Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Masina mea Oltcit

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-08-06, 09:27   #1
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Am inceput la Oltcitul meu

salutare fratilor!!pot spune ca am inceput sa-mi modific si eu putin Oltcitul!am inceput cu o evacuare directa...adica am desfiintzat y si acum sunt in mare dilema:din lipsa banilor pt alte jenti...mai noi + flanse vreau deocamdata sa le vopsesc pe ale ei!e model frantuzesc deci sunt jenti fara gauri in ele(nu ca cele de dacie pe modelul romanesc)!ce culoare ziceti ca le-ar sta bine:negre sau cromate???
fasso is offline  
Old 22-08-06, 11:01   #2
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

si inca ceva...vreau sa-i fac stopurile fumurii...credeti ca e buna metoda cu lumanarea?si daca le afum mai trebe apoi sa le dau cu lac sau cu altceva???intreb pripeputii pt ca eu sunt in necunostinta de cauza deocamdata
fasso is offline  
Old 22-08-06, 13:42   #3
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

mi-a zis un prieten ca am inceput exact cu ce nu trebuia:ce-ti trebuia mah tie acuma evacuare...problema era ca nu puteam deloc sa etansez galeria de y...tot timpul scotea gaze pe acolo si partea mai nasoala era ca toate intrau in masina!!!si am decis sa scot y-ul si sa ma duc cu doua tevi pana in spate si acolo sa montez doua tobe finale...oricum buna treaba!!!
fasso is offline  
Old 22-08-06, 13:57   #4
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

tobele finale nu stiu de ce masina sunt...poate mesterica ala care mi le-a montat stie pt ca sunt foarte mici!oricum...de mirare este cum a reusit el sa le inghesuie acolonici nu m-am uitat pana acum)sunetul masinii acum este super fain!!!pt un motor de 1129 cmc este chiar fainacum trebuie vopsita neaparat masina pt ca i-am schimbat aripile pt ca cele vechi erau papate de rugina si am curcubeu aripa e gri...una neagra si restul masinii alba!!!la vopsitorie ma pricep eu insa nu ma ajuta deloc vremea!!!aaaa...si inca ceva...ce pot face la barele de torsiune de pe spate ca sa nu mai scartzaie?trebuie neaparat schimbate sau merge niste vaselina???astept un reply de la un cunoscator pt toate intrebarile mele!!!
fasso is offline  
Old 22-08-06, 20:54   #5
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

m-am decis sa pun si niste poze cu el cu toate ca nu-mi place deloc starea in care e acuma...ma rog...cei care au luat un Oltcit de la zero si stiu despre ce e vorba, ma inteleg si ma iarta!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	PICT0001.JPG
Views:	127
Size:	704.8 KB
ID:	140973   Click image for larger version

Name:	PICT0003.JPG
Views:	101
Size:	619.4 KB
ID:	140974   Click image for larger version

Name:	PICT0007.JPG
Views:	85
Size:	833.0 KB
ID:	140975  

Click image for larger version

Name:	PICT0010.JPG
Views:	241
Size:	872.4 KB
ID:	140976   Click image for larger version

Name:	PICT0011.JPG
Views:	104
Size:	859.3 KB
ID:	140977   Click image for larger version

Name:	PICT0013.JPG
Views:	97
Size:	512.2 KB
ID:	140978  

fasso is offline  
Old 22-08-06, 20:55   #6
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

imi cer scuze pt neclaritatea pozelor dar sunt facute noapte...mai exact acuma 10 minuteo sa mai revin...pe parcurs cu altele!oricum...astept sfaturi...idei...care intr-adevar vreti sa ajutati un oltenar
fasso is offline  
Old 23-08-06, 12:33   #7
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

chiar asa de mult cer sa intre cineva sa ma sfatuiasca si pe mine ce sa fac...cu ce sa continui...saul altfel...cu ce sa incep???
fasso is offline  
Old 23-08-06, 12:47   #8
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

cum sa fac sa desfac aerisitorul de la franele fatza(se afla langa cutie) pt ca este intzepenit rau si nu am frane decat pe spate calumea...pe fatza prea putin!i-am dat si cu spray...cu de toate...nush de ce dar cred ca o sa trebuiasca sa schimb etrierul cu totul(aaaaa,si inca ceva...ieri mi-a udat toate bujiile si platinile sunt noi...asta ce inseamna ca trebe segmentat...ca m-am uitat si bujiile nu au decat benzina pe ele...nu au si ulei...
fasso is offline  
Old 23-08-06, 13:11   #9
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

Quote:
Originally Posted by fasso View Post
cum sa fac sa desfac aerisitorul de la franele fatza(se afla langa cutie) pt ca este intzepenit rau si nu am frane decat pe spate calumea...pe fatza prea putin!i-am dat si cu spray...cu de toate...nush de ce dar cred ca o sa trebuiasca sa schimb etrierul cu totul(aaaaa,si inca ceva...ieri mi-a udat toate bujiile si platinile sunt noi...asta ce inseamna ca trebe segmentat...ca m-am uitat si bujiile nu au decat benzina pe ele...nu au si ulei...

iei o pila, si faci din aerisitor 2 laturi paralele, de genu | |, dupa care bagi mopsul (sau cheie franceza, sau vezi tu).
E recomandat sa schimbi toate aerisitoarele, si sa nu le strangi pana iti sar capacele, ci doar cu bun simt. Vezi sa ai o cheie de 8 perfecta, caci altfel vei face praf si noile aerisitoare (sunt de calitate tare nasoala).

in legatura cu udatul bujiilor...
daca ai reglata aprinderea OK, distanta la platini e OK, atunci iti propun sa reglezi carburatorul. (gasesti pe oltcit.ro metoda de reglare, care e destul de buna, sau poti sa duci carburatorul la reglat pe stand, dupa care ii vei face reglajele fine cand este pe masina).

daca tot umbli la frana...cum stai cu garniturile de la etrieri? placute de frana?
valib is offline  
Old 23-08-06, 13:41   #10
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

garniturile de la etriere nu stiu in ce stare sunt...cred ca o sa le schimb ca sa fiu sigur...insa placutzele sunt aproape noi...adica sunt schimbate odata cu restaurarea motorului...cam acum o luna!aerisitoarele pe spate sunt bune...insa ala din fatza e bulit rau!schimb etrierul cea mai buna solutie!treaba e ca nu cred ca face evacuarea calumea acuma cu esapamentul asta nou pt ca imi da rateuri...ce pot sa zic...cred ca il pun pe ala vechi al ei...original si schimb decat toba de spate!m-a sfatuit un prieten sa pun y inapoi si sa montez in spate alt y...sa vina doua tevi in laterale...insa nici atunci nu stiu daca o sa-si faca evacuarea cum trebuie!v-am zis...tobele astea sunt de pe un opel si nu prea ma incanta deloc!sunetul este dragut insa daca-mi da rateuri nu ma ajuta nici un pic!!!saptamana viitoare am vorbit sa o duc la vopsit...nu vreau sa incerc eu ca tare mi-e ca fac vreo buba si apoi sunt nevoit sa umblu asa cu ea!
fasso is offline  
Old 23-08-06, 13:47   #11
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

vreau sa vopsesc si barele culoare masinii...adica albe...dar am inteles ca imi trebe primer de plastic ca sa se lipeasca vopseaua cum trebuie de ele si sa nu se cojeascaam gasit pe cineva care poate modifica barele astea ale ai...adica le ia forma si toarne peste...respectiv in prelungirea astora!i-am zis sa-mi arate un model facut asa ca sa stiu la ce sa ma astept si daca-mi plac imi convine sa mi le fac cu 1,5 mil!decat sa dau 4 mil pe altele...mai bine asa!dar problema e ca a zis ca nu poate sa impreuneze grila de bara!cum o sa arate cu ele separate?cred ca destul de nasol...acuma sa vedem...imi trebuie si praguri....of...mi se rupe sufletul cand vad ce de bani)macar stiu ca merita
fasso is offline  
Old 23-08-06, 13:56   #12
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

Quote:
Originally Posted by fasso View Post
garniturile de la etriere nu stiu in ce stare sunt...cred ca o sa le schimb ca sa fiu sigur...insa placutzele sunt aproape noi...adica sunt schimbate odata cu restaurarea motorului...cam acum o luna!aerisitoarele pe spate sunt bune...insa ala din fatza e bulit rau!schimb etrierul cea mai buna solutie!
incearca ce ti-am zis eu mai sus.
Daca tot nu vrea sa iasa, se poate taia cu flexul acel aerisitor, pe la nivelul etrierului, dupa care se da o gaura cu burghiul, si se da un filet nou(eventual poti pune un aerisitor mai mare, de dacie daca ai facut gaura prea mare). Chiar nu trebuie schimbat etrierul decat in cazuri extreme.
schimba garniturile de la etrieri, curata bine etrierii, spala instalatia de franare, si aeriseste.
eu as schimba toate aerisitoarele...e 1leu bucata...
valib is offline  
Old 23-08-06, 14:01   #13
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

n-are rost sa ma complic sa dau alt filet in etrier,etc.il schimb cu totul ca presupun ca nu costa o avere!si aerisitoare cred ca asa fac...le iau pe toate noi!hai ca te tin la curent cu ce am facut!salut si...merci!
fasso is offline  
Old 23-08-06, 14:04   #14
valib
Banned

Stage 5
 
valib's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,348
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

omu muncii.
pileste 2 laturi ale aerisitorului, dupa care bagi cheia franceza sau mopsul...si sigur se desface.
nu costa o avere un etrier...dar costa. Mai bine folosesti banii la un lichid de frana ceva mai bun.
valib is offline  
Old 23-08-06, 14:09   #15
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Am inceput la Oltcitul meu

pai da dar nu prea am loc de motor ca sa pilesc marginile aerisitorului...ma rog...o sa incerc!si inca ceva:unde ii gasesc si eu niste jenti mai dragutze un pic...pt ca astea ale ei nu au nici macar gauri ca sa le prin capace))))ma dispera...am zis ca le vopsesc pe astea...dar nu cred ca are rost pt ca tot nasol o sa arate!culoare ar fi fost tare(negre) insa forma lor e ciudata rau!
fasso is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -