Quote:
Originally Posted by cosminn_2007
nr 1. jantele sunt de pe peugeot 106 cred si sunt pe 13
|
Jantele de Pug 106 seria 1 sunt in 3 prezoane, dar nu se potrivesc pe Oltcit. Pug 104 a avut acelasi prezonaj cu Oltcit-ul. Iar jantele din tabla, cu fante, sunt de Citroen Visa.
Ferodouri am tot batut pe discuri, nu are nici o treaba excentricitatea cu vibratiile, daca puricati un disc nou de firma veti constata ca nu e perfect concentric. Vibratiile apar cand ferodoul este rebut - se desprind fibre din el sau nu are aceeasi grosime pe toata suprafata. Deasemenea, vibratiile apar si in cazul arcurilor din disc slabe, volant cu uzura (santuri si aspect sticlos cu tenta de colorit albastru) si bucsa din capul vibrochenului uzata.
Toata treaba consta in strangerea niturilor. Se prinde in menghina un dorn cu diametrul cat gaura din ferodou. O persoana tine discul sprijinit pe dorn. A 2-a persoana umfla niturile cu un dorn ascutit, apoi le strange cu un dorn plat, folosint stravechiul aparat de finete numit CIOCAN. Daca niturile nu-s stranse cum trebuie, ferodourile isi vor lua zborul. Niturile din aluminiu sunt cele mai bune pt batut la ciocan.
Alt lucru care conteaza la montarea ferodourilor este grosimea. La ambreiaj de 180 mm, discul si cele 2 ferodouri nu trebuie sa depaseasca 7 mm. Daca depaseste, se pun saibe intre volant si placa de presiune.
Dupa strangere, se verifica pozitia arcului diafragma din placa de presiune - soarele. Daca este bombat in afara, indiferent cat de putin, e ok. Daca nu - saibe intre placa de presiune si volant, altfel nu debraiaza.