20-05-08, 14:59
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Fiat - o alegere proasta
Fiat DOBLO 2007 1.9 JTD 120 CP - nu merita pret, calitate,, garatie , etc.
Deci in mare parte nu e o masina care sa merite, raport pret/calitate/garatie
1.Problema ascunsa la cumparare (masina cumparata de asociatul meu pt. firma)
problema este urmatoarea - garatie tren de rulare 45 mii de km (arata fiabilitatea Fiat) lucru care este ascuns de vanzatori cat de mult posibil la prezentarea si cumpararea masinii. Daga intrebi de garantie spune 3 ani sau 100 mii de km nu pomeneste de cat are trenul de rulare (45 mii) ei vb doar de motor, transmisie).
2. DIn primul km uruia ushor la acceleratie pe partea dreapta fata + avertizare usa deschisa.
Acum la Service - Ca nu are nimic senzorul ca e usa din spate, complet eronat, ulterior au observat ca era senzorul usa dreapta spate. Dupa faza tare - uruitul e normal, ca se rodeaza si trece  ))) (am avut personal peste 25 de masini si chiar stiu cu ce se mananca).
3. Se face si iarna si frig afara, pornesti masina, caldura p...a. Daca afara sunt - 5 grade lasi masina cu motorul pornit si 10 ore si acul nu trece de minim, daca pleci cu ea cam in 15 min baga cadutz si dacaa mergi linistit in 25 de min baga cald, asta in oras la drum e mai ok si dupa ce se incalzeste e totul ok.
Revenim la service- Dl. draga Motorul asta are o racire prea buna a motorului si de-asta nu se incalzeste repede  ))))) Dupa ce i-am zis sa nu ma mai ia la misto si ca am citit pe forumuri ca e o problema a lui a zis - stim ca asta e o mica problema a lui dar sa stiti ca dupa 7,8 km de mers iarna masina baga caldura.(i-am explicat ca in Bucuresti nu ajungi sa faci 7,8 km fara oprire asa des deci mergi si cu caciula pe cap in masina) dar am zis, stiti ce eu am gasit solutia sa o incalzesc in maxim 2 km - merg cu ea numai in 4000-4500 de ture. Sa inebuneasca omul, domne pai strici motorul asa. Zic - asta e, eu merg si in Bucuresti nu numai fara si nu mi-am luat frigider ci masina si nu e cabrio sa inghetz iarna si motorul e in garantie 100 mii, in carte nu sunt trecute limite de turatie asa ca asta e masina care o vindetzi si apropo de ce nu specificati la vanzare ac are 45 mii garantie la trenul de rulare si trebuie sa citesc in carte dupa cumparare.Pai Dl aceasta e treaba vanzatorilor nu ne intrebati pe noi ca noi suntem cu macanica. Bine, daca voi sunteti cu mecanica ce facem cu uruitul de la roata? el:Pai nu a trecut? eu: Nu si trebuie sa plec din tara, daca am probleme cu ea ce fac? el: pai stati linistit ca nu e grav, nu aveti ce probleme sa aveti? eu: pai de la e este? el : pai nu stim exact trebuie sa o bagam pe rampa sa verificam. eu: pai si de unde stiti atunci ac nu e grav? el: pai nu are ce sa fie grav (am uitat sa va specific ca "el" e seful de service de la FIAT Giurgiului). In fine, o baga pe rampa si zice, a, e o problema de la planetara dreapta fata, am vb si vina cam in 30 de zile ca nu e pe stoc. Eu: nu cred ac e planetara ca nu face decat la accelerare si mai curand se ude din cutie dar in fine dv sunteti specialistul.
4. Peste 1 luna jumatate cu putin scadal ca intarziase planetara. Schimba oplanetara zgomotul persista. Raspuns, "Dl. se aude dar mai slab"  )) Eu: adica avea 2 probleme nu uruia 1 singura? El: Dl. ce se aude e normal si trece in timp. eu: pai hai sa mergem cu alta ca eu am ami mers cu alta si nu face asa si daca nici nu stiti ce are de unde imi spuneti ca trece in timp, si planetara ati schimbat-o fix degeaba ca nu e nici o diferenta?
O baga iar pe rampa si zice - credem ca e vb de un pinion din cutie am vb sa comandam piesa si cam in 1 luna o schimbam.
Trece 1 luna si jumatate ajung cu masina la vre-o 14 mii de km si sun. Ati facut ceva cu piesa, a venit? el: pai ce piesa? am simtit ca inebunesc. eu: problema cu uruitul la roata din fata la Doblo ..,etc. el: a, pai nu a trecut? eu: nu numai ca nu a trecut dar se aude si ami bine acum. El, cu mare tupeu: dl eu v-am zis ca e un zgomot normal, nu are nimic masiana,
ce v-a lasat in drum? Imi venea sa-l iau pe el si toata familia la "complimente" - zic bine, lasati ca vad eu pana la revizie cum mai evolueaza sau involueaza.
Sun la directorul tehnic "Auto Italia - imprtator" si omul foarte amabil imi spune sa ma duc la el sa vedem despre ce e vorba. Ma duc, omul foarte amabil, intre timp s-a stricat si stergatorul spate, etc. si inca 1data omul f. amabil imi spune sa mai merg pana la revizie asa si doar daca se sccetueaza zgomotul sa-l caut si sa vin la service. Asa ca am amanat problema pana la revizie. Acum am 18000 de km si o sa ma duc la revizie, uruitul s-a accentuat, o sa va anunt rezulatul.
5. ca nu am termiant, a mai aparut un cloncanit pe fata, si consumul e cam mare chiar si dupa primii 10 mii de km cand practic isi face rodajul motorul. La inceput consuma 13% la 130 km/h acum consuma >10 la 130 km/h cam mult pt un diesel. Mai e ceva, dieselul de pe Doblo 1.9 de 120CP are cuplul de 200 NM adica cat dieselul de 1.9 si 105 CP si cat are si 1.3 diesel multijet de 85 CP. Nu inteleg si e cel mai mic cuplu de pe piatza la un motor de 1.9 sau la un motor de peste 120 CP. De fugit fuge in functie de motorina 185-195 pe bord (pe GPS 175-185) fara chip si fara nici un fel de modificare dar cu consum de 15-16% medie la viteza maxima.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution
BMW 535d(E60)- 2005
Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
|
|
|
20-05-08, 15:16
|
#2
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Quote:
Originally Posted by GTR
Fiat DOBLO 2007 1.9 JTD 120 CP - nu merita pret, calitate,, garatie , etc.
Deci in mare parte nu e o masina care sa merite, raport pret/calitate/garatie
1.Problema ascunsa la cumparare (masina cumparata de asociatul meu pt. firma)
problema este urmatoarea - garatie tren de rulare 45 mii de km (arata fiabilitatea Fiat) lucru care este ascuns de vanzatori cat de mult posibil la prezentarea si cumpararea masinii. Daga intrebi de garantie spune 3 ani sau 100 mii de km nu pomeneste de cat are trenul de rulare (45 mii) ei vb doar de motor, transmisie).
2. DIn primul km uruia ushor la acceleratie pe partea dreapta fata + avertizare usa deschisa.
Acum la Service - Ca nu are nimic senzorul ca e usa din spate, complet eronat, ulterior au observat ca era senzorul usa dreapta spate. Dupa faza tare - uruitul e normal, ca se rodeaza si trece  ))) (am avut personal peste 25 de masini si chiar stiu cu ce se mananca).
3. Se face si iarna si frig afara, pornesti masina, caldura p...a. Daca afara sunt - 5 grade lasi masina cu motorul pornit si 10 ore si acul nu trece de minim, daca pleci cu ea cam in 15 min baga cadutz si dacaa mergi linistit in 25 de min baga cald, asta in oras la drum e mai ok si dupa ce se incalzeste e totul ok.
Revenim la service- Dl. draga Motorul asta are o racire prea buna a motorului si de-asta nu se incalzeste repede  ))))) Dupa ce i-am zis sa nu ma mai ia la misto si ca am citit pe forumuri ca e o problema a lui a zis - stim ca asta e o mica problema a lui dar sa stiti ca dupa 7,8 km de mers iarna masina baga caldura.(i-am explicat ca in Bucuresti nu ajungi sa faci 7,8 km fara oprire asa des deci mergi si cu caciula pe cap in masina) dar am zis, stiti ce eu am gasit solutia sa o incalzesc in maxim 2 km - merg cu ea numai in 4000-4500 de ture. Sa inebuneasca omul, domne pai strici motorul asa. Zic - asta e, eu merg si in Bucuresti nu numai fara si nu mi-am luat frigider ci masina si nu e cabrio sa inghetz iarna si motorul e in garantie 100 mii, in carte nu sunt trecute limite de turatie asa ca asta e masina care o vindetzi si apropo de ce nu specificati la vanzare ac are 45 mii garantie la trenul de rulare si trebuie sa citesc in carte dupa cumparare.Pai Dl aceasta e treaba vanzatorilor nu ne intrebati pe noi ca noi suntem cu macanica. Bine, daca voi sunteti cu mecanica ce facem cu uruitul de la roata? el:Pai nu a trecut? eu: Nu si trebuie sa plec din tara, daca am probleme cu ea ce fac? el: pai stati linistit ca nu e grav, nu aveti ce probleme sa aveti? eu: pai de la e este? el : pai nu stim exact trebuie sa o bagam pe rampa sa verificam. eu: pai si de unde stiti atunci ac nu e grav? el: pai nu are ce sa fie grav (am uitat sa va specific ca "el" e seful de service de la FIAT Giurgiului). In fine, o baga pe rampa si zice, a, e o problema de la planetara dreapta fata, am vb si vina cam in 30 de zile ca nu e pe stoc. Eu: nu cred ac e planetara ca nu face decat la accelerare si mai curand se ude din cutie dar in fine dv sunteti specialistul.
4. Peste 1 luna jumatate cu putin scadal ca intarziase planetara. Schimba oplanetara zgomotul persista. Raspuns, "Dl. se aude dar mai slab"  )) Eu: adica avea 2 probleme nu uruia 1 singura? El: Dl. ce se aude e normal si trece in timp. eu: pai hai sa mergem cu alta ca eu am ami mers cu alta si nu face asa si daca nici nu stiti ce are de unde imi spuneti ca trece in timp, si planetara ati schimbat-o fix degeaba ca nu e nici o diferenta?
O baga iar pe rampa si zice - credem ca e vb de un pinion din cutie am vb sa comandam piesa si cam in 1 luna o schimbam.
Trece 1 luna si jumatate ajung cu masina la vre-o 14 mii de km si sun. Ati facut ceva cu piesa, a venit? el: pai ce piesa? am simtit ca inebunesc. eu: problema cu uruitul la roata din fata la Doblo ..,etc. el: a, pai nu a trecut? eu: nu numai ca nu a trecut dar se aude si ami bine acum. El, cu mare tupeu: dl eu v-am zis ca e un zgomot normal, nu are nimic masiana,
ce v-a lasat in drum? Imi venea sa-l iau pe el si toata familia la "complimente" - zic bine, lasati ca vad eu pana la revizie cum mai evolueaza sau involueaza.
Sun la directorul tehnic "Auto Italia - imprtator" si omul foarte amabil imi spune sa ma duc la el sa vedem despre ce e vorba. Ma duc, omul foarte amabil, intre timp s-a stricat si stergatorul spate, etc. si inca 1data omul f. amabil imi spune sa mai merg pana la revizie asa si doar daca se sccetueaza zgomotul sa-l caut si sa vin la service. Asa ca am amanat problema pana la revizie. Acum am 18000 de km si o sa ma duc la revizie, uruitul s-a accentuat, o sa va anunt rezulatul.
5. ca nu am termiant, a mai aparut un cloncanit pe fata, si consumul e cam mare chiar si dupa primii 10 mii de km cand practic isi face rodajul motorul. La inceput consuma 13% la 130 km/h acum consuma >10 la 130 km/h cam mult pt un diesel. Mai e ceva, dieselul de pe Doblo 1.9 de 120CP are cuplul de 200 NM adica cat dieselul de 1.9 si 105 CP si cat are si 1.3 diesel multijet de 85 CP. Nu inteleg si e cel mai mic cuplu de pe piatza la un motor de 1.9 sau la un motor de peste 120 CP. De fugit fuge in functie de motorina 185-195 pe bord (pe GPS 175-185) fara chip si fara nici un fel de modificare dar cu consum de 15-16% medie la viteza maxima.
|
1. problema ascunsa  funny shit - asa au toti constructori garantia la clasa asta (renault pana la 50 mii km la tren de rulare , vw are 2 ani fara limita de km dar la tren au si iei 50 mii etc ...)
3. e diesel cum ai vrea sa se incalzeasca ca una pe benzina ??? chiar si o masina pe benzina se incalzeste dupa 2 km de mers la -5 grade afara ...
inseamna ca in alea 25 de masini nu ai avut nici una diesel
5. asta nu e masina sa mergi cu 130 km/h cu ea omule si sa astepti sa consume 6 l/100 km
consumul dat in carte este la o medie de viteza intre 90 si 120 km/h dar la aerodinamica masinii si greutatea mare ce ai vrea
nu spun ca fiat nu are parte din vina la problemele semnalate dar chiar am un prieten care are 3 doblo la firma cu motor de 1.3 diesel e adevarat si este extrem de multumit de masini si au peste 70-80.000 km toate
|
|
|
20-05-08, 15:43
|
#3
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Quote:
Originally Posted by GTR
Fiat DOBLO 2007 1.9 JTD 120 CP - nu merita pret, calitate,, garatie , etc.
Deci in mare parte nu e o masina care sa merite, raport pret/calitate/garatie
1.Problema ascunsa la cumparare (masina cumparata de asociatul meu pt. firma)
problema este urmatoarea - garatie tren de rulare 45 mii de km (arata fiabilitatea Fiat) lucru care este ascuns de vanzatori cat de mult posibil la prezentarea si cumpararea masinii. Daga intrebi de garantie spune 3 ani sau 100 mii de km nu pomeneste de cat are trenul de rulare (45 mii) ei vb doar de motor, transmisie).
2. DIn primul km uruia ushor la acceleratie pe partea dreapta fata + avertizare usa deschisa.
Acum la Service - Ca nu are nimic senzorul ca e usa din spate, complet eronat, ulterior au observat ca era senzorul usa dreapta spate. Dupa faza tare - uruitul e normal, ca se rodeaza si trece  ))) (am avut personal peste 25 de masini si chiar stiu cu ce se mananca).
3. Se face si iarna si frig afara, pornesti masina, caldura p...a. Daca afara sunt - 5 grade lasi masina cu motorul pornit si 10 ore si acul nu trece de minim, daca pleci cu ea cam in 15 min baga cadutz si dacaa mergi linistit in 25 de min baga cald, asta in oras la drum e mai ok si dupa ce se incalzeste e totul ok.
Revenim la service- Dl. draga Motorul asta are o racire prea buna a motorului si de-asta nu se incalzeste repede  ))))) Dupa ce i-am zis sa nu ma mai ia la misto si ca am citit pe forumuri ca e o problema a lui a zis - stim ca asta e o mica problema a lui dar sa stiti ca dupa 7,8 km de mers iarna masina baga caldura.(i-am explicat ca in Bucuresti nu ajungi sa faci 7,8 km fara oprire asa des deci mergi si cu caciula pe cap in masina) dar am zis, stiti ce eu am gasit solutia sa o incalzesc in maxim 2 km - merg cu ea numai in 4000-4500 de ture. Sa inebuneasca omul, domne pai strici motorul asa. Zic - asta e, eu merg si in Bucuresti nu numai fara si nu mi-am luat frigider ci masina si nu e cabrio sa inghetz iarna si motorul e in garantie 100 mii, in carte nu sunt trecute limite de turatie asa ca asta e masina care o vindetzi si apropo de ce nu specificati la vanzare ac are 45 mii garantie la trenul de rulare si trebuie sa citesc in carte dupa cumparare.Pai Dl aceasta e treaba vanzatorilor nu ne intrebati pe noi ca noi suntem cu macanica. Bine, daca voi sunteti cu mecanica ce facem cu uruitul de la roata? el:Pai nu a trecut? eu: Nu si trebuie sa plec din tara, daca am probleme cu ea ce fac? el: pai stati linistit ca nu e grav, nu aveti ce probleme sa aveti? eu: pai de la e este? el : pai nu stim exact trebuie sa o bagam pe rampa sa verificam. eu: pai si de unde stiti atunci ac nu e grav? el: pai nu are ce sa fie grav (am uitat sa va specific ca "el" e seful de service de la FIAT Giurgiului). In fine, o baga pe rampa si zice, a, e o problema de la planetara dreapta fata, am vb si vina cam in 30 de zile ca nu e pe stoc. Eu: nu cred ac e planetara ca nu face decat la accelerare si mai curand se ude din cutie dar in fine dv sunteti specialistul.
4. Peste 1 luna jumatate cu putin scadal ca intarziase planetara. Schimba oplanetara zgomotul persista. Raspuns, "Dl. se aude dar mai slab"  )) Eu: adica avea 2 probleme nu uruia 1 singura? El: Dl. ce se aude e normal si trece in timp. eu: pai hai sa mergem cu alta ca eu am ami mers cu alta si nu face asa si daca nici nu stiti ce are de unde imi spuneti ca trece in timp, si planetara ati schimbat-o fix degeaba ca nu e nici o diferenta?
O baga iar pe rampa si zice - credem ca e vb de un pinion din cutie am vb sa comandam piesa si cam in 1 luna o schimbam.
Trece 1 luna si jumatate ajung cu masina la vre-o 14 mii de km si sun. Ati facut ceva cu piesa, a venit? el: pai ce piesa? am simtit ca inebunesc. eu: problema cu uruitul la roata din fata la Doblo ..,etc. el: a, pai nu a trecut? eu: nu numai ca nu a trecut dar se aude si ami bine acum. El, cu mare tupeu: dl eu v-am zis ca e un zgomot normal, nu are nimic masiana,
ce v-a lasat in drum? Imi venea sa-l iau pe el si toata familia la "complimente" - zic bine, lasati ca vad eu pana la revizie cum mai evolueaza sau involueaza.
Sun la directorul tehnic "Auto Italia - imprtator" si omul foarte amabil imi spune sa ma duc la el sa vedem despre ce e vorba. Ma duc, omul foarte amabil, intre timp s-a stricat si stergatorul spate, etc. si inca 1data omul f. amabil imi spune sa mai merg pana la revizie asa si doar daca se sccetueaza zgomotul sa-l caut si sa vin la service. Asa ca am amanat problema pana la revizie. Acum am 18000 de km si o sa ma duc la revizie, uruitul s-a accentuat, o sa va anunt rezulatul.
5. ca nu am termiant, a mai aparut un cloncanit pe fata, si consumul e cam mare chiar si dupa primii 10 mii de km cand practic isi face rodajul motorul. La inceput consuma 13% la 130 km/h acum consuma >10 la 130 km/h cam mult pt un diesel. Mai e ceva, dieselul de pe Doblo 1.9 de 120CP are cuplul de 200 NM adica cat dieselul de 1.9 si 105 CP si cat are si 1.3 diesel multijet de 85 CP. Nu inteleg si e cel mai mic cuplu de pe piatza la un motor de 1.9 sau la un motor de peste 120 CP. De fugit fuge in functie de motorina 185-195 pe bord (pe GPS 175-185) fara chip si fara nici un fel de modificare dar cu consum de 15-16% medie la viteza maxima.
|
ai auzit de common rail ? un sistem de racire scos recent de fiat care reduce consumul , frate voi vreti sa zboare pe aer nu ? am multi prieteni cu doblo si nici macar unul nu se plange de masina , masina lejera la drum lung , voi ce vreti totusi bai frate autoutilitare cu dvd-uri din fabrica pe tetiere mai stiu eu ce , pe cine am mai vazut cu fiat doblo nu s-au plans si ca sa nu zici ca le scot eu din burta sper sa vada si un proprietar de doblo thread-ul tau , la cat de "proaste" sunt motoarele astea diesel de la fiat ia-ti alta masina ca s-ar putea sa gasesti acelasi motor ca si pe fiat  , ai auzit de bujii incandescente ? de motor diesel ? cu dieselu nu pleci imediat de pe loc frate sa fie el si V8 biturbo dieselu ramane diesel nu pornesti si pleci , in special la temperaturi de genu.... hai s-o lasam balta , poate daca scria M power pe ea ti-ar fi placut mai mult
__________________
1962 Fiat 600D
1981 Fiat 131 (1991-2000/2009-prezent)
1987 Lancia Delta HF 1.6
Fiat Coupe 20VT Plus
2005 Iveco Daily
Carpe noctem
|
|
|
20-05-08, 17:57
|
#4
|
 Stage 4
Join Date: Mar 2006
Posts: 284
Member of: [Street Gambler] [Fiat]
|
Re: Fiat - o alegere proasta
|
|
|
20-05-08, 18:10
|
#5
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat - o alegere proasta
lol nu , e injectia , venisem incins acasa.... si m-am incins si mai tare cand am vazut titlul thread-ului , am incurcat oalele , gtr sper ca nu te-ai jignit prin ce am spus sau am fost prea deplasat , dar fiatul doblo este chiar o masina buna si respect fata de varsta inaintata sa nu crezi ca sunt doar un copil prost crescut dar venisem suparat acasa cum am mai spus si nici nu ma uitasem la varsta , imi cer scuze daca postul meu te-a ofensat cumva
PS: racirea despre care vroiam eu de fapt sa spun este chiar foarte buna , tata circula foarte mult cu un opel combo cu motor de fiat panda si nu are probleme , se incalzeste greu dar asta este diesel-ul.... un motor de 1.2 mentionez ca este mic dar trage foarte bine , consuma mult la incarcatura mare...
|
|
|
20-05-08, 18:15
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 770
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Tata are Peugeot 1.6 HDI si baga caldura abia cand ajunge la serviciu!  A mea 1.6 benzina in 5 minute maxim, baga caldura de te da afara. Diesel e diesel.
__________________
~ Dacia 1310 cu motor pe folie! ~
|
|
|
20-05-08, 18:46
|
#7
|
 Stage 4
Join Date: Mar 2006
Posts: 284
Member of: [Street Gambler] [Fiat]
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Quote:
Originally Posted by denver
lol nu , e injectia
|
hehe credeam ca o comiti
Cu incalzirea pot confirma si eu vreo 4 cazuri! de la 1.7 diesel de pe astra h, 1.9 tdi bora , 1.5 dci megane2 , pana la 2.5 tdi pe un a6 care e chiar enervant pana se incalzeste! Sunt cateva masini in care am fost pasager chiar in aceasta iarna.. si imi tremurau oasele pana baga aer cald..
__________________
Seat Leon 1M 1.8T
|
|
|
20-05-08, 19:01
|
#8
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Quote:
Originally Posted by r4mp
hehe credeam ca o comiti
Cu incalzirea pot confirma si eu vreo 4 cazuri! de la 1.7 diesel de pe astra h, 1.9 tdi bora , 1.5 dci megane2 , pana la 2.5 tdi pe un a6 care e chiar enervant pana se incalzeste! Sunt cateva masini in care am fost pasager chiar in aceasta iarna.. si imi tremurau oasele pana baga aer cald..
|
dadusem quote si citeam printre randuri postul ca era prea lung si am vrut sa zic ceva si am scos alta  ) , tata merge cu masinile de la servici acestea fiind : peugeot 307 1.6 hdi , opel combo 1.2 si peugeot boxer , restu`s pe benzina nu conteaza , iar culmea toate au motoare de fiat , peugeot boxer sa nu mai zic , stim cu totii ca este ducato 100% , merg foarte bine nu consuma referitor la combo si boxer ca`s de marfa , boxerul sarcina utila depasita consuma putin peste 10 , depinde cum schimbi , cu ce viteza mergi , etc. opelul are sarcina utila 750 mi se pare si a depasit oricum.... consuma mult dar nu exagerat , 307-le intra in discutie referitor la incalzire ca-i turism nu autoutilitara , plecam din 13 septembrie pe la uniri deabia isi schimba putin temperatura nu se incalzeste  ) , tata ajunge cu ea la servici si deabia daca da un pic de caldura , boxerul la fel , combo sa nu mai zic , nu poti sa ceri imposibilul , bucura-te ca ai o masina buna care nu se incinge aiurea , diesel-ul se incalzeste mai greu , cu diesel-ul se sta automat nu pleci direct , iarna uneori trebuie sa pui contactul si sa il tii destul de mult pana se incalzesc bujiile , asta e a venit caldura acum ne ferim de ea :P
|
|
|
20-05-08, 20:52
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 315
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Cam asa se intampla ... orice masina iti cumperi si nu numai masina ... orice o sa aiba un defect ( daca ne gandim bine cam aceasi parere am avea si noi daca am trece prin ce trece GTR ) - e frustrant
Fiecare are hiba lui si o stim foarte bine toti ...
Poate ca GTR e unul dintre ghinionistii care nu au decat probleme cu masina ...
Acuma probleme ca probleme ... dar mai trist ii ca nu isi da nimeni silinta sa le rezolve ...
Azi e fiecare pentru el ...
__________________
Tuning nu inseamna brad de craciun, insa nici o masina
stoc cu folii.
|
|
|
21-05-08, 04:22
|
#10
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Stati sa ne intelegem, inainte am avut la firma tot un doblo dar duba de 1.9 63 CP, mai avem o mazda 3 diesel, etc. si + de asta e totusi o masina de 16 mii de eur. Si trebuie sa ne gandim in cat timp facem iarna 6 km chiar grabit sa fi ziua treci de 15 min si acul se ridica 1 mm adica abea incepe sa se incalzeasca, Mazda 3 tot common rail are si cand la doblo se misca acul aia e deja la temperatura optima, + ca nu mi se pare normal sa o lasi si 1 ora dimineatza sa mearga in gol (am facut proba) si acul sa nu miste 1 mm. printre masinile alea multe am mai avut si diesel asa ca stai linistit daniwmk.
2. Consumul este absolut exagerat, eu nu am zis sa consume 7 la 130 dar nici >11, mai sus am fresit spunand >10 e chiar >11 iar consumul de 5.2 din specificatii poate la 70 cu vantul in spate, ea la 90 km/h consuma 7.2.
3.denver - "ai auzit de common rail ? un sistem de racire scos recent de fiat" asta e un sistem de racire scos de mult de altii, ca nu de mult timp l-a scos si fiat nu am intereseaza, observ ce cuplu de *** are la 1.9 120 CP si ca e f. departe de specificatiile de consum din carte.
"ai auzit de bujii incandescente" - vezi ca stiu f bine cu ce se mananca, nu stiu daca ai tu habar, "cu dieselu nu pleci imediat de pe loc frate sa fie el si V8 biturbo dieselu ramane diesel nu pornesti si pleci" asta era pe vremea lui bunicu, acum nu mai e valabil. Iar de M Power sst ca si din ala am avut si nu fac comparatii.
 ) Comentariul era mult mai acid, dar am vazut postul tau ulterior :P
Stiu ca dieselul se incalzeste mai greu dar asta e chiar enervant, si sincer nu am pomenit masina care la -2 grade sa o lasi pornita pe loc si 1 ora si sa nu miste acul de temperatura. Normal un motor, fie el diesel sau benzina, trebuia sa aibe un circuit inchis de racire pana ajunge la temperatura optima, la doblo asta zici ca nu exista.
Nu pot sa zic ca nu pot sa sufar masina, din multe pct de vedere e chiar ok, spatioasa, comoda, transmisia de directie cu raport pre mare (2 tyre si sumatate de la un capat la altul) in anumite cazuri nu o consiter chiar ok, am mers cu ea cu 195 asa ca are si avantaje si dezavantaje, ma enerveaza servisarea de *** care sper sa rezolve, garantia praf de 45 de mii e si mai suparatoare. La categoria ei nu pot sa spun ca imi place mai mult alta marca, mai putin japonezele si coreenele care nus din ce motiv nu sunt pe piatza din Romania.
Mai am un prieten acre are si ell 3 buc 1.3 multijet si 2 au mers perfect , 1 a intrat in service de 3 ori in 20 mii km, cred ca mai tine si de bafta.
Numai bine.
|
|
|
21-05-08, 13:20
|
#11
|
Fiat Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,143
Member of: [Fiat] [Old School Cars] [LANCIA]
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Quote:
Originally Posted by GTR
Stati sa ne intelegem, inainte am avut la firma tot un doblo dar duba de 1.9 63 CP, mai avem o mazda 3 diesel, etc. si + de asta e totusi o masina de 16 mii de eur. Si trebuie sa ne gandim in cat timp facem iarna 6 km chiar grabit sa fi ziua treci de 15 min si acul se ridica 1 mm adica abea incepe sa se incalzeasca, Mazda 3 tot common rail are si cand la doblo se misca acul aia e deja la temperatura optima, + ca nu mi se pare normal sa o lasi si 1 ora dimineatza sa mearga in gol (am facut proba) si acul sa nu miste 1 mm. printre masinile alea multe am mai avut si diesel asa ca stai linistit daniwmk.
2. Consumul este absolut exagerat, eu nu am zis sa consume 7 la 130 dar nici >11, mai sus am fresit spunand >10 e chiar >11 iar consumul de 5.2 din specificatii poate la 70 cu vantul in spate, ea la 90 km/h consuma 7.2.
3.denver - "ai auzit de common rail ? un sistem de racire scos recent de fiat" asta e un sistem de racire scos de mult de altii, ca nu de mult timp l-a scos si fiat nu am intereseaza, observ ce cuplu de *** are la 1.9 120 CP si ca e f. departe de specificatiile de consum din carte.
"ai auzit de bujii incandescente" - vezi ca stiu f bine cu ce se mananca, nu stiu daca ai tu habar, "cu dieselu nu pleci imediat de pe loc frate sa fie el si V8 biturbo dieselu ramane diesel nu pornesti si pleci" asta era pe vremea lui bunicu, acum nu mai e valabil. Iar de M Power sst ca si din ala am avut si nu fac comparatii.
 ) Comentariul era mult mai acid, dar am vazut postul tau ulterior :P
Stiu ca dieselul se incalzeste mai greu dar asta e chiar enervant, si sincer nu am pomenit masina care la -2 grade sa o lasi pornita pe loc si 1 ora si sa nu miste acul de temperatura. Normal un motor, fie el diesel sau benzina, trebuia sa aibe un circuit inchis de racire pana ajunge la temperatura optima, la doblo asta zici ca nu exista.
Nu pot sa zic ca nu pot sa sufar masina, din multe pct de vedere e chiar ok, spatioasa, comoda, transmisia de directie cu raport pre mare (2 tyre si sumatate de la un capat la altul) in anumite cazuri nu o consiter chiar ok, am mers cu ea cu 195 asa ca are si avantaje si dezavantaje, ma enerveaza servisarea de *** care sper sa rezolve, garantia praf de 45 de mii e si mai suparatoare. La categoria ei nu pot sa spun ca imi place mai mult alta marca, mai putin japonezele si coreenele care nus din ce motiv nu sunt pe piatza din Romania.
Mai am un prieten acre are si ell 3 buc 1.3 multijet si 2 au mers perfect , 1 a intrat in service de 3 ori in 20 mii km, cred ca mai tine si de bafta.
Numai bine.
|
sa stii ca de bafta tine cel mai mult , stiu pe cineva care si-a luat la firma doblo pe benzina , nu se uita la consum dar nici masina nu rupe in 2 si trage foarte bine , se intampla sa mai ai si ghinion dar asta nu o face o masina proasta
""cu dieselu nu pleci imediat de pe loc frate sa fie el si V8 biturbo dieselu ramane diesel nu pornesti si pleci" asta era pe vremea lui bunicu, acum nu mai e valabil. Iar de M Power sst ca si din ala am avut si nu fac comparatii."
sa stii ca inca mai este valabil , pur si simplu asa este diesel-ul , chiar nu pleci imediat , vara nu prea este valabil dar iarna da , in rest cred ca la orice marca dintr-un oarecare numar de masini una se gaseste cu probleme , iar legat de primul meu post sper ca ti-a trecut de tot :P si asa le incurcasem pe toate facusem o harababura
o zi buna
|
|
|
21-05-08, 14:09
|
#12
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
 Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 355
Member of: [Fiat] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Ziua buna tuturor. deci s-a mai precizat mai sus  common rail are legatura cu sistemul de injectie.Practic este o punte care este alimentata cu Motorina de pompa de motorina( si de acolo isi ia fiecare injector motorina.(bine precizata de cpu).ps: vezi poza
2. Nu stiu de ce faceti din tantar armasar.Intradevar e super nasol iarna sa te deplasezi de ex. chiar si pana la facultate (4-5km) si nici atunci nu te-ai incalzit. Eu am 2 dieseluri de 1.7. Si m-am cam saturat de dos inghetat, asa ca mi-am pus pur si simplu un carton in fata radiatorului(stati calm, nu sariti ca nu ia foc).In felul acesta pana o incalzesc in spatele blocului, si ma deplasez pana la primul semafor..deja baga caldut. Si am mai auzit de chestii de genu la: Opel Astra 1.7D, Ford Transit(an fab. 2000), clio 1.9D (an fab. 94).
3. Din pacate Servicurile de Fiat, cel putin din Brasov sunt jale cu j mare 
Am avut eu ghinionu sa ma duc acolo sa se uite "baetii" la cureaua de distributie. Cand am primit masina inapoi(ca nu poti intra in service cu ei) au zis ca miau facut mici reglaje la distributie, adica au marit avansul.Pornea mai bine, dar nu iesea deloc la Rar la noxe. Toata lumea zicea ca motorui "Praf".Anul asta am decis sa schimb singur cureaua de distributie.Am pus inapoi totu ca la carte.Ia ghiciti?! Motoru nu mai e "praf"
Din pacate asa sunt servicurile in mare majoritate 
Iti doresc succes in continuare si multa rabdare.Vei rezolva problema sunt sigur.
|
|
|
22-05-08, 03:31
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Acum o sa fac niste comparatii de consumuri in Bucuresti, ziua, seara , cu are sau fara si totul la un condus normal.
Doblo "07 1.9 multijet 120CP ziua fara aer:>12.5 ziua cu aer >14.5 seara fara aer >10 cu aer >12.5
Mazda 6 "03 2.3 170CP ziua 14 seara 12 (fara aer)
Passat "02 1.9 tdi 130CP ziua 11 seara 8
Mitsubishi Eclipse "96 2000 cmc 140 CP (si are 300 mii de km la bord) ziua fara aer 12 cu aer 14 seara fara aer 10 cu aer 12
Impreta WRX "94 ~260 CP ziua 15 seara 12 si daca dai in ea >20%
Avensis "01 1.6 110CP ziua 10 seara 8
Avensis "07 2.2 D-4D ziua <11 seara 9
Mazda 3 "06 1.6 diesel 110 CP oras zi 10 seara 8
Deci mie mi se pare aberant consumul la Doblo asta si care e f.f departe de carte pt. un motor diesel de ultima generatie.
Si apropo, 1.9 JTD de 105 CP e mai zgomotos, de conceptie mai vehe dar trage mai bine si consuma mai putin, asa ca unde e evolutia?
Acestea sunt specificatiile producatorului:
Consum carburant (l/100 km)
Urban 7,5
Extraurban 5,2
Combinat 6,1
Nu are legatura nici afara, la 90 km/h constant ia 7.2, 5.2 numai in povesti animate
|
|
|
22-05-08, 03:45
|
#14
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Si la consum afara toate cele de mai sus mai putin Subaru consuma mai putin
|
|
|
22-05-08, 08:17
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 315
|
Re: Fiat - o alegere proasta
Daca nu iti place eu zic sa o dai  ... si iti iei altceva ...
Si incearca data viitoare sa dai si un test drive ca sa fi sigur de ceace cumperi ... nu ?
|
|
|
|
|