Bun start.
Ma tot gandesc la rezultat.V8-ul are potential.Insa ai plecat de la un motor care ar rezista la 400-500 de cai cu internele stock.Iar daca vorbim de maxim de investitie(adica tot ce se poate pune pe ambele motorizari) rezultatul v8-lui va fi cu 0.5-1 secunda mai bun fata de un 2.2,tinand cont ca la maxim de investitie v8-ul va solicita extra bani pt 3 pistoane,3 biele,cateva prezoane de chiuloasa in plus,3 bobine,cost suplimentar la vibrochen custom,cost suplimentar la supapele extra,la tacheti,arcuri supape,o turbina in plus etc.
In concluzie un 20-30.000 eur top investitie la un 2.2 va fi depasita cu mult de v8.
Daca vorbim de investitii mici 2.2-ul bate clar v8-ul.
Daca vorbim de investitii medii(undeva pe la 10.000-15.000 eur) iar castiga 2.2-ul.
Nu pricep decizia de nici o culoare.
Ai incercat softul lui PRJ cu un setup stock inainte de a renunta la 2.2?
Cu respect,