Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Masina mea Audi

Reply
 
Thread Tools
Old 10-09-07, 15:55   #61
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

Quote:
Originally Posted by flo2203 View Post
pe 18 max 19 cred ca este suficient in romania. buna observatia cu spitele PALL ! cu amortizoarele, nu stiu ce sa zic: se pot lasa "putin" ? ma gandeam ca se schimba amortizoarele cu altele sport si aia este distanta. si apoi daca mai pui si niste distantiere si jenti pe 19 de exemplu, daca ai pe cineva in spate cam atinge, nu?
Eu iti zic din experienta proprie, initial am avut 235/55 R17 si am trecut la 255/45 R18, ce pot sa spun, sunt mai mari dar inca au destul cauciuc peste jante iar pe drumurile noastre "bune" inca nu am simtit diferente negative decat foarte putin. Fiindca sunt mai late si ET e cu 7mm mai mic, ies putin mai inafara , astfel masina are total alt aspect.

Parerea mea sa te uiti in cartea tehnica ce dimensiune iti ofera pt jante si anvelope de 18" sau 19" , iar jantele le poti cumpara cu un ET ceva mai mic si nu vei mai avea nevoie de distantiere, doar daca vrei sa iti stropesti toata masina la prima balta
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 16:12   #62
PALL

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 29
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

Discutia despre roti este mult mai complexa decit banuim.Ce dimensiune ai acum?
Si eu tot la un '18-'19 ma gindeam desi talonul la '19 o sa fie unul foarte mic pentru drumurile noastre, undeva intre 85-90mm talonul anvelopei.Pina la urma trebuie sa gasim compromisul perfect intre design si confort.Normal ca masina ar arata mai bine cu suspensie sport, roti pe '19, '20 dar cind te sui sa mergi cu prietenii sau familia o sa vezi ca ai defapt o masina foarte frumoasa dar si foarte rigida si joasa(este expusa la multe lovituri), ceea ce eu cel putin nu imi doresc pt. ca am trecut de pragul tineretii unde nu conta acest aspect, sau cel putin pentru o singura masina eu zic ca nu se merita, daca ai 2 masini, da poti sa mergi pe una sport.
Mai jos un A6 cu BBS '19
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	A6 CK.jpg
Views:	479
Size:	199.9 KB
ID:	341179  
PALL is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 16:52   #63
flo2203
Audi Driver

Stage 3
 
flo2203's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 109
Member of:
[AUDI]
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

PALL, poti sa-mi dai te rog un pm cu ceva site-uri pt jenti ? eu am cautat doar pe customwheels.

multumesc
flo2203 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 17:16   #64
PALL

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 29
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

Joaca-te putin pe tirerack.
bbs.
ozracing.

Last edited by PALL; 10-09-07 at 17:20.
PALL is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 17:44   #65
flo2203
Audi Driver

Stage 3
 
flo2203's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 109
Member of:
[AUDI]
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

categoric trebuie sa dau o bere. poate treci prin ploiesti la tuning show&sound
flo2203 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 19:42   #66
steleeea

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 46
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

Quote:
Originally Posted by flo2203 View Post
scuze pt intarziere! am cumparat deja lampile de la s6, astept bara fata si grila de s6 ca sa pot sa ma apuc de treaba. cu toate ca stau cam rau cu timpul liber, o sa fac tot posibilul sa o duc la capat. asta pt ca vreau sa o fac singur. pe unde am intrebat mi-au spus cu convingere ca nu am sanse sa o potrivesc, dar noroc cu "amicii" din germania care sunt klasse !
o sa pun si o poza ca sa vedeti la ce ma refer.
Scuze pt bagaciune, m-am interesat si eu de transformarea unui A6 in S6 (optic) si se pare ca daca pui proiectoarele alea frumoase de S6 o sa ai mereu semnal de eroare in bord, mai precis martor de bec ars aprins, insotit de sunetul aferent. Astept s-o vad pe a ta facuta si apoi as incerca si eu
steleeea is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 20:01   #67
steleeea

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 46
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

Quote:
Originally Posted by PALL View Post
Discutia despre roti este mult mai complexa decit banuim.Ce dimensiune ai acum?
Si eu tot la un '18-'19 ma gindeam desi talonul la '19 o sa fie unul foarte mic pentru drumurile noastre, undeva intre 85-90mm talonul anvelopei.Pina la urma trebuie sa gasim compromisul perfect intre design si confort.Normal ca masina ar arata mai bine cu suspensie sport, roti pe '19, '20 dar cind te sui sa mergi cu prietenii sau familia o sa vezi ca ai defapt o masina foarte frumoasa dar si foarte rigida si joasa(este expusa la multe lovituri), ceea ce eu cel putin nu imi doresc pt. ca am trecut de pragul tineretii unde nu conta acest aspect, sau cel putin pentru o singura masina eu zic ca nu se merita, daca ai 2 masini, da poti sa mergi pe una sport.
Mai jos un A6 cu BBS '19
Mare dreptate! Pt o masina atat de grea, chiar si ce zice in standard in acte, adica 245/40-18 e cam prea mult. (Aici imi expun parerile personale) Garda perfecta dupa parerea mea este cea echivalenta cu dimensiunea standard 205/55. In cazul unui audi A6 care vine echipat standard cu 225/55-16 dimensiunea care iti permite sa mergi tare si sa n-ai probleme cu gropile este 225/50-17 sau 245/45-17, dimensiuni echivalente si acceptate de constructor. E drept ca, cu cat e mai mare diametrul jantei, masina arata mai spectaculos dar devine si rigida si esti mereu in pericol pe strada, jantele pot suferi.
http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp
te poti juca in voie aici. Important e sa nu iesi din specificatiile constructorului cu mai mult de 3 procente in plus sau in minus.
M-am bagat si eu in seama
steleeea is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 20:05   #68
flo2203
Audi Driver

Stage 3
 
flo2203's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 109
Member of:
[AUDI]
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

steleeea

multumesc de sfaturi, si pt site
flo2203 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 20:19   #69
steleeea

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 46
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

Quote:
Originally Posted by flo2203 View Post
distantiere ,ok. jentile sunt pe 7,5 /17. m-am gandit sa-i pun pe 8 sau 8,5/19, dar ramane aproape pe piele cauciucul, si in romania este periculos. am un prieten care si-a pus pe 20(a cam exagerat ce-i drept!) si merge cu 30/h prin oras ,de-l claxoneaza toate babele. cred ca raman totusi la 17 si o sa cumpar niste cauciucuri mai mari(poate 255/65/17 sa imbrace aripa mai bine.
M-ai distrat tare cu 255/65/17! Daca ramai la 17, mai mult de 255/45-17 nu poti pune. Constructorul zice 245 dar e ok si 255. Cum ziceai si tu, conteaza f mult si latimea jantei. Eu am 8 pe fata, incaltate cu 225, et 37 si 9 pe spate, incaltate cu 245, et 32.
Echivalent cu astea doua, ar mai fi si 275/40-17 dar janta de 9 e prea ingusta. Ar trebui 9.5 sau chiar 10.
Pt J9, un ET de 30 e suficient, daca exagerezi cu unul mai mic, o sa-ti atinga cand o incarci, asta in cazul in care ai suspensie standard. Iti vorbesc din experienta. Cu 275 nu am incercat.
Joaca-te pe http://www.1010tires.com/TireSizeCalculator.asp
Bafta!
steleeea is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 20:24   #70
steleeea

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 46
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

[QUOTE=flo2203;1092625]steleeea

multumesc de sfaturi, si pt site!

Cu placere!
Un prieten, cu state vechi in chestiile astea, zicea ca daca pui 205/65 o sa arati ca un TV. Mai stii microbuzele alea romanesti, facute de rocar
Cu 255/65 ai fi de-a dreptul monster truck
steleeea is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 20:52   #71
flo2203
Audi Driver

Stage 3
 
flo2203's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 109
Member of:
[AUDI]
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

asa-i cand nu te pricepi si asculti la altii care nu se pricep nici ei pt 18" ce configuratie ma sfatuiesti? si asa ar trebui? mai inguste pe fata si mai late pe spate?
flo2203 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 21:48   #72
steleeea

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 46
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

asa-i cand nu te pricepi si asculti la altii care nu se pricep nici ei pt 18" ce configuratie ma sfatuiesti? si asa ar trebui? mai inguste pe fata si mai late pe spate?

Nu, evident ca nu trebuie mai inguste pe fata si mai late pe spate, am pus asa pt aspect
Pt 18, desi eu nu recomand, ar merge pt spate un 255/40-18 pt ca ce recomanda ei, adica 245/40 cred ce e cam prea putin inalt.
Diferenta ar fi de 1.12 procente, nu f mare.
http://www.1010tires.com/TireSizeCal...?action=submit
Pe de alta parte, 177 de cai nu e o putere f mare, eu am 2.7 tdi 180cp si nu as pune pe fata mai mult de 235. Dar 235/45 e prea mare. Nu ai decat sa pui ce zic ei, adica 245/40.
Complicat! Ori le pui pe toate patru 245/40-18 ori pui doar fata asa si lasi spatele 255/40-18.
Janta trebuie sa aiba minim 8.5. Arata mai bine cu 9. Si nu uita, daca pui ET mai mare de 30, o sa arate prea "bagate". Daca pui mai mic de 30 o sa-ti atinga spatele.
Ai 40 de ani, gandeste-te bine inainte sa pui 18 Apeleaza-ma pe messenger sau pe mail si iti trimit poze cu a mea sa vezi cum arata cu ce i-am pus eu!
steleeea e si id-ul de mess.
steleeea is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 21:51   #73
flo2203
Audi Driver

Stage 3
 
flo2203's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 109
Member of:
[AUDI]
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

ce legatura are varsta?
flo2203 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-07, 23:27   #74
PALL

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 29
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

Eu vreau sa merg pe '19 desi stiu ca o sa ma taxeze la suspensie.
Combinatia este 8,5x19 fata cu 255/35/19 si 10x19 spate cu 285/30/19.Din ce m-am documentat pe forumurile din afara as merge totusi pe un et mai mare decit 30-35 unde sigur sint sanse sa iti atinga anvelopa.Din cite am inteles un et de 45-50 ar rezolva problema asta si rotile o sa vina la linia masinii fiind foarte late.Nu sint sigur inca mai trebuie sa ma documentez, dar asa am citit la 2 useri.Astept si alte experiente.
La suspensie nu vreau sa umblu pt ca deja o fac tractor.
Mai jos o idee de janta cu banda lata care se preteaza la latimile de mai sus.
Inca o chestie, distantierele ies din discutie cum spunea si cineva mai sus, te joci cu latimea si et-ul jantei.
O janta mai lata si mai iesita in afara imbatrinesc componentele masinii mult mai repede.Asta e si principalul motiv pentru care constructorul de masini apeleaza din fabrica la o janta mai ingusta cu et mai mare adica mai bagate inauntru.Pentru fiabilitate.E si logic daca ne gindim greutatea masinii pe fiecare roata nu mai este preluata direct de catre roata care este iesita mai in afara si este preluata intai de catre alte componente care leaga roata de masina si in felul acesta uzura lor este mai accentuata.

Totusi compromisul ideal eu cred ca este '18
Daca se merge pe 8x18 cu 245/40/18 si et 35/48 nu sint nici un fel de probleme sa atinga.Daca se vrea si un 9x19 pe spate cu 265/35/18 sau 275/35/18? atunci trebuie avut grija cu et-ul pt. ca s-ar putea sa atinga pe spate.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF1101.jpg
Views:	219
Size:	249.2 KB
ID:	341478   Click image for larger version

Name:	DSCF1109.jpg
Views:	209
Size:	301.8 KB
ID:	341479   Click image for larger version

Name:	DSCF1110.jpg
Views:	216
Size:	306.0 KB
ID:	341480  

PALL is offline   Reply With Quote
Old 11-09-07, 07:06   #75
steleeea

Stage 2
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 46
Default Re: Audi A6 2,4i v6 2005

ce legatura are varsta?

Pai are legatura, ca nu mai esti un teribilist care sa accepte solutii ciudate pt ca el vrea cu tot dinadinsul sport. As fi curios sa vad cum arata janta dupa ce s-a rulat cu un 265/35. Sau sa vad daca masina echipata cu 265/35 tine pasul cu mine prin bucuresti sau la drum, in afara orasului.
Pana la urma, faci ce vrei. Vrei sport si aspect extrem, pui minim 18. Vrei ceva normal, ramai la 17. Alegerea iti apartine.
steleeea is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -