Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > FIAT > Masina mea Fiat

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-10, 18:47   #1336
plictisit

Stage 5
 
plictisit's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 5,135
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[Inferno Motorsport]
[Echipa de sprijin]
[4Rally]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by eXeqTr View Post
oooo domnu` morph, ti-ai tras stoape, ti-ai pus si tips`urile.. esti pe val nu gluma ! Mult a fost putin mai mult mai este si iese si aia mica fioroasa din garajul PLM si o sa fii cel mai fericit om.
Toate cele bune ! Have a nice day !

ps: mai poti dormi noaptea ?
normal ca poate, doar viseaza masina
plictisit is offline   Reply With Quote
Old 26-02-10, 23:16   #1337
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by eXeqTr View Post

ps: mai poti dormi noaptea ?
Quote:
Originally Posted by plictisit View Post
normal ca poate, doar viseaza masina
Dorm pe drq...si cand deabea deabea adorm...mai bine nu zic ce visez...si eu ca sant0s...visez numa buleli...
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 27-02-10, 14:24   #1338
GyGy
Banned

Stage 4
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 181
Member of:
[Unknown Racers]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Vin bine stopurile , si sunt si rezistente ca am si eu la a mea modelul ala si am trecut de iarna cu bine ...
GyGy is offline   Reply With Quote
Old 27-02-10, 15:16   #1339
eXeqTr

Stage 4
 
eXeqTr's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 235
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
Dorm pe drq...si cand deabea deabea adorm...mai bine nu zic ce visez...si eu ca sant0s...visez numa buleli...
mai frate.. tu si sant0s aveti imaginatia foarte bogata numai ca noaptea e setata pe " NEGATIV " ) uite ca santos merge cu ursulica si e totul in regula, ce te face sa crezi ca la tine nu o sa fie treaba super OK ? incearca sa te linistesti pt ca totul o sa fie ok, meriti asta !

Toate cele bune !
__________________
https://img387.imageshack.us/img387/3759/35831263nm9.png
eXeqTr is offline   Reply With Quote
Old 28-02-10, 00:56   #1340
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Pfffff...visele cer sacrificii...visele cer incredere, visele cer un gram de nebunie si credinta atunci cand stii ca e imposibil. Unii poate stiti de ce vorbesc, altii credeti ca bat campii. Iar in final reusesti sa transformi imposibilul, visul in realitate! In 3 zile la PLM am reusit sa imi termin "partea mea" din ce mai era. Avem semnalizari, avem radiatorul mutat pe mijlocul masinii. Doar mutarea radiatorului in sine a durat 2 zile: realizat suport si prelungit furtunaraia. Ii multumesc lui taicamiu fara de care nu cred ca reuseam sa fac ceva serios si multumiri si plm'istului Andi pentru 3 puncte de sudura si 1 flex ici colo la suport. Rupt de oboseala plec maine spre capitala cu satisfactia ca i gave my best shot si tot ce a tinut de mine am finalizat. Acum am incredere maxima ca alegerile facute in ultimele 2 zile au fost super inspirate si masina va fi gata asa cum mio doresc.

Va salut! O saptamana usoara
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 28-02-10, 14:10   #1341
ionela

Stock
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1
Talking Seicento probleme: troncane, nu se aprind pozitiile, indicator benzina dat pe spate..

Buna ziua,

tocmai mi-am luat si eu azi o masinuta: un Fiat Seicento, 2001 si am descoperit cateva probleme, printre care:
nu se aprind pozitiile;
masina troncane de spate ingrozitor
indicatorul de benzina este dat pe spate

As vrea sa stiu daca v-ati confruntat vreunul cu asa ceva, cum s-a rezolvat.
Pe de alta parte, sa o pot inmatricula pe numele meu, am inteles ca trebuie sa merg cu ea la identificare RAR: trec de RAR cu aceste probleme sau trebuie mai intai sa le rezolv?

Pe de alta parte, cunoasteti in Pitesti mecanici/servisuri de buna credinta care repara si Fiat seicento?
Va multumesc!

Last edited by ionela; 28-02-10 at 14:14.
ionela is offline   Reply With Quote
Old 28-02-10, 20:36   #1342
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Seicento probleme: troncane, nu se aprind pozitiile, indicator benzina dat pe spa

Quote:
Originally Posted by ionela View Post
Buna ziua,

tocmai mi-am luat si eu azi o masinuta: un Fiat Seicento, 2001 si am descoperit cateva probleme, printre care:
nu se aprind pozitiile;
masina troncane de spate ingrozitor
indicatorul de benzina este dat pe spate

As vrea sa stiu daca v-ati confruntat vreunul cu asa ceva, cum s-a rezolvat.
Pe de alta parte, sa o pot inmatricula pe numele meu, am inteles ca trebuie sa merg cu ea la identificare RAR: trec de RAR cu aceste probleme sau trebuie mai intai sa le rezolv?

Pe de alta parte, cunoasteti in Pitesti mecanici/servisuri de buna credinta care repara si Fiat seicento?
Va multumesc!
Seara buna si bine ai venit Ionela. Sa ai numai momente frumoase cu buburuza proaspat achizitionata si sa o conduci sanatoasa. Are motor de 1.1 sau 0.9? (intreb de curiozitate, nu are relevanta in rez problemelor tale.)
Acum sa incepem...pozitiile: foarte sigur se aprind pentru ca sunt arse becurile. Schimbarea lor e putin dificila datorita spatiului inghesuit dar nu atat de dificila incat sa fie necesar demontarea farului. Deci, te duci la 1 piese auto si cumperi 2 becuri de pozitii ( de tip nou ), pe leduri sau pe filament (ce preferi) dupa care localizezi in far unde sunt si prin spatele farului demontezi cu grija cupla in care sunt ele. Schimbi becurile (daca ai ales pozitii pe led vezi ca merg doar intrun singur sens puse adica + la + si - la -...deci daca nu merg din 1 roteste becul si o sa mearga) si dupa introduci cupla la loc in far. Ai grija sa o strangi la loc pentru ca sa nu intre praf sau sa iti sara din locas. Succes cu asta. Masina troncane de spate ingrozitor: ei...deja aici sigur nu te mai descurci singura. Ai nevoie de 1 mecanic. In tara asta oriunde ai sa te duci cu Fiatul (mai putin la reprezentanta) ai sa vezi ca mecanicii ( majoritatea, 95%) atunci vad primul Seicento pe poarta serviceului...adica o sa experimenteze pe masina ta daca e o chestie mai delicata. In privinta bucsaraiei, poti apela cu incredere cam la orice service caci nu este o treaba grea sa schimbi 3 bucse. Asta trebuie tu sa schimbi pe spate, bucsaraia. (scuze daca'ti spun mura'n gura dar prefer sa te consider total necunoscatoare din start decat dupa sa ma intrebi 10 mii lucruri). Ca sa schimbi bucsaraia te duci cu masina in service ( nu merge chiar in orice maghernitza dar nici la reprezentanta ca te usuca de bani fara motiv acolo) si ii spui ca iti troncane spatele. Atunci mecanicul o va urca pe elevator si va testa toate cele 3 bucse/brat. Iti va spune care trebuie schimbate si tu ai urmatoarea optiune: ori comanzi tu bucsaraia de pe w w w. u n i x a u t o . r o (configurezi acolo pe site piese pt fiat seicento tau) si io duci mecanicului ori o comanzi direct din service dar in cazul asta o sa te coste putin mai mult. Mai ai o optiune pe care tio recomand daca dispui de ceva banuti: schimba ambele brate spate cu totul ( brat inclusiv bucsaraie)...it's safer that way dar nu uita sa ii spui mecanicului sa'ti verifice si amortizoarele spate (poate is praf si alea si troncane si ele, implicit trebuiesc schimbate)...in concluzie si aceasta este o problema usor rezolvabila in orice service. Daca tot duci masina in service ii poti ruga pe cei de acolo sa te ajute cu pozitiile daca tu nu ai reusit sa le dai de cap.
Indicatorul de benzina:...este dat pe spate. Adica? Detaliaza'mi putin ca sincer nu inteleg exact. El face diferenta dintre 0 benzina si 1 plin doar ca nu e pe pozitia corecta? Sau pur si simplu merge haotic? Daca face diferenta doar ca nu e pozitionat corect procedeaza asa: fa un plin inainte sa intri in service si punei pe mecanici sa'ti desfaca bordul si sa'ti pozitioneze limba la full. Aici sigur ai sa dai peste mecanici care o sa experimenteze pe masina cum se desface bordul...deci...mult succes sa dai peste 1 indemanos macar. Eu iti zic pe scurt cum se face: se desface panou de sub volan, se desface panoul de peste volan, se demonteaza amandoua, se desface blocul semnalizator ( manetelele ), se trag de pe ax ( bine'nteles ca se desface si volanul, am uitat...) dupa care se demonteaza partea din fata a bordului, apoi ai 1 surub in spate in care sta prins, se demonteaza si ramai cu carcasa practic in mana. Carcasa pe care o desface si pozitioneaza acul dupa montand totul la loc. E mai complicat decat pare pentru cine face asta 1 data. Trebuie facuta cu atentie operatiunea ca sa nu strice nimic pe acolo....e pacat. Deci toate problemele sunt rezolvabile fara prea mult efort. Succes!

In final iti spun ca nu cred ca trebuie sa rezolvi toate aceste probleme inainte ca sa faci identificarea la RAR. Merg facute si dupa...acolo ai altele de indeplinit. In Pitesti nici atat si nici in tara nu cunosc mecanici de buna credinta pe mana carora sa las un Seicento. Ultima data cand mam dus cu el in service miau scos pompa de benzina sa imi curatze filtrul...sau chinuit 2h sa invete si ei cum se amorseaza la loc...deci...cel mai bun mecanic pentru fiatul meu ma consider eu.

Mult succes si ma bucur ca miai scris mie 1 post dp 4tuning despre aceasta problema.

Va salut si pe restul si NA k am mai facut un post luuuuuuung cat o zi de...post )

Ceaooo
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 01-03-10, 02:41   #1343
ady0scorpion

Stage 5
 
ady0scorpion's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 655
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
Deabea astept!



Dadada ) ce tare ar fi



Ms fain Justin! Cand e gata la fotografi o dau sa o blitzuiasca )




Aaaaaaa...man nu stiu cat am sa stau in onesti...nu cred ca este caz de eliberat garsoniera (pentru 1 noapte) ca mai mult nu cred ca stau...pentru ca stii, nu imi permite programul ca altfel as sta mult mai mult.


Va bag ceva poze eu...tot car related

So...wha do you say??? R they cool or what?
frumoase tipsurile, pacat ca nu sunt de inox!
ady0scorpion is offline   Reply With Quote
Old 01-03-10, 08:06   #1344
johnbv

Stage 4
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 202
Default Re: Seicento probleme: troncane, nu se aprind pozitiile, indicator benzina dat pe spa

Salut IONELA!....Am un sfat in privinta troncanitului pe spate....daca mecanicul pe care-l gasesti nu a mai schimbat bucse pe spate la seicento cauta altul,nepriceperea duce la indoirea basculei in momentul demontarii bucselor,si a-ti vor sta rotile stramb sau (cracanate)pe masina.Pe spate este vorba de 4 bucsi -atat-care se uzeaza ...toate!!!!,chiar daca una dintre ele mai este bunicica,din moment ce s-a demontat totul acolo,se schimba tot.Pretul unei bucse este de 30 ron.Daca vrei sa cumperi bascule cu tot,in caz ca masina ta are ABS,basculele sunt altfel Grija mare la asta sunt multi care nu se pricep. La dezmembrari o punte spate o cumperi cu 400 ron,fara amortizoare.De tinut minte!si de facut comparatii.....eu stiu una si e buna,nu ai nevoie de toata dar de acolo ramai si cu tamburii de spate/rulmenti/saboti frana.BAFTA!
johnbv is offline   Reply With Quote
Old 01-03-10, 08:07   #1345
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default

Quote:
Originally Posted by ady0scorpion View Post
frumoase tipsurile, pacat ca nu sunt de inox!
Ms frumos. Modelul cautat la lungimea cautata nu am gasit nicaieri pe stoc. Am gasit doar la MAGNAFLOW si acolo pe comanda...si aveam nevoie de ele ASAP ca sa facem evacuarea si modelul la spoiler...etc. Cand am sa ma restabilesc cu banii...si o sa se deterioreze astea o sa punem niste magnauri dar pana atunci they do the same work...

P.S. fff frumoasa si pisica ta. Simpla si de bun gust

Quote:
Originally Posted by johnbv View Post
Salut IONELA!....Am un sfat in privinta troncanitului pe spate....daca mecanicul pe care-l gasesti nu a mai schimbat bucse pe spate la seicento cauta altul,nepriceperea duce la indoirea basculei in momentul demontarii bucselor,si a-ti vor sta rotile stramb sau (cracanate)pe masina.Pe spate este vorba de 4 bucsi -atat-care se uzeaza ...toate!!!!,chiar daca una dintre ele mai este bunicica,din moment ce s-a demontat totul acolo,se schimba tot.Pretul unei bucse este de 30 ron.Daca vrei sa cumperi bascule cu tot,in caz ca masina ta are ABS,basculele sunt altfel Grija mare la asta sunt multi care nu se pricep. La dezmembrari o punte spate o cumperi cu 400 ron,fara amortizoare.De tinut minte!si de facut comparatii.....eu stiu una si e buna,nu ai nevoie de toata dar de acolo ramai si cu tamburii de spate/rulmenti/saboti frana.BAFTA!
1) Last time i check'd erau 3 bucse/brat pe spate...
2) E posibil sa cauti muuult si bine pana gasesti un mecanic care sa fi bucsarit seicento. Eu miam schimbat singur bucsaraia in curte cu taicamiu. Mam chinuit o zi sa le dau afara si sa bag altele la loc dar nu am stricat nimic...
3) Mai bine sa'si ia nou...cine stie peste ce da la dezmembrari?
4) E femeie bro. (no offence Ionela)...nu cred ca o sa se duca la dezmembrari sa caute punti de seicento, sa le urce in masina, sa le care & stuff. O sa duca masina in 1 service si gata...that what they always do...acum cel mai bun sfat ii sa isi aleaga un service bun. Restul e cancan...

ROG UN MODERATOR SA IMI UNEASCA ULTIMELE 2 POSTURI

Last edited by aleks; 01-03-10 at 12:40.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 01-03-10, 08:27   #1346
johnbv

Stage 4
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 202
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Poate are si ea un prieten/frate/var/coleg......la mine in BV intr-un parc de dezmembrari e o punte beton,dar fara ABS.De stiut pentru cine are nevoie.
johnbv is offline   Reply With Quote
Old 04-03-10, 00:38   #1347
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

A.M.R. 1 saptamana 48h
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 04-03-10, 15:49   #1348
mba

Stage 5
 
mba's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,658
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Virtual Tuning 3D]
[Fiat]
[VW]
[Old School Cars]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Quote:
Originally Posted by morpheusmaster View Post
A.M.R. 1 saptamana 48h
asta stim si noi

altceva nu stim... si poate tu stii
mba is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 21:49   #1349
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

Innebunesc...delirez, nu vad bine, nu aud bine...sau refuz sa cred...mio ia turbina pe ulei, asta nu stiti. Mai nou, vestile proaste curg garla!!! In primul rand azi, ies de la servici la 2...totul bine frumos...la 3 a inceput sa ninga in ultimul hal si nici la ora asta nu sa oprit ninsoarea aici in Bucuresti (deja e pana la glezne)...pffff...asta ca asta, zicem ca trece si pana vineri o sa fie soare frumos pentru restul dar pentru mine sansele incep sa scada!!! Aleks din cate stiu si am auzit sia terminat treaba...dar se pare ca orice ar face, orice as face cineva se roaga, da se roaga bine tare de tot sa nu ajunga masina asta la expo. Ori e vremea farselor, ori nu imi vine sa cred...cer e ca tremur tot, deabea tastez...tocmai am vb. cu el si mia zis ca pregatitoru' implicit vopsitoru' se coieste...si in ritmul asta imi bag pooooooooooooola fratilor...si asa e plina de fibra, nu'mi mai trebuie benzina, ii dau foc!!! Mau ajuns toti dracii, mi sa luat de tot!!! Futui sa'i futi perlele'n ochi!!!

Deci nu imi vine sa cred...e luni seara fratilor...acum e totul sau nimic la timpul care a ramas si aud chestii care nu le pot percepe si distanta asta ma omoara, ma simt total pe dinafara, nu pot face nimic...si e pacat!!! Pacaaat daca toata munca lui Aleks si toate eforturile lui si ale mele de a termina cum trebuie masina inainte de 4TD se duc pe poola din cauza aspectului asta atat de banal dar totusi vital intrun asa proces...

Nu mai zic nimic...sincer, nu imi vine sa cred...nici nu stiu ce sa scriu...imi vine sa'i umplu frigideru' omului (vopsitorului) de carne...poate gresesc, poate glumesc astia cu mine...habar nu am...crap!!! Daca continui injur pana mi se termina caracterele asa ca fac altfel!!!...

Pun poza asta...prima poza a ei ...baby Sei...urmatoarea ori o sa fie ca la avatar ori ca in filmuletul ASTA

Lateredit: Sa'mi bp, daca nu e gata, asa fac!!! III DAU FOC!!! Si dupa ce a terminat de ars, ma sui in avion si am plecat in state la vara cu WorK&Travel...bp'n tot, in ei de bani si'n el de sezon...si'n masina, si'n G. si GATA!!! Nu am sa mor o vara! Imi iau o japoneza si imi operez ochii!!! Orezar ma fac daca masina asta nu vede mai repede lumina zilei!!! GOING CWAAAAAZY!!! ma terminat de nervi, nu alta!!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	93
Size:	26.2 KB
ID:	1353449  

Last edited by morpheusmaster; 08-03-10 at 21:56.
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 08-03-10, 22:23   #1350
Andrey_FL
Old School Cars

Stage 5
 
Andrey_FL's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 2,343
Member of:
[VW]
[DACIA]
[Old School Cars]
[4Rally]
Default Re: Seicento - NT O5 YRJ

man ...nu mai fii suparat...totul e trecator...asta este..
Daca nu se termina masina pana la 4TD , o sa maifie alte evenimente..KOE etc...tine minte cand mi-ai zis(referitor la golfl meu) ca nu e graba...o sa mai fine alte evenimente...
Ai sa vezi ca totul o sa fie bine pana la urma...
__________________
Crazy Customs Onesti
Andrey_FL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -