Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Masina mea Oltcit

Reply
 
Thread Tools
Old 29-01-13, 14:38   #46
cosminn_2007

Stage 3
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 77
Default Re: Olteanul din buzau

Multumesc pentru sfaturi si pareri baieti. In ceea ce priveste discul nu prea am alternative ca nu se gasesc deci asta sigur va urca pe masina impreuna sau nu cu placa de presiune asta daca nu cumva mai merge aia de pe masina. Acum marea problema este sa gasesc un atelier unde sa fac schimbul si sa mai aiba si un pret macar de "bun simt". Si intre timp vreau sa imi fac un necesar de piese pt un traseu de apa, ca ar fi mai facil de montat acum teava de incalzit apa. App: ce pompa de apa sa folosesc ? sau mai bn spus de pe ce masini ,ca am cautat pe google dar nici un rezultat
cosminn_2007 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 17:07   #47
alxxdarkot20all

Stage 5
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 335
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Olteanul din buzau

io zic ca daca ai un prieten cu cunostinte minime de mecanica poti sa il faci acasa , este foarte simplu
alxxdarkot20all is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 18:03   #48
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Olteanul din buzau

Treaba de 2-3 ore...pentru cineva care a mai dat motoru jos. Daca nu l-ai mai dat, nu-ti recomand...parca te aud cum iei toti Sfintii de la A la Z (desii...nu e cine stie ce mare smecherie)
__________________
Oltcit Club 11 RM
Fiat Marea
Fiat Stilo
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 18:07   #49
cosminn_2007

Stage 3
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 77
Default Re: Olteanul din buzau

Am mai dat motorul jos si stiu cat se injura mai ales la urcatul inapoi pana il pui pe pozitie Problema este ca e prea frig sa stau pe sub masina in fata blocului si as vrea sa ma mai ingrijesc si de alte "bube".
In alta ordine de ideei am o alarma de ceva timp si acum ma chinui sa ii dau de cap si nu prea inteleg legatul ei la contact acolo, daca ar putea sa ma lumineze cineva
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	6_inchidere.jpg
Views:	57
Size:	141.9 KB
ID:	2673843  
cosminn_2007 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 18:30   #50
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Olteanul din buzau

Sfatul meu e sa nu-i pui acel releu. Eu nu l-am mai pus la mine...merge si fara
Practic pe tine cred ca te intereseaza mai mult alarma si s-o deschizi din buton...nu alte prostii (zic eu) care nu's folositoare pe oltcit (cum e acel releu)

Last edited by Danutz Bratosin; 29-01-13 at 18:32.
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 18:41   #51
cosminn_2007

Stage 3
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 77
Default Re: Olteanul din buzau

Exact Dan!
Nu vreau decat sa o deschid si inchid din buton.Deci unde leg alb-rosu si rosu-negru?aaaaaa ca era sa uit galbenul de la lumini pozitie asta unde vine legat mai exact.Multumesc anticipat!
cosminn_2007 is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 19:59   #52
Danutz Bratosin
Oltcit Driver

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of:
[Moderators]
[Oltcit]
[Fiat]
Default Re: Olteanul din buzau

Nu le legi nicaieri, le izolezi si le lasi asa.
Cat despre luminile de pozitie hmm...eu la mine am legat firul de la alarma (ala galben de care zici tu) la unul dintre papuceii care sunt pe sub bord si nu folosesc la nimic...dar au + pe ei Astfel se aprinde pozitia in caz de ceva si nu avaria.
Danutz Bratosin is offline   Reply With Quote
Old 29-01-13, 20:33   #53
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Olteanul din buzau

Pai pe partea de contact e pus si releul de imobilizare,ala poti sa nu-l pui,si legi alarma doar de firul pe care scrie "contact + " pe treapta a doua a contactului daca nu ma inse e firul alb sau rosu din mufa cu 4 fire care vine la contact
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 13:57   #54
cosminn_2007

Stage 3
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 77
Default Re: Olteanul din buzau

Multumesc tuturor pentru sfaturile acordate ! alarma este montata pe masina si merge perfect. Acum mai am o intrebare pentru cei ce au montat geamuri electrice, am gasit azi doua motorase de trapa de pe un mercedes intr o stare foarte buna oare le pot adapta pt a ridica geamul de oltcit?
cosminn_2007 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 14:18   #55
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Olteanul din buzau

Cred ca da,dar mai bine si mai simplu cauti niste motorase de bx
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 14:42   #56
cosminn_2007

Stage 3
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 77
Default Re: Olteanul din buzau

Motorasele de bx nu prea vor sa "imi iasa in cale" ca le caut de ceva timp . iar astea de trapa aveau un pret foarte bun si ma cam bate gandul daca tu spui ca ar face fata. app:ai idee unde as gasi si cam cat ar costa o pereche de bx?
cosminn_2007 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 19:47   #57
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Olteanul din buzau

pai am eu,cam 100 perechea si include si transportul
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 10-02-13, 10:09   #58
XtreZz
Renault Driver

Stage 5
 
XtreZz's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 615
Member of:
[RENAULT]
[Oltcit]
Default Re: Olteanul din buzau

Eu am un prieten la care s-au batut ferodouri si nu avea nicio problema cu ele...am fost de fata cand s-a dat motorul jos si s-a facut operatiunea asta,patina in ultimul hal,se vede si in poze in ce hal aratau cele vechi...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSC02000.JPG
Views:	55
Size:	272.3 KB
ID:	2685081   Click image for larger version

Name:	DSC02002.JPG
Views:	54
Size:	270.7 KB
ID:	2685082  
__________________
EX-Renault 21 GTD 2068cmc 345.000->351.000 km->370.000->430.000-->tabla pe casa
EX-Oltcit Club 1.1 197000km-Abandoned

Volkswagen Golf MK3 1.6 ABU RED
www.xtrezz.tk
XtreZz is offline   Reply With Quote
Old 20-02-13, 18:10   #59
cosminn_2007

Stage 3
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 77
Default Re: Olteanul din buzau

Gata si ambreajul era praf! Nu mai avea nici un nit nici nu stiu cum de mergea asa
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	P200213_14.53.jpg
Views:	55
Size:	481.3 KB
ID:	2696487   Click image for larger version

Name:	P200213_14.53_[01].jpg
Views:	63
Size:	509.8 KB
ID:	2696490  
cosminn_2007 is offline   Reply With Quote
Old 20-02-13, 23:18   #60
b28kft

Stage 3
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 115
Default Re: Olteanul din buzau

Quote:
Originally Posted by cosminn_2007 View Post
nr 1. jantele sunt de pe peugeot 106 cred si sunt pe 13
Jantele de Pug 106 seria 1 sunt in 3 prezoane, dar nu se potrivesc pe Oltcit. Pug 104 a avut acelasi prezonaj cu Oltcit-ul. Iar jantele din tabla, cu fante, sunt de Citroen Visa.

Ferodouri am tot batut pe discuri, nu are nici o treaba excentricitatea cu vibratiile, daca puricati un disc nou de firma veti constata ca nu e perfect concentric. Vibratiile apar cand ferodoul este rebut - se desprind fibre din el sau nu are aceeasi grosime pe toata suprafata. Deasemenea, vibratiile apar si in cazul arcurilor din disc slabe, volant cu uzura (santuri si aspect sticlos cu tenta de colorit albastru) si bucsa din capul vibrochenului uzata.
Toata treaba consta in strangerea niturilor. Se prinde in menghina un dorn cu diametrul cat gaura din ferodou. O persoana tine discul sprijinit pe dorn. A 2-a persoana umfla niturile cu un dorn ascutit, apoi le strange cu un dorn plat, folosint stravechiul aparat de finete numit CIOCAN. Daca niturile nu-s stranse cum trebuie, ferodourile isi vor lua zborul. Niturile din aluminiu sunt cele mai bune pt batut la ciocan.
Alt lucru care conteaza la montarea ferodourilor este grosimea. La ambreiaj de 180 mm, discul si cele 2 ferodouri nu trebuie sa depaseasca 7 mm. Daca depaseste, se pun saibe intre volant si placa de presiune.
Dupa strangere, se verifica pozitia arcului diafragma din placa de presiune - soarele. Daca este bombat in afara, indiferent cat de putin, e ok. Daca nu - saibe intre placa de presiune si volant, altfel nu debraiaza.
__________________
Alfa Romeo 145 TS
Cuore Sportivo
b28kft is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -