Va prezint un proiect inceput de multi ani.
Am cumparat acest Audi S2 in 2008 si prima data am vrut sa particip la Slalom Paralel cu el in Sibiu. M-am razgandit si am decis sa il fac din punct de vedere mecanic in stare perfecta si sa scap de rugina.
Masina nu tragea bine cand am cumparat-o si niciun mecanic nu a putut sa mi-o faca. Toti fug de masini vechi. De a mea au fugit si mai tare din cauza ca are un motor care este destul de rar, respectiv 2.2 turbo.
Din pacate abia anul trecut in 2012 am avut norocul sa il cunosc pe Dr. Quattro - este un baiat din Cluj Napoca, care stie tot ce este de stiut in materie de 2.2 turbo si nu numai.
Incercasem sa pun un setup de 400 de cai pe masina, dar totusi masina intra in safe mode si turbina nu facea mai mult de 0.4 BAR presiune. Am fost la cei mai rasariti mecanici din Cluj Napoca si nimeni nu a fost in stare sa imi dea un raspuns concret.
Pana la urma am ajuns cu masina la Dr. Quattro.
Am studiat amandoi masina si am ajuns si in punctul de a desface motorul. Dupa ce am desfacut motorul ne-am dat seama ca acolo era buba. Toate supapele erau praf, avea si destul de multa uzura blocul motor, tachetii uzati, etc.
In acel moment am decis sa reconditionez total motorul.
In mare, s-au facut si cumparat urmatoarele:
Alezare honuire bloc motor
Refacut chiuloasa
Bosch 17014 Lambda Sensor
Manifold Absolute Pressure Sensor
Ceas AFR care se poate folosi si pentru functii de logare
Pistoane Wossner 81.5mm
Biele FCP
FCP springs and retainers
ARP MAIN STUDS
ARP HEAD STUDS
Supape evacuare OEM
Supape admisie licenta
Tacheti licenta
Conversie bobine de 1.8t
Distributie noua OEM
Senzori detonatie noi OEM
Cred ca toate garniturile posibile
Etc.