27-05-11, 21:58
|
#511
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
in afara de Tulcea de luna asta, mi-am propus sa nu ratez niciuna anul acesta.
sa vedem cu finantele si cu munca daca ma incadrez.
in principiu da, ajung.
|
Ok atunci!Nu cred ca vor mai fi schimbari la mine mai bine mai astept si merg pe drumul 600+ decat 400 acum.Am vb cu JP si are un block gata preparat, balansat, biele h beam etc si ma bate gandul sa l iau si sa astept pana la anul pt ceva mai serios.Mai vedem dar oricum voi fi acolo in cel mai rau caz doar cu 303 si toti valabili! Bafta cu a ta sper sa fie gata pana atunci!
__________________
UrS4 Revo SmS ....PS! Sold
(Check my photo album )
S2 coupe
(entry level 300+)
|
|
|
27-05-11, 23:12
|
#512
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Atunci o sa fim pe acol;o cu puterea.
multumesc la fel si mai vb.
|
|
|
28-05-11, 00:16
|
#513
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 201
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Audi V8. Un diavol pe 4 roti.
Mi se pare mie sau motorul este cel de 4.2 L, 280 cp ??
Spor la treaba !
|
|
|
28-05-11, 01:27
|
#514
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Daca codul motor e AEC are 290cp, daca e AHK (pus pe Audi S6 plus si ulterior pe S8.) are 326cp.
Sunt convins ca cel despre care e vorba e un AEC, dar solutii de crestere a puterii sunt si la motoarele aspirate si la cum il stiu pe Cristi motorul va fi urcat sus direct cu evacuarea home-made, care nu numai ca va scoate flacari ci va sparge si ceva geamuri
__________________
Audi S2
Last edited by CoCaine; 28-05-11 at 01:30.
|
|
|
29-05-11, 22:18
|
#515
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
cutia e demontata (sincroane 1si2), motorul a iesit vineri de pe masina, in principiu sapt viitoare este pe 200.
cod motor cred ca este aec, chiar nu am verificat, dar dupa codul de cutie 99% asa e.
nu stiu cum sa fac cu evacuarea, am facut teste cu finala scoasa si rage cam tare, vom vedea.
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
|
|
|
30-05-11, 19:21
|
#516
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by vcsomin
Eu cred ca din punct de vedere best $$$ cheltuit, v8-ul e mai ok, cu un compresor, si fara sa desfaca motorul poate sa scota in jur de 500-600cp, functie de combustibil. Cea ce ar insemna un timp, fff jos, + cuplu , dar indiferent de planuri este un proiect inedit
https://www.youtube.com/watch?v=GWhGE...eature=related
|
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
corect, asta era si ideea, de aici si semnatura mea mai noua.
|
Poate careva dintre voi sa dezvolte ideea de V8 + kompressor? Am cautat ceva detalii pe net si nu gasesc ceva concret.. In ideea in care motorul nu se desface pt upgrade, ce costuri ar implica un kompressor pe un V8? Are careva idee?
Stiu ca nu e locul aici, dar pentru ca nu am thread de prezentare a masinii aici va intreb pe cei care sunteti in masura sa dati un sfat: din punct de vedere financiar ce credeti ca ar fi mai ok, un 2.2 T de ~450cp (se desface motorul pt verificare, schimbat ganituri si ce mai e nevoie,daca e nevoie) cu cheltuielile aferente sau un swap de 4.2 V8 + kompressor?
Stiu in mare lista de cumparaturi pt 2.2T de ~450cp (cu interne stock, repet) si ma gandesc ca daca nu e mare diferenta de cheltuiala cu swap de V8+ kompressor (aici includem si un stand-alone) nu prea se merita..
Scuze inca o data de offtopic, dar nu avea rost sa fac un topic nou undeva la mama naibii unde nu citeste lumea asa ca am zis sa intreb aici, precizez ca orice sfat e bine-venit, un link, orice..
|
|
|
31-05-11, 23:45
|
#517
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
iti dai seama ca este mult mai ieftin montatul unui compresor.
nu ai ungere din motor, nu intercooler, etc
ca link-uri nu prea sunt facute, sunt mai multe biturbo.
|
|
|
01-06-11, 00:18
|
#518
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
iti dai seama ca este mult mai ieftin montatul unui compresor.
nu ai ungere din motor, nu intercooler, etc
ca link-uri nu prea sunt facute, sunt mai multe biturbo.
|
Un calcul facut de Hexer pentru v8-ul meu se ridica undeva in jurul a 8000E pentru varianta compresor,aici fiind inclusa si o refacere a motorului cu alte pistoane pentru a micsora RC.Sincer,nu stiu cat de ieftin ti se pare dar mie nu prea-mi alearga miile astea de euro prin sufragerie momentan .
__________________
|
|
|
01-06-11, 01:58
|
#519
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
iti dai seama ca este mult mai ieftin montatul unui compresor.
nu ai ungere din motor, nu intercooler, etc
ca link-uri nu prea sunt facute, sunt mai multe biturbo.
|
mersi, m-ai linistit putin
Quote:
Originally Posted by GTA
Un calcul facut de Hexer pentru v8-ul meu se ridica undeva in jurul a 8000E pentru varianta compresor,aici fiind inclusa si o refacere a motorului cu alte pistoane pentru a micsora RC.Sincer,nu stiu cat de ieftin ti se pare dar mie nu prea-mi alearga miile astea de euro prin sufragerie momentan .
|
Eu i-am dat lui Hexer un mesaj privat pe alt forum si nu am primit raspuns.. se pare ca nu te ia lumea in serios decat daca vorbesti de sume mari.. Eu ma gandeam ca un buget de vreo 3500E ar fi suficient pt un kit de compresor (fara sa se umble in motor, cum zicea vcosmin mai sus) pentru o putere de +500cp fata de 290cp cat are 4.2 stock si daca totusi e pe acolo ma incanta tare ideea
Last edited by CoCaine; 01-06-11 at 02:01.
|
|
|
01-06-11, 02:13
|
#520
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by CoCaine
Eu i-am dat lui Hexer un mesaj privat pe alt forum si nu am primit raspuns.. se pare ca nu te ia lumea in serios decat daca vorbesti de sume mari.. Eu ma gandeam ca un buget de vreo 3500E ar fi suficient pt un kit de compresor (fara sa se umble in motor, cum zicea vcosmin mai sus) pentru o putere de +500cp fata de 290cp cat are 4.2 stock si daca totusi e pe acolo ma incanta tare ideea
|
Pare destul de fantezista suma de 3500E,asta daca nu cumva gasesti toate componentele SH pe undeva,sau daca nu cumva ai posibilitatea de a fabrica singur unele din ele precum instalatia electrica ptr. standalone,evacuarea,admisie.Gandeste-te cat costa un Rotrex,standalone Vems,Haltech etc,admisie+evacuare,modificarile pentru montaj etc.Si astea mergand cu motorul stock si o presiune de maxim 0.5Bar care nu-ti va da nicicand +500cp din cei 290 stock.Daca mai adaugi la costurile celor de mai sus si alte pistoane+tot ce se mai schimba prin motor odata cu desfacerea acestuia o sa vezi ca 8000E nu este o suma foarte mare.Eu unul am tot cautat asa ceva si am gasit pe la cativa tuneri consacrati.Pentru masina mea kit Kompressor pe la toti se invarte in jurul sumei de 15000E si daca-mi amintesc bine acum puterea se ridica undeva la 590cp din 381 cat are stock.
|
|
|
01-06-11, 13:39
|
#521
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Intr-adevar nu mi se pare mult 8000E daca se umbla in motor, dar ideea de la care am plecat a fost afirmatia lui cosmin care zicea ca se ajunge la cifre de 500-600cp fara sa umbli in motor Si am incercat sa ma interesez cat e de adevarata, dar m-am izbit de ceva usi inchise..
Am pe cineva care m-ar ajuta cu toata treaba, nu cred ca e neaparat de mers in Ungaria pentru treaba asta, ar sti sa-mi faca instalatia electrica, harti pt stand-alone si multe alte chestii (nu se baga la suduri ca e alt domeniu deja).
Faza e ca si partea cealalata mananca bani, 2.2T de 450cp (cu interne stock) sau 2.2T de +500cp (cu biele schimbate,poate si stand-alone) oricum sare bine de 5000E.. asa ca inca nu ma descurajez, mai ales ca nu dispun de bani/timp inca.. poate anul viitor abia sa prind timp de swap, suspensie, frana si mai vedem dupa aia ce si cum, adevarul e ca un V8 chiar si stock iti aduce un zambet larg pe fata
|
|
|
01-06-11, 20:22
|
#522
|
Stage 3
Join Date: Sep 2005
Posts: 159
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by CoCaine
Intr-adevar nu mi se pare mult 8000E daca se umbla in motor, dar ideea de la care am plecat a fost afirmatia lui cosmin care zicea ca se ajunge la cifre de 500-600cp fara sa umbli in motor Si am incercat sa ma interesez cat e de adevarata, dar m-am izbit de ceva usi inchise..
Am pe cineva care m-ar ajuta cu toata treaba, nu cred ca e neaparat de mers in Ungaria pentru treaba asta, ar sti sa-mi faca instalatia electrica, harti pt stand-alone si multe alte chestii (nu se baga la suduri ca e alt domeniu deja).
Faza e ca si partea cealalata mananca bani, 2.2T de 450cp (cu interne stock) sau 2.2T de +500cp (cu biele schimbate,poate si stand-alone) oricum sare bine de 5000E.. asa ca inca nu ma descurajez, mai ales ca nu dispun de bani/timp inca.. poate anul viitor abia sa prind timp de swap, suspensie, frana si mai vedem dupa aia ce si cum, adevarul e ca un V8 chiar si stock iti aduce un zambet larg pe fata
|
Vinde un ungur stroker facut pt 800 de cai cu 6000 euro neg.Deci io zic ca asta e pont.Mai trebuie remapata etc da .....e nebunie.
|
|
|
02-06-11, 00:42
|
#523
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by costash
Vinde un ungur stroker facut pt 800 de cai cu 6000 euro neg.Deci io zic ca asta e pont.Mai trebuie remapata etc da .....e nebunie.
|
Motorul e facut de cei care mi l-au facut si mie , e cu biele de ALUMINIU - adika astea tin destul de putin (1500-2000km), e un setup mai putin mai soft ca la mine, pretul nu include galerie de evacuare, admisie, turbina,ecu etc . Este relativ ieftin comparativ cu banii bagati in el, dar nu e complet.
|
|
|
02-06-11, 01:13
|
#524
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by costash
Vinde un ungur stroker facut pt 800 de cai cu 6000 euro neg.Deci io zic ca asta e pont.Mai trebuie remapata etc da .....e nebunie.
|
Sunt convins ca vb despre anuntul asta:
http://www.s2forum.com/forum/showthread.php?t=50051
La aia 6000E se mai adauga cel putin 10.000E pe restul pieselor pt o masina de 800cp, ceea ce ma depaseste cu mult momentan ar fi fost foarte interesant pretul
|
|
|
02-06-11, 23:12
|
#525
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: Audi 200 turbo quattro
https://www.youtube.com/watch?v=DDvjT...eature=related )
@GTA bine punctat la 0.5 bar cu interne stock.Investesti cat intr-un 2.2 cu interne stock cu un 1.8-2 bar si rezultatul este acelasi.(inafara de cuplu la ture joase care oricum nu conteaza la cursele de dat blana la "imeseu" pe linie dreapta)
Daca investesti in alte interne ajungi la un rezultat bun dar care are o limita la 1bar sau putin mai mult(compresorul).Cu acesti bani iar ai un+la 5 in linie.
Ramane varianta cu 2 turbine....
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
|
|
|
|
|