Am iesit de vreo 7 - 8 ori din tara cu Oltcit-ul... De unde prostia asta cu iesitu' din tara daca ai 3 prezoane pe roata?
Quote:
Originally Posted by alxxdarkot20all
normal ca nu se compara cu o masina cu servo , ac , climatronic , injectie , nu carburator care e infunda, geamuri heliomate , etc...
|
Da, asa e! Masina cu injectie e sfanta, mai ales cand te uiti ca curca-n lemne si nu stii de ce merge ca un cur, iar cireasa de pe tort vine cand mergi la service reprezentanta si se uita ala ca la OZN si spun ca "e de cercetat problema". Apoi, iti petreci vreo 2 saptamani citind TOATE forumurile pe care ti le gaseste Google, iei notite mai ceva ca la scoala, recitesti tot, pui cap la cap, apoi instalezi 1 2 3 4 5 6 7 8 9 EcuScan-uri doar - doar o merge unu'. Pe urma, dai 1500 lei pe un senzor MAF, inca 250 pe un senzor de arbore cu came si 200 pe sonda lambda, apoi astepti sa mai pice ceva bani sa schimbi distributia, caci trebuie demontata pt a avea acces la variatorul de faza. Mai exact, demontezi distributia pt a schimba un arc si 2 saibe. Cazul de mai sus - EU.
Masina moderna cere bani. Daca-ti mai iei si ceva clasa Premium sau mai sus, sa te tii!