Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > AUDI > Masina mea Audi

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 22-07-09, 16:29   #16
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Pai iti fac figuri volanta si ambreiajul? Am vazut tdi cu ambreiaj stock si avea aproape 100Cp peste puterea de fabrica.Si a mers multi km si cu multe plecari de pe loc fiind masina de liniute.
Cam mic diametrul tevilor la kitul ala.
Ai masurat sa stii cat ai stock pe masina?
bluey is offline  
Old 22-07-09, 17:09   #17
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

La o masina cu 277k km cu volanta si ambreiaj originale(ambreiajul nu patineaza,dar tine pe capatul cursei),ma indoiesc ca va tine un cuplu mare,de altfel,voi cere limitare de cuplu pana in 300nm pt evitarea eventualelor neplaceri;orisicum,intai voi da volanta si ambreiajul jos si pe urma ma decid ce si cum.Chiar ti se pare mic diametrul tevilor.Nu,nu am masurat,dar o voi face.Daca te referi la fostul golf a lui WRC,ala e alta mancare de peste,1 nu avea km mei,2 pe motorul 1,9tdi 131cp sunt ambreiaje bune,3 avea limitat cuplul in raport cu cp.Daca eu sunt norocos,poate am acelasi tip de ambreiaj si volanta ca pe ASV 110cp care tine 300nm,dar pana nu le dau jos,nu am de unde sti.

Last edited by mcornel; 22-07-09 at 17:17.
mcornel is offline  
Old 22-07-09, 21:41   #18
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Vezi ca sunt kituri FMIC ptr 1.9 1z (intercooler,tevaraie,coturi,coliere...).
Bolt-on, fara batai de cap ca nu ai loc sa bagi teava/cotu` etc.Cu instructiuni de montare si asa mai departe.
Daca mai gasesc linkul , ti-l dau. Pretul depasea putin pragul de 300 de euro.

Eu am studiat un pic problema si ai loc sa-l pui in fata radiatorului, in spatele barei.
Eu as decupa bara in partea de jos si l-as pune acolo, ceva in genul pozei de mai jos dar fara asa multa cioparteala.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Audi-A4-s4-look-6-354025.jpg
Views:	125
Size:	188.7 KB
ID:	1017204  
__________________
BC-20-LET is offline  
Old 22-07-09, 22:21   #19
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Da,te rog,ataseaza link-ul daca il gasesti;cand vii ma inapoi,ca tot ai zis ca-n vara,da vara acusi se termina.

Last edited by mcornel; 22-07-09 at 22:25.
mcornel is offline  
Old 22-07-09, 22:53   #20
BC-20-LET
Audi Driver

Stage 5
 
BC-20-LET's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,386
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Revin cu linkul, de indata ce dau din nou peste el. Acum ma uit prin istoricul browserului.
Am achizitionat o locuinta si sunt prins pana peste cap.
Dar vara nu-i gata .
BC-20-LET is offline  
Old 22-07-09, 23:55   #21
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Pai cand vii tu,plec eu,asa ca ne vedem in ....toamna!Sau la bucales in septembrie(tot toamna e).
mcornel is offline  
Old 24-07-09, 10:18   #22
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Ieri mi-am pus arcurile eibach pro kit -30mm pe amortizoarele stock,acum,impresiile:masina are acelasi comfort,nedevenind mai dura(f imp pt mine care nu sunt fan al suspensiei dure);masina nu este f joasa,putandu-se merge si pe drumuri mai rele linistit(iar un lucru imp);la viteze mari are un plus de stabilitate;cireasa de pe tort....in curbe luate in viteza se inscrie perfect,dar trebuie avut grija sa aveti cauciucuri bune ca altfel va treziti ca masina aluneca in decor.Ma declar happy,acesta fiind compromisul perfect intre sport si comfort;acum sa vedem cat rezista amortizoarele.
mcornel is offline  
Old 24-07-09, 20:43   #23
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Azi mi-am comandat discuri sport Black Diamond cu gaurele si dungulite,plus o pereche de placute,tot sport,Predator(atat discurile cat si placutele sunt produse de aceeasi companie englezeasca).Promit sa revin cat de curand cu poze cu noile arcuri montate.
mcornel is offline  
Old 26-07-09, 15:32   #24
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Poze cu noua suspensie si dupa ce am folosit produsul ICE SYNTHETIC SPRAY DETAILER(il folosesc intre ceruiri).Bluey,am discutat pt turbina,voi pune un garraet vnt17 ce duce pana in 2500mbar,bineinteles ca eu nu am nevoie de boost-ul asta,dar ca idee.Acum mai ramane de vazut ce naiba fac cu volanta si ambreiajul,tot in ceata sunt....
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	100_1699.JPG
Views:	95
Size:	3.49 MB
ID:	1021906   Click image for larger version

Name:	100_1700.JPG
Views:	52
Size:	2.49 MB
ID:	1021907   Click image for larger version

Name:	100_1701.JPG
Views:	90
Size:	3.23 MB
ID:	1021908  

Click image for larger version

Name:	100_1702.JPG
Views:	66
Size:	2.22 MB
ID:	1021909   Click image for larger version

Name:	100_1703.JPG
Views:	109
Size:	1.96 MB
ID:	1021910   Click image for larger version

Name:	100_1704.JPG
Views:	76
Size:	2.04 MB
ID:	1021918  

mcornel is offline  
Old 26-07-09, 15:50   #25
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Este un inceput vnt17.
Si problema nu este cata presiune face ci si daca o poate sustine sus in ture
Daca face 2,45 bar la 2500rpm si la 3500 nu mai poate decat 1.7 nu e o afacere buna.
Oricum fata de ce ai tu pe masina e un inceput foarte bun.
Cu vnt17 pe a mea se scot cam 180-190cp.
bluey is offline  
Old 26-07-09, 16:44   #26
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

VNT17 este inceputul si sfarsitul,adik alta nu mai pun;pt target-ul de 150-160cp este suficient.Tipul care se va ocupa de turbina,cred ca il cunosti si tu,poate e aceeasi persoana care ti-a pus kit-ul turbo,mi-a spus ca a pus vnt 17 pe un ALH(90cp),omu mai are cap pompa 12mm,FMIC si a ajuns cam la 220cp,acuma va trebuie sa schimbe pistoane,axa came,biele forjate,ca internele stock nu fac fata.
mcornel is offline  
Old 26-07-09, 17:06   #27
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

220cp din vnt17 mai greu
Dupa cum ti-am spus pe 2.0 se scot maxim 190cp din turbina aia.
Si trebuie luat in considerare ca motorul ala mai are unele chestii in plus.Cum ar fi inca o axa cu came si inca un rand de supape.
Pentru 160cp e ok vnt 17.
Daca e aceeasi persoana inseamna ca nu are vnt17 ci vnt22 cum am eu.
Si atunci are 220cp.
Daca tot pui turbo de ce nu pui vnt22?
E prea mare diferenta?
Tot platesti manopera.
bluey is offline  
Old 26-07-09, 17:15   #28
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Aaaaa,e diferenta de intercooler,cap pompa,plus internele motorului schimbate;asa ca zic pas
mcornel is offline  
Old 26-07-09, 17:27   #29
GL91ANB

Stage 5
 
GL91ANB's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,254
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Imi place foarte mult cum arata masina ta.
Spor la treaba in continuare !
GL91ANB is offline  
Old 26-07-09, 17:39   #30
mcornel

Stage 4
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 187
Member of:
[AUDI]
Default Re: AUDI A4 OLD STYLE

Multumesc GL91ANB de apreciere;Bluey,am uitat sa-ti spun,cu cat pui o turbina mai mare la un motor mic,cu atat va creste si turbo lag-ul,in loc sa se incarce in 2000rpm,se va incarca spre 3000rpm;deci nu e nici o afacere.
mcornel is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -