Masina a mai fost postata pe alte forumuri, am zis sa o pun si aici, poate mai apar idei / sfaturi / info, pana la urma e cel mai mare site de profil din RO..
So
Masina este un Audi 80 B4 , 2.0E la origine,
care a primit modificarile de mai jos.
Inca nu este 100% gata, dar sper sa nu mai dureze multe
Date "tehnice" mai jos, photografii o sa mai pun pe parcurs, cum le gasesc prin computer :P
5 pistoane in linie.
Bloc diesel cod AAT
Vibrochen 2.5tdi - cursa 95.5 usurat, echilibrat.
Chiulasa AAN - 20v
Capace Palier Custom CRMO
Garnitura Metalica
O-ringed.
Biele Custom Pauter - 610gr - 155mm
Pistoane (Ross Racing 23mm bolt fata de 20 stoc) - 410gr
Axe cu came custom - Cat Cams, durata, ridicare, hollow.
Retinatoare Titaniu
Arcuri duble mai puternice
Tacheti solizi - mai usori, permit turatii / ridicare mai mare.
Supape tratate.
Chiulasa modificata, portare extensiva - diagrama de flow mai jos.
Injectoare Bosch EV14 10x850cc
2 Rampe Injectoare.
2xA1000 pompa de benzina, conducte combustibil teflon AN10 -
Aeromotive Fuel Regulator. dual 10AN input.
Billet fuel filter (E85 compatible)
Galerie admisie Furans modificatas pt 10 injectoare
Throttle body de 80mm
Galerie de evacuare custom, tubulara.
Tial Wastegate.
Accusump pt protectie motor in caz de presiune mica de ulei - vroiam carter sec, prea scump.
Bobine LS1.
Ambreiaj Tilton multi disc
DTA S100 ECU
Cutie viteza 6 trepte, cod DGV, (printre cele mai rezistente) - pe vittor upgrade to dog gear.
Bucse Powerflex, sau custom.
Suporti motor 034motorsport.
Rollcage Custom.
Suspensie Fata refacuta, arcuri, telescoape.
Suspensie spate Avouk ajustabile (bound+rebound) & arcuri in concordanta.
Uniballs pe parte din spate
Planetare custom fata, si urmeaza o solutie si pe spate
Frane putin modificate, discuri fata, si placute EBC
Caroserie, curatata, rigidizata. usurata (greutate stoc 1250 kg) .
Jenti 17, urmeaza rally slicks.
Turbina Momentant cumparata un GTk650 - Turbonetics. Posibil un 6262 care tzine 3 - 3.5bari.
Intercooler derivat din unul de camion, cu modificari interne, suficient de mare zic eu :P
2 blow-off.
Toate partea de suspensie / transmisie / caroserie e facuta de Hexer, am mers pe mana lui. Probabil ca daca il cunoastem de la inceput, erau mai multe modificari pe parte de motor / turbo, etc. Dar sa vedem ce iese si asa. Asa ca 10x man . Motorul, electronica sunt made by BHracing.