Pui te rog o poza cu tot ce ai de la instalatia de gaz?
@alex, am vorbit. le vezi , si daca iti sunt de folos le cumperi. stima
@iulica : la instalatia de gaz am urmatoarele: plaman, electrovalva,butelie 42 litrii,mare(ocupa jumatate din portbagaj),conducte,carburator de 1.1 cu modificare ca gazul sa vina doar in prima camera de combustibil, si incalzirea este facuta pe evacuare. poze sambata, pentru ca deocamdata sunt in lugoj,iar instalatia e undeva in garaj acasa. stima
Iulica,nu am avut timp de poze,pentru ca tata a demontat instalatia de gaz la tara, si nu am ajuns acolo.
Eventual, da-mi un telefon la 0767390517 si spune-mi la ce te intereseaza instalatia si daca e ceea ce cauti , rezolvam noi cumva.
A servit masina 4 ani , si iarna ,chiar la -10 grade pornea fara probleme. Nu s-a oprit niciodata in timpul mersului si nu a facut probleme. In fine, da-mi un telefon, dar te rog, dupa ora 15. Mersi mult.
Intre timp, masina a primit o bara fata de trs(varza) si o bara spate trs( de pe vechiul TZH), si urmeaza sa primeasca : rotule NOI, pivoti superiori si inferiori NOI(Topoloveni), bucsi volan NOI, bucsa caseta de directie Noua, bujii Sinterom NOI, fise Urziceni NOI; sunt cumparate si urmeaza a fi montate. De asemenea , va fi schimbata si toata puntea spate , cu cea de pe fostul TZH,care este in stare impecabila, atat telescoapele, cat si bara de torsiune.
A primit, de asemenea, si gume noi de iarna,deocamdata doar pe fata, kormoran, 145\80, (deh, tata e fan old style,si traieste cu frica politistilor ca ii iau certificatul), cu "carne destula".
A trecut RAR-ul fara probleme si cei de acolo au apreciat motorul care toarce frumos( deh, e de Franta) si faptul ca nu are pic de ulei. A fost la RAR, pentru ca a fost facuta identificarea, a primit o noua Carte de identitate, Asigurare "proaspata", in curand si Certificat nou, pentru ca am trecut-o pe numele meu. Numarul va fi GJ-88-BIG.
in legatura cu certificatul : daca zici ca e nou nu are dimensiunile la anvelope scrise in el si cum cartea nu e obligatoriu sa o ai la tine nu ai nicio problema cu alte dimensiuni la roti. masinile mai noi aveau mai multe dimensiuni trecute in certificat si de aceea nu mai sunt mentionate in cele dupa 2009
Sa stii ca si daca ai talon nou,si nu sunt trecute dimensiunile anvelopelor,la un control de rutina,astia prin mwc-urile de police au calculator si baga seria talonului si iti spune tot ce scrie in cartea masinii...inclusiv cati proprietari a avut si desigur ce dimensiuni la roti are trecute...
Cica teoretic organul nu mai are drept sa te caute la roti sau pe sub capota fara un reprezentant rar,dar nu bag mana in foc pentru asta;poate sa te traga pe dreapta pentru becuri arse,neconforme etc...
Cica teoretic organul nu mai are drept sa te caute la roti sau pe sub capota fara un reprezentant rar,dar nu bag mana in foc pentru asta;poate sa te traga pe dreapta pentru becuri arse,neconforme etc...
fara rar politia nu poate sa-ti faca nimic in legatura cu dimensiunea anvelopelor sau cu faptul ca sunt sau nu de iarna. ele trebuie masurate cu un subler de catre angajatii rar care au laboratoare mobile si insotesc politia.
masina merge in continuare in judetul gorj la tatal meu, care i-a schimbat rezervorul, carburatorul, rotulele, cauciucuri de iarna(doar pe fata), pompa de benzina noua, numere noi, din pacate nu preferentiale(asa e cand lasi la altii sa faca treaba ta)... in weekendul asta am mers si eu cu ea...merge binisor , consuma 8 la 100 si cand trece de 90 km\h in treapta a IV se aude un tacanit....are cineva vreo idee de la ce ar putea fi? axele cu came? culbutori? de mentionat ca a mers 4 ani pe gaz, si nu are scurgeri de nici un fel din motor...
mersi.
adaug si 2 poze cu "pantera roz" ...
scuzati emblema rally....asa a capatatt-o si tata...
depinde ce tacanit auzi tu ... culbutori, axe cu came astea se aud si pe loc fara sa fie in sarcina ... in sarcina in treapta a - IV-a la 90 la ora ai cam 3000-3500 de rot/min ... ar putea fi ceva detonatii aparute datorita reglajului incorect al avansului ..desi apar cam devreme ...
depinde ce tacanit auzi tu ... culbutori, axe cu came astea se aud si pe loc fara sa fie in sarcina ... in sarcina in treapta a - IV-a la 90 la ora ai cam 3000-3500 de rot/min ... ar putea fi ceva detonatii aparute datorita reglajului incorect al avansului ..desi apar cam devreme ...
sa sti ca pe loc te unge pe suflet de cum se aude, nu tu tacanit, nici un zgomot, ci doar zgomotul g11-lui frantuzesc.....doar in sarcina dupa 3000 de ture se aude si tacanitul si zgomotul si parca trage greu....
cu avansul cred ca ai dreptate, trebuie reglat, si carburatorul la fel...
altceva: de la o anume viteza, in miscare daca franez pana la 0 , se opreste motorul, nu tine relantinul....de ce oare? ai vreo idee?
deci refa reglajele ...aprinderea in prima faza ... mai mult ca sigur faptul ca tacane ..si trage greu in turatie ridicata se datoreaza avansului mare la aprindere...
cat despre opritul si netinerea relantiului ... tind sa cred ca e o eroare de conducere mai mult ... daca ar fi ceva din carburator ar trebui sa se opreasca si cu masina pe loc daca o turezi si apoi iei piciorul de pe acceleratie ... oricum incearca sa ii reglezi si carburatorul ca la carte
deci refa reglajele ...aprinderea in prima faza ... mai mult ca sigur faptul ca tacane ..si trage greu in turatie ridicata se datoreaza avansului mare la aprindere...
cat despre opritul si netinerea relantiului ... tind sa cred ca e o eroare de conducere mai mult ... daca ar fi ceva din carburator ar trebui sa se opreasca si cu masina pe loc daca o turezi si apoi iei piciorul de pe acceleratie ... oricum incearca sa ii reglezi si carburatorul ca la carte
are aprindere electronica....o sa fie schimbate si bujiile si fisele...
eroare de conducere nu este, ca si la tata face la fel, si are o experienta de 20 de ani de condus zi de zi, 15 ani oltcit si in ultimii 5 ani vw bora, acum revenind la oltcit din cauza imprejurarilor...
carburatorul da cred ca trebuie sa fie reglat, pentru ca a fost infundat cu niste mizerii....ceea ce este bine ca e aproape nou nu a fost pusa pe masina inainte a stat "pe dreapta"...in rest nu sunr probleme