27-11-10, 17:40
|
#406
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by GTA
Probabil undeva pe langa 400cp.....
|
cam asa estimez si eu.
|
|
|
27-11-10, 19:18
|
#407
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Cred ca pana la 400cp pe motorul asta mai este treaba.. undeva pe la 1.8 bar cu tot ce trebuie - softul face toata magia
Cristi te rog daca poti sa faci o lista cu tot ce ai schimbat - ca habar nu am ce configuratie mai ai acum pe masina
Spor!
__________________
Audi S2
|
|
|
28-11-10, 00:07
|
#408
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by CoCaine
Cred ca pana la 400cp pe motorul asta mai este treaba.. undeva pe la 1.8 bar cu tot ce trebuie - softul face toata magia
Spor!
|
Cum stie el ca un om mare...oare de unde?:d
Caii putere sunt pentru japonezi si aspirati(apropo cosmin,vezi ca te-ai intinat deja).
Cuplul maica,cuplul...
|
|
|
28-11-10, 00:56
|
#409
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by pasbogdan
Cuplul maica,cuplul...
|
O fi asa numai sa tina si transmisia,majoritatea integralelor crapa din cauza cuplului la plecari in forta de pe loc.
|
|
|
28-11-10, 01:28
|
#410
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by pasbogdan
Cum stie el ca un om mare...oare de unde?:d
Caii putere sunt pentru japonezi si aspirati(apropo cosmin,vezi ca te-ai intinat deja).
Cuplul maica,cuplul...
|
Cuplul e clar ca e direct proportional cu puterea,ar trebui sa aiba undeva la 500 Nm cu un soft bun,zic eu..
Quote:
Originally Posted by GTA
O fi asa numai sa tina si transmisia,majoritatea integralelor crapa din cauza cuplului la plecari in forta de pe loc.
|
Nu cunosti puterea Audi S
Din ce am vazut pe s2forum la diverse proiecte, transmisia stock tine puteri de peste 500 cp.. Ce e drept,nu toate masinile sunt folosite la dragracing,dar plecari tari se fac cu toate..
Iar daca se crapa ceva.. asta e: orice sut in fund e un pas inainte si la cum il stiu pe Cristi......
|
|
|
28-11-10, 05:52
|
#411
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by CoCaine
Cred ca pana la 400cp pe motorul asta mai este treaba.. undeva pe la 1.8 bar cu tot ce trebuie - softul face toata magia
Cristi te rog daca poti sa faci o lista cu tot ce ai schimbat - ca habar nu am ce configuratie mai ai acum pe masina
Spor!
|
o sa iti pun pe pm.
Quote:
Originally Posted by pasbogdan
Cum stie el ca un om mare...oare de unde?:d
Caii putere sunt pentru japonezi si aspirati(apropo cosmin,vezi ca te-ai intinat deja).
Cuplul maica,cuplul...
|
cuplu se pare ca este destul din moment ce rupe si pe a treia aderenta.
Quote:
Originally Posted by GTA
O fi asa numai sa tina si transmisia,majoritatea integralelor crapa din cauza cuplului la plecari in forta de pe loc.
|
nu vreau sa ma laud, dar poate sa confirme lumea ca de cand am masina asta, nu mi-a plecat pe 1 si 2 nici o integrala/masina in fata.
Quote:
Originally Posted by CoCaine
Cuplul e clar ca e direct proportional cu puterea,ar trebui sa aiba undeva la 500 Nm cu un soft bun,zic eu..
Nu cunosti puterea Audi S
Din ce am vazut pe s2forum la diverse proiecte, transmisia stock tine puteri de peste 500 cp.. Ce e drept,nu toate masinile sunt folosite la dragracing,dar plecari tari se fac cu toate..
Iar daca se crapa ceva.. asta e: orice sut in fund e un pas inainte si la cum il stiu pe Cristi......
|
mai am o cutie
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
|
|
|
29-11-10, 00:13
|
#412
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by Nemilosu
o sa iti pun pe pm.
cuplu se pare ca este destul din moment ce rupe si pe a treia aderenta.
mai am o cutie
|
https://www.youtube.com/watch?v=9NZzW1bgBF4
nu pare sa aiba probleme cu aderenta in treapta 3.
Sau nu ne spui ceva referitor la ce detii sub capota?
In linie dreapta nu prea rupe aderenta nici cu treapta 2(ma refer sa un setup sub 500 nm si ma refer clar la masina mea)
Putem proba o filmare cu turometru si kilometraj in treapta 2 cu full gas incepand de la turatia unde are fiecare cuplul maxim.
Nu pe zapada,asfalt mizerabil si ud si nu cu anvelope de 205! 215/225/235/245
Masinile astea(balenoase)parca se lipesc de asfalt.
Cand am vazut cuzinetii tai ma gandeam la afr-ul cu care defilezi in full throttle.
Aceeasi treaba am patit-o si eu,si tind sa cred ca din cauza boostului reglat mecanic fara ajutarea combustibilului.Sau poate cineva a folosit un ulei slab(la a mea ma refer).Viciu de fabricatie nu este CLAR(ma refer la pompa de ulei subdimensionata etc).Pe deasupra,cuzinetii originali care "s-au gatat" mai erau si sputter.
Ce varianta de cutie ai?"A" sau "E"
Cu respect(pentru proiect) :d
Bogdan
|
|
|
29-11-10, 01:17
|
#413
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by pasbogdan
https://www.youtube.com/watch?v=9NZzW1bgBF4
nu pare sa aiba probleme cu aderenta in treapta 3.
Sau nu ne spui ceva referitor la ce detii sub capota?
In linie dreapta nu prea rupe aderenta nici cu treapta 2(ma refer sa un setup sub 500 nm si ma refer clar la masina mea)
Putem proba o filmare cu turometru si kilometraj in treapta 2 cu full gas incepand de la turatia unde are fiecare cuplul maxim.
Nu pe zapada,asfalt mizerabil si ud si nu cu anvelope de 205! 215/225/235/245
Masinile astea(balenoase)parca se lipesc de asfalt.
Cand am vazut cuzinetii tai ma gandeam la afr-ul cu care defilezi in full throttle.
Aceeasi treaba am patit-o si eu,si tind sa cred ca din cauza boostului reglat mecanic fara ajutarea combustibilului.Sau poate cineva a folosit un ulei slab(la a mea ma refer).Viciu de fabricatie nu este CLAR(ma refer la pompa de ulei subdimensionata etc).Pe deasupra,cuzinetii originali care "s-au gatat" mai erau si sputter.
Ce varianta de cutie ai?"A" sau "E"
Cu respect(pentru proiect) :d
Bogdan
|
Sincer pe mine m-ai pierdut de la prima propozitie.Per total,nu cred ca masina asta in regim de drag rupe aderenta pe treapta 3,si asta din mai multe motive care chiar nu-si au rostul in a fi expuse aici.
__________________
|
|
|
29-11-10, 03:57
|
#414
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
In alta ordine de idei,nemilosule,check out this shit http://www.topspeed.com/cars/car-new...e-ar92200.html sincer,este o chestie la care oricine are dreptul sa viseze.
|
|
|
29-11-10, 06:47
|
#415
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of: [DAEWOO] [AUDI] [4Tuning International] [Fanatik MotorSport]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by pasbogdan
https://www.youtube.com/watch?v=9NZzW1bgBF4
nu pare sa aiba probleme cu aderenta in treapta 3.
Sau nu ne spui ceva referitor la ce detii sub capota?
In linie dreapta nu prea rupe aderenta nici cu treapta 2(ma refer sa un setup sub 500 nm si ma refer clar la masina mea)
Putem proba o filmare cu turometru si kilometraj in treapta 2 cu full gas incepand de la turatia unde are fiecare cuplul maxim.
Nu pe zapada,asfalt mizerabil si ud si nu cu anvelope de 205! 215/225/235/245
Masinile astea(balenoase)parca se lipesc de asfalt.
Cand am vazut cuzinetii tai ma gandeam la afr-ul cu care defilezi in full throttle.
Aceeasi treaba am patit-o si eu,si tind sa cred ca din cauza boostului reglat mecanic fara ajutarea combustibilului.Sau poate cineva a folosit un ulei slab(la a mea ma refer).Viciu de fabricatie nu este CLAR(ma refer la pompa de ulei subdimensionata etc).Pe deasupra,cuzinetii originali care "s-au gatat" mai erau si sputter.
Ce varianta de cutie ai?"A" sau "E"
Cu respect(pentru proiect) :d
Bogdan
|
tocmai ca la mine problema se numeste 205/55/16.
nu scrie pe cutie.
am cautat codul de am innebunit.
este cutia de pe 200 tq motor kg.
Quote:
Originally Posted by GTA
|
mmmmmmmmmmmm.
salivez.
alea alea
|
|
|
29-11-10, 15:57
|
#416
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
|
|
|
29-11-10, 16:02
|
#417
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by GTA
|
Te bate gandul sa iti iei masina?
|
|
|
29-11-10, 16:19
|
#418
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Quote:
Originally Posted by bluey
Te bate gandul sa iti iei masina?
|
Mi-ar place sa am masina asta,insa imi plsce sa cred ca si masina care o am acum se misca foarte bine pentru o aspirata.Chiar se poate misca extraordinar de bine cu cateva mici modificari.Ca sa-ti raspund totusi...nu...nu caut sa-mi iau alta masina.
|
|
|
30-11-10, 01:06
|
#419
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Ocolesti subiectul cu afr-ul? :d
Ce faci matale cu un map de 3 bar? :d
In cat timp a ajuns,si eu astept pachetel cu cadouri de sarbatori din aceeasi sursa..
|
|
|
30-11-10, 08:38
|
#420
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: Audi 200 turbo quattro
Sa inteleg ca mi-am facut-o cu mana mea?? )))
|
|
|
|
|