acum am vazut si eu threadul tau si culmea este ca eu am fost al treilea proprietar al acestei masini cand era in bucuresti
am citit prima pagina si iti pot face unele completari:
- masina are telescoape koni (spatele reglabil pe inaltime) arcuri weittec verzi
- evacuarea era borla cand masina a plecat de la mine
- avea carte service cu toata documentatia si toate cheile ei originale
- bara fata zender originala, prelungire spate tot zender
- injectia era reglata de eugen zim in bucuresti fiindca avea niste oscilatii foarte mari si era puturoasa, mergea super dupa
- masina a plecat de la mine cu boxe infinity kappa series component pe fata care se auzeau demential
- de la mine plecase cu dosar de testare la autovit din care reieseau problemele ei si ce trebuie inlocuit plus fisa dyno din care reiesea puterea ramasa de 120cp parca daca-mi aduc aminte bine.
- probabil mai sunt dar nu mi le aduc aminte pe toate
Oricum per total am fost foarte multumit de acest coupe b4 care la vremea aceea arata foarte bine si era printre putinele de la noi in acea stare. Iti urez bafta la vanzare