Salut
Masina are un istoric lung a fost adusa din germania si intretinuta cat de cat
a ajuns la mine un pic jumulita si cu mecanica praf .. plus ceva probleme motor .Am aruncat un brat de facturi inutile dupa ce m-am enervat .. zeci de facturi umflate .. cica tobe inox .. nu stiam ca inoxul rugineste .. in fine teapa altora .. am pastrat decat ce era util ... factura achizitie din germania ~9800 euro si cateva facturi importante.
Specs
audi coupe 2.3 ng ~ 133 calutzi motorul clasic 5 pistoane
aer conditionat ok
geamuri electrice ok
oglinzi electrice ok ( motoras dreapta face un pic zgomot da merge )
incalzire in scaune ok --- damn it feels good
suspensie sport weitec probabil dupa ce acte am gasit ok .. probleme flanse fata !
bari tuning .. spate ok .. fata trebuie refacuta ..
tobe borla inox cica ... ruginite .. lipsa detenta .. "pe raspunderea clientului"
mecanica praf
un radiator carpit .. am vazut si de ce .. e vreo 7 -9 mil unu ..
pierderi apa
jenti aliaj ... cauciucuri naspa
proiectoare ok
volan naspa va fi inlocuit cu unu sline
testdrive 230 pe autostrada in stadiu actual nici o vibratie am ramas masca !!!
Prima operatie - electrica
s-au scos 3 kile de cablaje din ea fiecare si-a pus alta alarma si nebuneli .. ce era sub bord durere... am gasit inclusiv modul ridicare geamuri .. topit .. printre altele ....
) rezultat 3 kile de cablaj la tomberon .. o alarma noua cu chei briceag schimbat buton usa stanga geamuri si tras cablaj pt viitoarele boxe .
urmeaza revizia sambata
-sper sa fac macar mecanica fata ( bucsi brat + pivoti + bare directie si flanse fata )