Oooo...sau incins putin spiritele. Hai sa va raspund.
Quote:
Originally Posted by plictisit
+1 la prima varianta
|
Asa ma gandesc si eu.
Quote:
Originally Posted by ovidiu89
felicitari pentru munca depusa morph. chiar daca ai zis ce de ceva imperfectiuni masina arata foarte bine, tinand cont cat te-ai chinuit de unu singur.
la bara spate varianta 1 clar
|
Merci frumos man, i apreciate. Abea acum pot si eu sa spun cu maxima sinceritate, mult a fost putin mai este.
Quote:
Originally Posted by Jokerman170
sa nu uitam lingau si bagacios
...si varianta 2 la bara spate
|
3 la 1. Da, am uitat de lingau si bagacios. 10x Joker
Quote:
Originally Posted by skype09
salut...interesanta masina dar nu ai ganduri sa avansezi la altceva?Adica ce vrei sa ii mai faci?!! o critica : la exterior arata bn..cand deschizi capota dai cu batu'n balta ..niste vopsea sa arate frumos ..mai lasa body kiturile astea agresive..si fai si altcv ..
|
Ms fain. Hmmm...sa avansez la altceva? Miau trebuit 9 luni sa transpun un desen in realitate. Nu am apucat sa fac 1m cu masina "la gata" si ceva te face sa crezi ca ar fi momentul sa avansez spre altceva. Si nu te inseli, da. Am sa avansez spre un proiect paralel dar la asta...nu. Cel putin acolo unde zici tu, nu. Hmmm, ms de vorbele frumoase, mersi si de critica, e constructiva si obiectiva dar trebuie sa'ti spun ca sub capota trebuie 1) sa fac ceva curat, 2) sa montez admisia (care nu e si distrage atentia de la matzaraie) si 3) putin detailing. "Mai lasa bodykiturile astea agresive"...crezi ca bodykiturile astea se fac peste noapte? Azi unu...maine altu...ii schimb exterioru ca pe odorizant? Nu'i chiar asa...vorbesti in necunostinta de cauza si judeci la fel. Se vede putin subiectivism...
Quote:
Originally Posted by Jokerman170
lasa-l mah pe om ca lui ii place "clean style, ca e mai matur" acel stil .... aaa hopa, mi-a scapat... masina nu e prea "clean look", da' nu prea conteaza, merge si asa
|
Bine coane, fi tu cum zici tu. Deja...nu'mi mai bat capu'. Nici nu puteam sa ma astept de la tine la altceva. Masina e CLEAN, fara bandouri, fara manere, fara gauri de spritzuitor, antena, cheie, steme & stuff. E clean! Nu e? Bine frate, nu e. Tu sa fii sanatos si masina ta. Eu team mai rugat decat sa fii rautacios si copil si sa bagi strambe mai bine te rezumi la a ajunge si tu cu masina inapoi pe strazi.
Quote:
Originally Posted by skype09
nu prea inteleg daca te iei de mine sau de el )
|
Se ia de mine, stai linistit...frustrarile rod adanc.
Quote:
Originally Posted by mba
suuuper
ai grija la "ultimele detalii"... vezi ce faci cu plasele din bara (am vb noi de mult pe mess ) si la bara spate zic si eu varianta 2 pentru ca la prima ar arata ciudat delimitarea alb/negru.....
|
O sa am grija sa o pun la punct pana'n cel mai mic detaliu (asa cum pot...). O sa am grija si cu plasele sa le pun cat mai bine, mai frumos. Cat despre varianta 2...nu prea stiu ce sa'ti zic...pe mine nu prea ma atrage...
Quote:
Originally Posted by quick_5hifter
Parca si eu as merge tot pe varianta 2...
Cum spune si MBA, la varianta 1 ar arata aiurea delimitarea intre alb si negru. Daca ar fi existat macar un ”sant” (shantz) de 1 mm latime&adancime intre negru si alb, ar fi fost alta poveste (ar fi dat impresia ca sunt 2 piese diferite, cea alba si cea neagra), si atunci ar fi aratat mai bine varianta 1.
Dar, dupa cum ti-am spus mai devreme, cel mai bine ar fi sa mergi dupa cum iti convine tie, iar daca nu-ti va placea rezultatul, vei putea foarte usor sa schimbi alegerea facuta. Oricum, astea sunt detalii pe langa ce-a fost... deja tinzi spre perfectiune si... nu e bine
|
Da quick, trebuiau sa fie 2 piese separate, clar delimitate intre ele. La fata sa respectat, la spate sa facut incorporat. Sincer iti spun ca nu ma incanta deloc a 2a varianta (pur si simplu) pe VT, live ma incanta mai mult...acum sincer nu stiu...cred ca am sa fac varianta 2, dau jos masca si privesc...nu imi place, maschez la loc dupa varianta 1 si dau negru. Asa cred ca'i cel mai corect...dar dorinta mea e pe varianta 1 momentan (e egalitate la voturi din cate am impresia...3 la 3 pana acum), oricum...nu conteaza. Oricum ar fi, frumos arata ambele.
Te salut cu foarte mult respect! Ai fost si esti reperul meu, sfatul tau atarnand greu in balanta de fiecare data. Multumesc mult si ma bucur ca ai inceput sa semnezi condica mai des
Quote:
Originally Posted by plictisit
si daca ar face ceva, de genul poate vreun 1.4 turbo sau ma rog, masina a fost gandita de show, unii nici macar nu circula deloc cu masinile de show, garaj si pe platforma pana la evenimente, dapai sa mai si mearga mai agresiv sau ceva .. masina de show trebuie sa fie impecabila, fara zgarieturi de la pietre sau mai stiu eu ce, in momentul in care faci compromisul de sa mergi mai normal cu ea, poate sa pui si putere .. atunci nu prea mai e de show, in sensul ca poate intri la show-uri, dar nu iei premii si mai iei si critici, ca ai bagat masina asa .. ca iti faci masina pentru tine sa arate relativ ok si performante de asemenea e altceva, dar morph nu cred ca a gandit asa treaba .. mai ales cand stie mai bine ca mine cat a muncit la masina, cate sacrificii si etc, sa mai aiba chef sa o revopseasca in viitorul apropiat
|
Plictisit are fff mare dreptate. Si va detaliez si voua...ce rost are sa pun 1.4/ 16v (150 cai) pe o masina care o sa mearga ocolind fiecare groapa si hop? Ce rost are sa pui asa motor pe o masina "de weekend", cu garda la sol de cativa cm?
DOAR CA SA FIE? E o prostie! Cu banii aia pot face alte lucruri mult mai frumoase, pe directia aleasa. E parerea mea! Da, aveam gand de motor pe ea, ar trebui ceva modificari (un soft, o alezare...un injector mai mare ceva) pentru ca am ingreunato si se simte. Dar ceva sa rupa stilu, cum doream, a iesit din schema. E prostie...la prima "blana" ii spargi sigur barile...sau ceva. E inevitabil, mai ales pe strazile din Romania.
Quote:
Originally Posted by skype09
nu e batut in cuie sa nu circuli cu masina daca participi cu ea la show, exemple fiind garla..parerea mea este ca la exterior are destule facute fiind o masina mica cu cat o incarca cu mai multe elemente de tuning o strica..
|
Man, masina nu o sa fie de showuri...si doar atat. O sa fie masina de mers cu ea pe strada (nu zilnic la piatza)...mai rarut dar am sa o scot! La exterior va anunt ca are
FIECARE PANOU MODIFICAT, in afara de oglinzi, la exterior nu mai este nimic stock! (oglinzi si capac de rezervor ca sa fiu 100% sincer)
Quote:
Originally Posted by plictisit
ma refeream la sugestia cu umblatul sub capota, si referitor la cei care circula cu masinile de show, nu am zis ca e exclus, dar trebuie multa grija, si ore alese si etc, ei stiu mai bine, + traseu facut inainte si alte chestii
|
Exact man, traseu predefinit, bine stiut, ore mai lejere...pfffff...stiu bine ce ma asteapta.
@all carcotasii: Nu inteleg de ce acum sa umflat asa putin orezul in voi cu "bodykituri agresive", sub capota sub capota & shit. De vreo 10 luni e desenul ala facut, de atunci se stia ca asta se vrea. La asa ceva nu pot sa comentez nimic...le iau ca atare dar rostul nu il vad. Bodykitul este unic, in lume si din start s'a dorit "cel mai radical si modificat seicento din lume". Inca putin si ajung acolo.
Se pare ca in tara asta niciodata nu o sa fii apreciat sau criticat obiectiv cand faci ceva. Intotdeauna o sa se gaseasca cativa care sa fie pe langa si sa comenteze doar de dragul de a mai face un post desi nu au nimic concret de zis...dar trecem peste, noi sa fim sanatosi.
Eu va salut si va urez numai bine! Asa ca idee, in viitor am in obiectiv vopsirea jantelor (ori buza polisata si stea gri sobolan ori buza alba si stea neagra), schimbarea oglinzilor cu unele "cup", mici detalii la interior/motor si alte chestii minore. Modificari radicale nu cred ca vor exista, dar nu o taiem de la portie, inca
. Incet incet mai facem cate ceva. In primavara o sa remediem detaliile "grave" remarcate si o sa'i dam vopseaua care nu de mult am vanduto. Pana atunci o sa apara un nou proiect care ca orice "nou" iti acapareaza toata atentia si timpul si banii si tot.
Inca odata, mult respect si numai bine