Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OLTCIT > Masina mea Oltcit

Reply
 
Thread Tools
Old 02-10-11, 02:03   #541
Dr.Dre
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dr.Dre's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of:
[Oltcit]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by privat4u2 View Post
daca vrei buza de varu 6 am 2 una slim pe laterale 60 ron si una plina 80 ron
cand fac rost de bani,ne auzim
Quote:
Originally Posted by don_eduardo37 View Post
Eu ziceam ca tata fiind mecanic si avand pe mana si dacie si oltcit, a fost mai multumit de carburatorul dublucorp de oltcit decat monocorpul de pe dacie si zicea ca dublucorpul daca l-ai inecat isi revine in 5 minute insa monocorpul de dacie daca l-ai inecat e bun inecat si plangi pe langa el.
La al meu am avut la revizia de acum ceva ani bunisori un consum de 6- 6,5 pe dublucorp un picut modificat pe motor de 1.3, acum sa mai fi crescut un pic, al tau de dacie cat iti ia la suta?
posibil sa aiba dreptate,dar cum ziceam mie imi place cel de dacie,si cu asta pe care il am acuma nu am avut probleme,cum am avut cu cel de oltcit(sau mai bine zis cu cel de nova de 1.6)
__________________
Dr.Dre is offline   Reply With Quote
Old 02-10-11, 02:13   #542
Dr.Dre
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dr.Dre's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of:
[Oltcit]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by privat4u2 View Post
daca vrei buza de varu 6 am 2 una slim pe laterale 60 ron si una plina 80 ron
cand fac rost de bani,ne auzim
Quote:
Originally Posted by don_eduardo37 View Post
Eu ziceam ca tata fiind mecanic si avand pe mana si dacie si oltcit, a fost mai multumit de carburatorul dublucorp de oltcit decat monocorpul de pe dacie si zicea ca dublucorpul daca l-ai inecat isi revine in 5 minute insa monocorpul de dacie daca l-ai inecat e bun inecat si plangi pe langa el.
La al meu am avut la revizia de acum ceva ani bunisori un consum de 6- 6,5 pe dublucorp un picut modificat pe motor de 1.3, acum sa mai fi crescut un pic, al tau de dacie cat iti ia la suta?
posibil sa aiba dreptate,dar cum ziceam mie imi place cel de dacie,si cu asta pe care il am acuma nu am avut probleme,cum am avut cu cel de oltcit(sau mai bine zis cu cel de nova de 1.6)
Dr.Dre is offline   Reply With Quote
Old 02-10-11, 11:20   #543
lancer
Oltcit Driver

Stage 5
 
lancer's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by Dr.Dre View Post
ee lasa macar sa fiu eu singura ta dezamagire ,cum am mai spus,masina nu e de fuga,va fi low and slow,asa ca,carbelicul de dacie e ideal.ala de oltcit mi sa infundat si nu statea la relanti de 3 ori de cand am masina,desi la desfacut mecanicul la curatat.nu il mai suportam
eiii asta stiam ...dar ma gandeam ca e pacat la cat ai muncit la ea si cum arata sa stai cu carb de dracie ... chit ca nu va fi de fuga ... eu unul nu am avut belele cu carburatoarele de oltcit ...cat despre infundat ..mai mult din cauza prafului decat din benzina ... deci daca nu mergea la palma ... ii desfaceam capacul suflam jigloarele si il montam la loc ...si aia era (cu cel de nova hmm ..nu stiu ...dar poate are alta combinatie de jigloare decat cel de oltcit de 1,3 sau 1,1 (stiu ca exista diferente de jigloare si intre 1,1 si 1,3) e totusi facut pt motor de 1,6, nu am aprofundat prea mult subiectul asta ... dar sigur sunt destui care sa stie ce si cum)
lancer is offline   Reply With Quote
Old 05-11-11, 10:02   #544
frankie_let

Stage 5
 
frankie_let's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 509
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

noutati nimic?
frankie_let is offline   Reply With Quote
Old 05-11-11, 15:24   #545
Dr.Dre
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dr.Dre's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of:
[Oltcit]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

mai nimic...am lasat-o de fata dar inca sunt in probe
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	28102011964.jpg
Views:	155
Size:	685.3 KB
ID:	2212285  
Dr.Dre is offline   Reply With Quote
Old 05-11-11, 15:35   #546
minimal.madness
Opel Driver

Stage 5
 
minimal.madness's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,604
Member of:
[Opel]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Ce bine arata :X:X:X pune mai multe poze.
Si eventual filmuletu ala promis ..
minimal.madness is offline   Reply With Quote
Old 05-11-11, 18:46   #547
manu_96xls

Stage 5
 
manu_96xls's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,465
Member of:
[Moderators]
[Virtual Tuning]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by Dr.Dre View Post
mai nimic...am lasat-o de fata dar inca sunt in probe
Ca înălțime, e perfect, acum scoate roata la nivel cu aripa și o să fie fix ceea ce trebuie!
manu_96xls is offline   Reply With Quote
Old 05-11-11, 19:57   #548
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by manu_96xls View Post
acum scoate roata la nivel cu aripa și o să fie fix ceea ce trebuie!
Scosul rotii e un lucru simplu dar masina va merge doar in linie dreapta fiindca altfel la cel mai mic hop cu roata usor virata va atinge cauciucul in buza aripii;
Din pacate nici cu doua lame de flexiune nu este suspensia suficient de dura incat sa fie o cursa mica la roata,poate doar daca are amortizorul original de fata,si acum masina sta pe "tampoane"(tampoanele din amortizoare)
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 05-11-11, 20:04   #549
manu_96xls

Stage 5
 
manu_96xls's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,465
Member of:
[Moderators]
[Virtual Tuning]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Scosul rotii e un lucru simplu dar masina va merge doar in linie dreapta fiindca altfel la cel mai mic hop cu roata usor virata va atinge cauciucul in buza aripii;
Din pacate nici cu doua lame de flexiune nu este suspensia suficient de dura incat sa fie o cursa mica la roata,poate doar daca are amortizorul original de fata,si acum masina sta pe "tampoane"(tampoanele din amortizoare)
E oricum de show mașina, ce hopuri?
manu_96xls is offline   Reply With Quote
Old 05-11-11, 20:22   #550
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Ca sa duci masina la show tot trebuie sa o misti :P
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 07-11-11, 03:22   #551
Dr.Dre
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dr.Dre's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of:
[Oltcit]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

are dreptate julaikos.daca virez roata pe loc,asa cum e acum mai am un deget pana la aripa,si la primul hop imi rupe aripa,desi am telescoape Monroe mai scurte si pe gaz,tot sunt comprimate aproape la maxim.sunt in teste cu ea.o sa o ridic putin cate putin pana voi putea merge cu ea fara sa atinga dar si sa arate frumos.apropo masina e tun de fata,dar o sa incerc si cu 2 lame de flexiune,cu cat mai rigida cu ata mai bine trebuie neaparat sa iau 2 gume 195.40.16 dar cand o sa am finante

Last edited by Dr.Dre; 07-11-11 at 03:34.
Dr.Dre is offline   Reply With Quote
Old 08-11-11, 03:40   #552
lancer
Oltcit Driver

Stage 5
 
lancer's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of:
[Oltcit]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

pai din cate stiu un dinte e cam 2,5 - 3 cm daca reglezi din spate ..daca reglezi din fata vreo 5 cm ... intre ele nu prea ai cum sa jonglezi deci mai putin de 2.5 -3 cm nu prea poti ridica ... eventual mai jonglezi din gumele pe care le folosesti ...

p.s.
a acuma ma prinsai ... deci vrei sa o lasi asa si sa folosesti niste gume cu garda mai mica...ar trebui sa mearga si asa

Last edited by lancer; 08-11-11 at 03:44.
lancer is offline   Reply With Quote
Old 08-11-11, 03:53   #553
Dr.Dre
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dr.Dre's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of:
[Oltcit]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by lancer View Post
pai din cate stiu un dinte e cam 2,5 - 3 cm daca reglezi din spate ..daca reglezi din fata vreo 5 cm ... intre ele nu prea ai cum sa jonglezi deci mai putin de 2.5 -3 cm nu prea poti ridica ... eventual mai jonglezi din gumele pe care le folosesti ...

p.s.
a acuma ma prinsai ... deci vrei sa o lasi asa si sa folosesti niste gume cu garda mai mica...ar trebui sa mearga si asa
da o sa incerc si cu niste gume cu garda mai joasa,dar pana acum eu am lasat-o doar din partea din fata.o sa incerc sa o ridic un dinte si din spate
Dr.Dre is offline   Reply With Quote
Old 08-11-11, 09:41   #554
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by lancer View Post
pai din cate stiu un dinte e cam 2,5 - 3 cm daca reglezi din spate ..daca reglezi din fata vreo 5 cm ... intre ele nu prea ai cum sa jonglezi deci mai putin de 2.5 -3 cm nu prea poti ridica ... eventual mai jonglezi din gumele pe care le folosesti ...

p.s.
a acuma ma prinsai ... deci vrei sa o lasi asa si sa folosesti niste gume cu garda mai mica...ar trebui sa mearga si asa
Daca scoti bara complet din spate,o reglezi in pasi de mai putin de 1cm,cam 2-3 dinti in spate inseamna 1cm...se poate regla foarte fin dar este de munca:
ridica masina,scoate bara,roteste bara,pune bara,strange bara,coboara masina de cric,urc-o iar pe cric fiindca e prea joasa si procesul se repeta pana faci scurta la masini de la ridicat pe cric
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 10-11-11, 02:24   #555
Dr.Dre
Oltcit Driver

Stage 5
 
Dr.Dre's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 2,264
Member of:
[Oltcit]
[DACIA]
[Opel]
Default Re: Oltcit Club 11 - VL 02 ABU

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Daca scoti bara complet din spate,o reglezi in pasi de mai putin de 1cm,cam 2-3 dinti in spate inseamna 1cm...se poate regla foarte fin dar este de munca:
ridica masina,scoate bara,roteste bara,pune bara,strange bara,coboara masina de cric,urc-o iar pe cric fiindca e prea joasa si procesul se repeta pana faci scurta la masini de la ridicat pe cric
bine ca mi-ai zis,atunci o sa mai incerc din partea din fata,adica sa scot bara de torusine din bratul inferior dupa ce desfac cele 2 suruburi de 19 cu care e prinsa de lama de flexiune si ala mic de 10 de unde se uneste bara cu bratul(explicatia amanuntita este pentru cei care sunt mai necunoscatori,cum am fost si eu pana nu de mult )... si un mic virtual tuning sa vad cu va arata cand va fi lasata blana si cu o folie 35% pe toata masina
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	194.88.148.41dddd3.jpg
Views:	208
Size:	1,007.6 KB
ID:	2218605  
Dr.Dre is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -