Salut Bogdan.Nu am facut nimic inca la motor .Asta este intentia mea inca de la inceput ,sa o duc undeva la 280-290 cp.Masina o am doar de 1 an si pana acum nu am facut altceva decat sa o fac 100% functionala si fara nici o problema asa cum era la inceput.Pana acum am bagat in ea 2500 euro +4200 cat am dat pe ea.Nu-mi pare rau ,pentru ca este ceea ce mi-am dorit.Asa am inteles cat am rasfoit internetul ca atunci cand vrei sa softezi un motor acesta trebuie sa fie fara nici o problema .Imi pare bine sa vad pe cineva ca urmareste masina ,tin minte ca mi-ai scris si la un video pe youtube sa schimb valva bypass la turbo .Atunci am hotarat sa schimb la ea tot ce trebuia .Daca mai sunt sfaturi pe carele pot primi de la tine ,le astept .O zi buna sa ai .Radu
Salut si mersi frumos .Da asa este ,nu vreau sa fac alte modificari in plus .VreaU sa fie ok din toate punctele de vedere asa cum a fost din totdeauna.Bafta si tie .
Salut.In caz ca te intereseaza am de vanzare setup Revo SmS plug and play fara nici o modificare necesara ( turbo si ecu pt 303 cp) care l am avut pe masina mea eu facand upgrade si nu mai am ce face cu ele decat sa le vand.Daca te intereseaza poti da PM.
Ps:Superba masina
__________________
UrS4 Revo SmS ....PS! Sold
(Check my photo album )
S2 coupe
(entry level 300+)
costash:legat de marirea puterii la masina as vrea intai sa mai fac unele chestii (ambreaj,distributie,etc) dupa care ma voi gandi si la un surplus de putere dar din ce observ eu imi cam sunt de ajuns calutii actuali si nu mai am nici 18 ani .Asta nu inseamna ca nu o voi face ,sa vedem .Acum sunt pentru 1 luna in Tg.Neamt si zilele astea voi face un drum pana la Suceava daca ai un nr. de tel poate vorbim ce si cum ,mai ales ca ar fi aproape de adevar cu cei 300 de la nr
Cocaine:mersi frumos inca odata ,ca si asa ti-a facut Taz capul calendar cu masina .Vreau sa o mentin cat pot de bine singurul minus este lipsa unui garaj .Bafta si numai bine
Salut.In caz ca te intereseaza am de vanzare setup Revo SmS plug and play fara nici o modificare necesara ( turbo si ecu pt 303 cp) care l am avut pe masina mea eu facand upgrade si nu mai am ce face cu ele decat sa le vand.Daca te intereseaza poti da PM.
Ps:Superba masina
Ce turbina foloseste revo?Galeria de evacuare este aan la revo?Softul cum gestioneaza boostul,cat face peak si cam la ce turatie?
Ai facut cumva inainte de demontare o logare cu temperatura aer admisie,rpm,avans,load si tps?Sunt curios daca poate fi un upgrade la ce ofera Prj pe s2forum pentru turbina stock k24 7000.
Multumesc mult,
Imi cer scuze proprietarului minunatului avant negru,
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
Ce turbina foloseste revo?Galeria de evacuare este aan la revo?Softul cum gestioneaza boostul,cat face peak si cam la ce turatie?
Ai facut cumva inainte de demontare o logare cu temperatura aer admisie,rpm,avans,load si tps?Sunt curios daca poate fi un upgrade la ce ofera Prj pe s2forum pentru turbina stock k24 7000.
Multumesc mult,
Imi cer scuze proprietarului minunatului avant negru,
Upgradele facut de PRJ e numai de soft de asta eu vand la pachet turbo si ecu care sunt originale facute de REVO SmS dupa iesirea din fabrica masina fiind o editie speciala.Spun asta sa stii ca nu sunt doar niste chipuri, sunt originale iar turbina are aceleasi marimi ca rs2 max boost pt setup e 1.3bar e f liniar peak e la 2600 mult mai repede ca rs2 turbo sau k26/27 hybrid care il am acum si care la 3000 e in peak .Galeria de evacuare la mine era mai diferita din punct de vedere al tobei intermediare si finale care tot venea din fabrica moficata dar si cea stock de aan nu are nici o problema cu flow pana la 350cp.Nu am facut loguri cu caracteristici dar e foarte safe facuta e facuta sa dureze si sa nu aiba efect negativ asupra motorului in timp.
Tot Prj mi a remapat masina si a facut o treaba super sunt foarte multumit de comportamentul masinii si tot el va face remapul urmator dupa ce pun injectie cu metanol(aquamist3) cu care poti obtine +100 de cp .
Ce pot spune e ca resoftarea lui PRJ e f buna si mult mai ieftina ca solutie dar nu e un imens upgrade sa merite cheltuiala de la 280 la 300 nu e mare diferenta daca intelegi ce vreau sa spun.
Multumesc pentru raspuns.Stiu ca revo nu e doar un soft(dar spre rusinea mea de pasionat 5 cil nu stiu ce turbina/galerie are).
Intrebam de galeria de evacuare,mai exact de tipul constructiv la revo.Ma intereseaza daca cil 1 si 5 sunt conectate la wastegate sau daca este folosit priincipiul de galerie rs2.
Injectoarele sunt tot de aan?
Practic revo are o turbina capabila sa tina un boost mai mare(comparativ cu k24 7000 de aan)fara a iesi din zona de eficienta insa tot sistemul este limitat de injectoarele care sunt maximizate(daca se foloseste acelasi regulator de presiune benzina) in zona 300 de cai?
Softul lui Prj il folosesc si eu pe s4 insa ma intereseaza ceva cu un raspuns mai bun pana in 3000 rpm pectru coupe.
Multumesc pentru raspuns.Stiu ca revo nu e doar un soft(dar spre rusinea mea de pasionat 5 cil nu stiu ce turbina/galerie are).
Intrebam de galeria de evacuare,mai exact de tipul constructiv la revo.Ma intereseaza daca cil 1 si 5 sunt conectate la wastegate sau daca este folosit priincipiul de galerie rs2.
Injectoarele sunt tot de aan?
Practic revo are o turbina capabila sa tina un boost mai mare(comparativ cu k24 7000 de aan)fara a iesi din zona de eficienta insa tot sistemul este limitat de injectoarele care sunt maximizate(daca se foloseste acelasi regulator de presiune benzina) in zona 300 de cai?
Softul lui Prj il folosesc si eu pe s4 insa ma intereseaza ceva cu un raspuns mai bun pana in 3000 rpm pectru coupe.
Cu respect
Nu m am uitat la injectoare sa vad daca sunt standard dar cred ca sunt iar evacuarea era gen rs2 cu downpipe standard de 2,50'' care se bifurca pe doua trasee.Turbina merge remapata pt 350 de cai cu lag f mic.