14-01-10, 18:24
|
#301
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Probabil in sensu ca se depunde praf pe el si se inchide la culoare
|
|
|
14-01-10, 18:25
|
#302
|
Stage 3
Join Date: May 2009
Posts: 130
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Quote:
Originally Posted by Danutz Bratosin
Probabil in sensu ca se depunde praf pe el si se inchide la culoare
|
Aia nu ar fi nimic
Sper sa nu intre apa intre silicon si cheder si sa rugineasca...
|
|
|
14-01-10, 18:26
|
#303
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Daca suprafata pe care dai cu silicon e curata n-are voie sa intre si apa
|
|
|
14-01-10, 18:50
|
#304
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Lasa urmari urate aka rugina muuulta.
Din pacate nu am poze sa va arat si am cam curatat tot unde era rugina,dar credtima evitati siliconul!
|
|
|
14-01-10, 19:02
|
#305
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,595
Member of: [Moderators] [Oltcit] [Fiat]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Daca nu sti sa-l folosesti da, evita-l! daca sti cum sa lucrezi cu el aflii ca e un produs foarte bun si mie imi intra apa in masina si am curatat, am dat cu silicon si adio apa in masina
cu rugina o mai zic o data...daca suprafata e curatata n-are cum sa intre apa deci n-are cum sa rugineasca!
__________________
Oltcit Club 11 RM
Fiat Marea
Fiat Stilo
|
|
|
14-01-10, 21:25
|
#306
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
are dreptate asta mic,migu,siliconul are in componenta acid acetic e bun la faruri,printre plastice,pe cauciuc,dar nu intre table
oricum,cel mai bun izolator este masticul,fiindca nu se intareste,siliconul imbatraneste repede de la soare(ma refer la siliconul sanitar...) si e bine din cand in cand sa refaci etansarile...
candva am dat si eu cu silicon intre cheder si parbriz,si tot intra apa,am dat parbrizul jos,am curatat siliconul si am pus mastic,de atunci e totul ok..
tine si siliconul de la caz la caz,la mine n-a tinut
|
|
|
15-01-10, 13:07
|
#307
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Quote:
Originally Posted by julaikos
are dreptate asta mic,migu,siliconul are in componenta acid acetic e bun la faruri,printre plastice,pe cauciuc,dar nu intre table
oricum,cel mai bun izolator este masticul,fiindca nu se intareste,siliconul imbatraneste repede de la soare(ma refer la siliconul sanitar...) si e bine din cand in cand sa refaci etansarile...
candva am dat si eu cu silicon intre cheder si parbriz,si tot intra apa,am dat parbrizul jos,am curatat siliconul si am pus mastic,de atunci e totul ok..
tine si siliconul de la caz la caz,la mine n-a tinut
|
Eu aleg varianta un cheder bun si bucata de pix jos ca sa nu ma ploaie si s-a rezolvat.
Azi ma duc la cumparaturi.
Deseara lista de achizitie .
|
|
|
15-01-10, 13:55
|
#308
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
nu alegi varianta cea mai buna,fiindca o sa-ti ploua in masina,etansarea intre geam si cheder sau cheder si tabla masinii nu e perfecta,cauta un mastic ce nu se intareste in timp,ala o sa te salveze de multe,sau pui vaselina multa
|
|
|
15-01-10, 14:26
|
#309
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Pana pun chederul si parbrizul mai este muult.
Mai trebe masina dezasambalta sudata,reparata,vopsita etc.
O sa pun muulta vaselina .
|
|
|
15-01-10, 18:28
|
#310
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 774
Member of: [4Rally] [Oltcit]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
exista mastic special pentru parbirz,adica pentru geamuri. masinile noi nu mai au cheder,si geamurile se lipesc cu un mastic,care se intareste in timp,dar nu se face piatra si ramane flexibil.
se gaseste la calup adica arata exact ca un calup de salam. nu se gaseste la tub si se baga intr-un pistol special care are un cap de aplicare ca cel de la tubul de silicon..Cu putin efort se poate baga acel mastic intr-un tub gol de silicon si se poate aplica pe rama parbrizului si dupa aia nu mai ai probleme !
__________________
|
|
|
17-01-10, 15:00
|
#311
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Cineva mi-a zis si de ceva mastic pensulabil.
Azi am fost sa vorbesc cu vopsitorul si vine in vizita .
|
|
|
17-01-10, 15:10
|
#312
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
ete fleosc mastic pensulabil,ai citit tu ceva dar n-ai inteles ce-i cu ala,ala e pentru imbinari de table nu pentru parbriz
|
|
|
17-01-10, 15:23
|
#313
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Unii stiu mai bine decat mine .
Pana pun parbrizul mai este ceva!
Last edited by Danutz Bratosin; 17-01-10 at 18:15.
|
|
|
19-01-10, 18:13
|
#314
|
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Duminica a fost nenea vopsitorul la mine .
Masina cam pe la vara va intra la cuptor .
Pana atunci mai am de schimbat la ea usa sofer , aripile pe fata,roata de rezerva,butuci fata de oltcit si lista continua.
La un oltcit frantuzesc care sunt elementele specifice la exterior?
|
|
|
19-01-10, 21:25
|
#315
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 166
|
re: Oltena Club 12TRS CJ 70 MIG
Singura chestie sigura e sa te uiti dupa imbinarea vizibila a plafonului cu stalpul masinii...chestia incercuita in poza. Ar mai fi farurile, trebuie sa scrie citroen pe ele, pe triple la fel, geamuri custode care se deschid, manere de la usi nevopsite cu negru la fel si ornamentele de la hayon, pe hayon trebuie sa aibe monograme cu "oltcit" si "club" fara 11R, RM, RL, dar ma rog aste se pot schimba in timp.
|
|
|
|
|