Quote:
Originally Posted by sorinake38
sa intzeleg ca ar trebui sa mai verific distributia ca au zis astia ca nu stiu ce are imi zicea 1 care a lucrat la masina asta ca ar avea probleme cu distribuitorul de benzina si ca nu mai stiesa il regleze ca acolo ar fi probleme
P.S.cumparam ambalajul ca ce e inauntru nu poti fi sigur
|
dah e problema mare acolo .. sunt 2 chestii la care cred ca poti umbla sa dai peste cap alimentarea .. 1 ar fi ordinea injectoarelor ma refer la furtune ( alea infipte in capacul de injectie ) ..
si 2 si-o fi bagat nasu sa umble la gaurica ai de reglaj in capacul aia din care pleaca catre injectoare benzina.
ar mai fi si varinata sa te lase pompa de benzina .. cea ce nu cred .
volanta are semn .. te uiti prin gaura la cutie pe partea cu soferu deasupra la motor sa fie pe 0 la semn ..
dupaia ai semn pe fulia ax came care corespunde pe capacul de plastic de la chiulasa .. si mai e un semn jos pe fulie care corespunde cu unu tot pe un capac ..
colac peste pupaza mai ai semn si la delcou .. si ala trebe asezat bine ii dai capacu jos si aliniezi luleua cu semnu de pe el
asta e "meseria" ce am putut sa fur si io cat mi-a facut motoru mosu..
sper sa-ti fie util ..
dah .. cumparam ambalaj .. vorbesc serios acu pe fundul la un bidon de castrol rs .. cu cod bare 400 .. cica germania dupa cod se vedea ceva cenusiu .. gen zatz cafea ..