Quote:
Originally Posted by b0gdy
bafta la pitesti.....sis avedem rezultatu......si spor....
|
dupa cum bine stiti, am fost la pitesti la pilot power tuning (acum o saptamana vb cu un prieten si ne prosteam zicand "chilot pover tunning" si sa stitii ca-s merita pe deplin vorbele spune de noi)
am ajuns dimineata la ora 8 conform programarii, eram foarte entuziasmat si nerebdator sa se apuce baieti de treaba, de afara totul parea OK si dupa cum toata lumea ii recomanda, ne asteptam sa fie precum laudele (am zis "ne asteptam" pt ca a fost cu mine jan si adelin, doi prieteni), in fine, a deschis usa la hala si am bagat masina inauntru.......din primele 10 min am inceput sa ma enervez......
"sculele celor de la chilot pover tunning":
- aparat de sudura pe sarma
- aparat de indoit teava
- set chei de racile - aveau nevoie
- set chei fixe/inelare - descompletat
- o trusa de imbusuri, torsuri
- 2 elevatoare
- 2 fainare (unu mic, unul mare)
- o freza
aici se termina lista sculelor
P.S. NU EXAGEREZ DELOC
bupa ce s-au batut cu pumnul in piept ca ei fac din rahat bici si mai si pocneste, am avut parte de o dezamagire maxima, nu au fost capabili sa-mi monteze turbina pt ca nu au avut flanse, din toti strungarii pe care-i cunostea nu a putut/vrut sa o faca nimeni, ramanand sa ma intorc la severin si sa o fac acolo, vorbisem deja cu 2 strungarii si amandoi au zis ca ma ajuta, dar intr-n final am gasit pe cineva in craiova care a zis ca ne ajuta, dar maine dimineata,
bine inteles ca nu puteam sa fac flansea fara sa am masina cu mine, deci am adus masina inapoi acasa, pt a face flansea.
p.s cam atat si cu admisia
s-au apucat de admisie si normal ca nu puteau sa o faca fara sa comenteze, ca nu pot aia, ca nu fac pe aia, ca senzorul ca mufa, ca coturile, fiecare cm pt ei rau problema, asa ca m-am enervat cu jan, am pus mana pe scule si am trecut la treaba, prima operatiune taiat o condcta de al admisie la intercoler, cand ne pregateam sa o prindem in furtun de silicon cu colier, a venit seful lor si m-a tras de o parte si mi-a zis, "mi-ati demonstrat ce stiti, dar acum lasatii sa-ti faca ei treaba" si am replicat, "poi daca ei ai nu pot,ai nu merge, ce fac aici , stau sa ma rog de voi sa va dau bani, dati-ne materiale si facem noi, daca voi sunteti incapabili" "va dau cuvantul meu ca m-ati dezamagit la maxim, nu este posibil sa va dau eu voua solutii si explicatii" dupa cateva discutii cu ei s-au apucat putin de treaba, dar nu mult pt ca le venise alta programare, dupa ce au teminat-o au reveit la adminse, bine inteles ca dupa vreo 30 de min - VERDICT - nu putea sa facem admisia ca ne trebuie o piesa facuta la strung.
p.s cam atat si cu admisia
apoi s-au apucat de evacaure, bineinteles ca nu se putea fara discutii, "ca nu putem face nimic pana nu prindem turbina, ca sa plecam de acolo cu teava" "ca cum sa ne apucam de la spate, ca nu puteam ca nu stim cum vine toba si leatura" cum sa ne apucam de la mijloc ca nu avem de ce ne lega si asa au tinut-o toata ziua.....in bataie de joc, intru-un final se apucara si de evacuare, o taiara pe a mea, o datera jos, si iar discutii, "ma nea.... manatale pana acum te-ai apucat ca gaina din mijloc?" " ma nu, dar ne apucam acum...." PE TOATA ZIUA AM AUZIT SI EU O VORBA CARE SA MA UNGA PE SUFLET..... si s-au apucat de treaba, au tras teava de la mijlocul masini(de la frana de mana in spate) pana la punte, au prin toba finala si au tras un traseu, pana pe partea dreapta (pasager)
p.s. cam atat si cu evacuare
la ora 5 cand s-a terminat programul am ramas cu jumatate de evacuare facuta (sa zicem ca e jumate) si am urcat masina pe platforma si am plecat la severin cu 100000002165146846535 de nervi si incepand sa dau la telefoane pt a gasii pe cineva ca sa fac "aceea flansa minunata"
P.S. DUPA CE O SA TERMIN CU EVACUARE LA A CEEA FIRMA VESTITA, RESPECTIV "CHILOT POVER TUNNING" O SA FAC UN TOPIC SPECIAL PT ACEA VESTITA FIRMA UNDE VA ASTEPT CU PERIPETIILE VOASTRE
pfff ce zi grea si obositoare