moda a la bailesti ... lasatul masini doar de fata ... mai multe amanunte am s-au vorbit cu bobocul privind lasarea masinilor de fata .. oricum parerea mea si nu doar a mea e ca masina trebuie lasata si de fata si de spate cam in egala masura ... altfel nu prea castigi nimic la modul cum sta masina pe sosea... si nici estetic prea mult
|
chiar nu te contrazit,dar din pacate ca s-o lasi de spate iti trebuie multe.
ca aspect totusi se schimba enorm chiar si asa. la modul cum sta masina pe drum nu stiu daca din cauza lasatului sau din cauza suspensie,pentru ca atunci cand am lasat-o i-am montat si amortizoare scurte boge,dar intr-o curba in care intram cu maxim 50 si mi se parea ca sunt cu barca acum intru cu 80 si ma simt in siguranta. bine odata cu lasatul au fost montate si niste anvelope mult mai late.
oricum masina mea e un pic mai lasata de spate decat una stoc iar atunci cand am multa benzina+gaz+pe cineva in spate se egaleaza
eu sper sa reusesc sa-i pun o suspensie buna si pe spate si s-o egalez
Last edited by Dj.Klaus; 22-11-11 at 21:04.
|
|
|
22-11-11, 21:29
|
#17
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
pai amortizoarele logic ca trebuia sa le schimbi ... mai ales ca probabil ai aplicat aceiasi reteta ca si bobocu ... un dinte din partea din fata ...
|
|
|
22-11-11, 21:37
|
#18
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Quote:
Originally Posted by lancer
pai amortizoarele logic ca trebuia sa le schimbi ... mai ales ca probabil ai aplicat aceiasi reteta ca si bobocu ... un dinte din partea din fata ...
|
s-ar putea sa fie 2 dinti.pentru ca baitul cu oltcitul cu MIC imi zicea ca pentru un dinte nu e nevoie neaparat sa schimbi amortizoarele cu unele mai scurte. si banuiesc ca el stia ce zice eu zic ca e destul de mare diferenta dintre suspensia mea si ce a lui bogdan. mie mi s-a parut mult mai rigida a mea. poate sa spuna julaikos mai multe despre amortizoare ca sunt de la el.
Last edited by Dj.Klaus; 22-11-11 at 21:43.
|
|
|
22-11-11, 22:49
|
#19
|
Stage 4
Join Date: Nov 2010
Posts: 243
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
pe spate e cel mai simplu de lasat in jos, oricat vrei tu de jos.
Iti trebuie doar un cric, un ciocan de minim 3kg, chei de 22 pentru surubul inferior al amortizorului, si o cheie de 10 pentru suruburile de la barele de torsiune.
|
|
|
22-11-11, 23:30
|
#20
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Quote:
Originally Posted by Dj.Klaus
s-ar putea sa fie 2 dinti.pentru ca baitul cu oltcitul cu MIC imi zicea ca pentru un dinte nu e nevoie neaparat sa schimbi amortizoarele cu unele mai scurte. si banuiesc ca el stia ce zice
|
depinde in ce parte umblii ca sa lasi mai jos ... daca umbli in partea din fata la brat (asa cum cred ca ai umblat si tu daca ai facut-o cu bogdan) e nevoie de amortizoare scurte si la un dinte ... bogdan pe a lui a lasat-o un dinte din fata (si din ce se vede sunt tot cam atat de inalte sau de joase)) ... daca se umbla in partea din spate a barii reglajul e altfel si iti permite sa o lasi un dinte fara a fi nevoie de amortizoare schimbate ... diferenta de rigiditate e altceva ..si e data de amortizoare intr-adevar
__________________
DJ-01-KNK
|
|
|
23-11-11, 00:10
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,020
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Quote:
Originally Posted by Dj.Klaus
s-ar putea sa fie 2 dinti.pentru ca baitul cu oltcitul cu MIC imi zicea ca pentru un dinte nu e nevoie neaparat sa schimbi amortizoarele cu unele mai scurte. si banuiesc ca el stia ce zice eu zic ca e destul de mare diferenta dintre suspensia mea si ce a lui bogdan. mie mi s-a parut mult mai rigida a mea. poate sa spuna julaikos mai multe despre amortizoare ca sunt de la el.
|
Categoric te inseli, de parca nu ai fii fost acolo, un dinte e lasat si la tine (din reglajul "brutal", nu fin )...zicea bine MIC`u "nu e nevoie neaparat", cum nici la tine nu a fost nevoie, mergea sa lasi si telescopul normal de fata dar cursa lui ar fii fost destul de mica fata de normal.
Intradevar, eu am telescoapele fleasca fata de ce ai pus tu pe ea...
In week`end o scoti la o tura?
|
|
|
23-11-11, 06:17
|
#22
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Quote:
Originally Posted by bobocu91
Categoric te inseli, de parca nu ai fii fost acolo, un dinte e lasat si la tine (din reglajul "brutal", nu fin )...zicea bine MIC`u "nu e nevoie neaparat", cum nici la tine nu a fost nevoie, mergea sa lasi si telescopul normal de fata dar cursa lui ar fii fost destul de mica fata de normal.
Intradevar, eu am telescoapele fleasca fata de ce ai pus tu pe ea...
In week`end o scoti la o tura?
|
pai eu stiu ca un dinte s-a vrut sa fie,dar din cate am vazut eu daca o mai las unul si daca se lasa tot atat cat s-a lasat prima data o sa taraseasca pe jos,ceeace m-a facut sa cred ca poate s-o fi lasat 2,asta e mai mult dupa o gandire matematica decat dupa o pricepere mecanica
doar stii ca eu nu prea le am cu mecanica.
n-o scot ca nu am asigurare si fara nu iasa din curte si ca sa fac asigurare si sa merg 2-3 zile pe luna cu ea nu are rost. in martie asa e planul meu ca s-o scot de la hibernare.
|
|
|
23-11-11, 09:03
|
#23
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Quote:
Originally Posted by adrianpaul
pe spate e cel mai simplu de lasat in jos, oricat vrei tu de jos.
Iti trebuie doar un cric, un ciocan de minim 3kg, chei de 22 pentru surubul inferior al amortizorului, si o cheie de 10 pentru suruburile de la barele de torsiune.
|
Cheia aia de 10 e de fapt de 13
Ca sa nu fie nevoie de ciocan la scoatere o ranga este mult mai utila
N-am vazut pe nimeni sa scrie ca la desfacere e bine sa ai niste vaselina sa bagi pe axul bratului fiindca nu e deloc un lucru rau sa ungi bucsile spate.
Pentru a scoate bara mai elegant,se poate face un extractor dintr0un surub,o bucata de teava de cca 2.5cm diametru,si vreo 10 saibe de 1mm grosime.
Legat de rigiditate,e data mai mult de arc,adica de lama+bare de torsiune decat de amortizor
|
|
|
23-11-11, 16:53
|
#24
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Intre timp masina a primit si jante
|
|
|
23-11-11, 16:58
|
#25
|
Stage 4
Join Date: Jun 2010
Posts: 261
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
hai sa le-nvarti cu placere!!
ce latime au jantele?
|
|
|
23-11-11, 17:04
|
#26
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Quote:
Originally Posted by jimmy_rph
hai sa le-nvarti cu placere!!
ce latime au jantele?
|
multumesc frumos!
chiar nu stiu latimea,ce stiu e ca am pe ele anvelope 185/60/13 si ca sa nu frece a trebuit sa umflu destul de serios aripile spate.
|
|
|
23-11-11, 17:14
|
#27
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 837
Member of: [Oltcit] [DAEWOO] [SKODA]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
frumos, si le-ai montat?
|
|
|
24-11-11, 05:38
|
#28
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
vezi ca latimea o scrie pe codul de pe ele ...5(00)-B-13FHH29 si 6 J 13FHH 16.
primul de obicei e pentru 5j si al doilea pentru 6j ... din ce stiu eu doar in variantele acestea de coduri s-au fabricat ... acuma parerile ca sunt si de 5,5 j si de 6,5 sunt impartite .. nicieu nu m-am lamurit ce si cum
|
|
|
24-11-11, 08:13
|
#29
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
O sa le analizez si o sa spun duminica exact ce scrie pe ele. Intre timp au fost puse si pe masina. Dar nu au vrut deloc sa intre fara sa fie umflate aripile. Iar atunci cand am umflat aripile s-au desprins pragurile de aripi. Am rezolvat si problema asta nu le-am mai unit asa cum erau inainte.
|
|
|
27-11-11, 15:17
|
#30
|
Oltcit Driver
Stage 4
Join Date: Apr 2008
Posts: 209
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit 12TRS - DJ-79-GAN
Cum motorul nu mergea prea bine,manca mult ulei si scotea fum,prin martie-aprilie 2011 l-am reparat. Si anume:
-set motor nou 1.3
-axe came noi 1.1
-culbutori noi 1.1
-volanta 1.1
-simeringuri toate noi
|
|
|
|
|