Quote:
Originally Posted by stefiPJJ
Parerea mea e ca mai bine te-ai ocupa de rugina decat de tobe, volane , stikere...chestii deastea. Dupa ce ii refaci tablaria apuca-te si de modificat...
Stii cum zice lumea : " Ete si asta are toba sport si cade prin rugina" Si nu-mi spune ca nu ai auzit asta poe aeroport...
Hai baga mare si fa-o frumoasa ! Bafta multa
|
Urmeaza si rugina, saptamana asta cred
Sa vad cum fac, pentru ca daca ma gandesc prea bine, n-as mai baga flexul in aripa. As schimba-o, dar aici intervin alte bube. Si daca o tai, mi-e ca o tai prea sus, si nu o tai la egal pe ambele parti.
Una pe langa alta, jantele MAK de i le-am luat, nu sunt chiar asa largi incat ar fi trebuit sa umflu aripile, si ma gandesc ca ca daca-i fac o fustita mica ar da prea bine
Stii tu, ce-am vorbit, cu faza cu sudatul..
Pe langa una alta, masina va primii un woofer pioneer de 100w rms, 2 boxe pioneer de 45 sau 50w si un casetofon KENWOOD 4x45w + magazie de 6 cd-uri.
Trebuie sa-i schimb plachetii de frana, sa-i schimb uleiul, sa-i iau lichid de frana, sa vad cum si ce fac cu aripa, si ar fi cam gata.
Mai trebuie sa repar un lonjeron ca am gaura in el si trebuie sa repar si un prag, sa-l chituiesc si sa bag niste ulei..
Masina in general se prezinta bine, motorul merge impecabil, singura buba este ca prezinta rugina la exterior, dar se remediaza.