Povestea incepe in primavara anului 2007. Am prins o ocazie cu un audi 80...am luat-o de la o ruda care urma sa plece urgent in strainatate si avand nevoie imediata de bani a dat-o f ieftin. Cand am luat-o avea probleme cu chiuloasa, motiv pt care am tractat-o pana acasa. Vazand in ce stare e m-am decis sa o desfac bucatele si sa o mesteresc. Mai intai i-am desfacut interiorul pana am ajuns la tabla, curatat, antifonat, pus la loc. Scaunele, bancheta, mocheta si tapiteria le-am spalat pt ca aratau groaznic. In timpul operatiunilor de antifonare am descoperit de unde a fost taiata caroseria originala (model 1981 cum scrie in acte) cu cea pe care o are in prezent (80 CC)
In portbagaj am bagat un covor asfaltic care a ingroshat tabla excelent antifonand-o si totodata marindu-i rezistenta in timp.
La partea cu motorul am avut ceva mai mult de lucru...am incercat sa pornesc motorul tras, dar nu am reusit...se incalzise la un moment dat, scotea fum....dadea impresia ca e pornit, dar cand apasam ambreajul se oprea brusc
M-am decis sa iau alt motor de la dezmembrari si sa fac din doua unul si bun. Zis si facut; in ziua urmatoare aveam un motoras de 1,6...cu tot cu cutie de viteze (numai ca era transversal, deci cutia nu o puteam folosi ca piesa de schimb pt masinutza mea), motor pe care am dat 100 de euro. am desfacut ambele motoare, am vz ca motorul vechi (cel d p masina) e cam chinuit si ca nu prea am c lua d p el, m-am decis sa bag segmenti noi in asta luat de la dezmembrari si sa-l pun p caroserie. Pe langa segmenti am cumparat si garnituri, semeringuri, filtru de ulei si cam tot ce se putea uza in motorashul de tractor facandu-l sa functioneze. Am mers si cu pompa si injectoarele la tarat/centrifugat, electromotul a primit carbuni noi, alternatorul a fost verificar, chiuloasa refacuta de un meseriash ca sa functioneze cat mai aproape de perfectiune, apoi le-am montat p toate...a pornit si am zambit. Urmeaza sa o revopsesc si sa caut un eleron mititel si dragalash p spate care sa se potriveasca cu pragurile late si jantele pe 14'' arginti, in 3 spite.
Momentan nu am fonduri pt revopsit, dar am nevoie urgenta de cateva piesishoare
imi trebuie neaparat o clanta pt usa stanga (fata) cu tot cu broasca si cheie...deci tot sistemul de inchidere al usii cu exceptia manerului din interior, sistemul de inchidere al portbagajului cu tot cu cheie, un buson pt rezervorul de motorina cu tot cu cheie, lampa semnalizare stanga fata, si cat de curand si un parbriz
. daca are cineva sau daca stie de unde as putea face rost de sistemul de inchidere al portierei/portbagj si cam cat ar costa...
astea sunt strict necesare. Multumesc anticipat!