Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 05-03-09, 21:20   #16
-Caz-

Stage 5
 
-Caz-'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of:
[Opel]
Default Re: Mi-am luat OPEL

parerea mea este ca nu ia 140CP doar din resoftare , si nu iti recomand sa faci o simpla resoftare pt niste caluti . incearca inainte de resoftare o admisie de aer (se gaseste usor Viper , K&N , etc. si e si subtire la bani) , pe urma o evacuare mai "lejera" adica un traseu de inox (nu prea mare k alfel fura din putere,nefiind supraalimentat) cu un catalizator sport(ca fara o sa dea erori in bord) si apoi mult asteptatul soft . (strict parere personala)
__________________
"Take care of your body. It's the only place you have to live." http://www.naturalfit.ro/
-Caz- is offline   Reply With Quote
Old 05-03-09, 21:25   #17
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Mi-am luat OPEL

Quote:
Originally Posted by -Caz- View Post
parerea mea este ca nu ia 140CP doar din resoftare , si nu iti recomand sa faci o simpla resoftare pt niste caluti . incearca inainte de resoftare o admisie de aer (se gaseste usor Viper , K&N , etc. si e si subtire la bani) , pe urma o evacuare mai "lejera" adica un traseu de inox (nu prea mare k alfel fura din putere,nefiind supraalimentat) cu un catalizator sport(ca fara o sa dea erori in bord) si apoi mult asteptatul soft . (strict parere personala)
bine zis! .. dupa o resoftare ( daca masina este aspirata) , de la 122 cp va ajunge undeva la 131 cp
dolb is offline   Reply With Quote
Old 06-03-09, 07:38   #18
gigi galagie

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of:
[Opel]
Default Re: Mi-am luat OPEL

Quote:
Originally Posted by -Caz- View Post
parerea mea este ca nu ia 140CP doar din resoftare , si nu iti recomand sa faci o simpla resoftare pt niste caluti . incearca inainte de resoftare o admisie de aer (se gaseste usor Viper , K&N , etc. si e si subtire la bani) , pe urma o evacuare mai "lejera" adica un traseu de inox (nu prea mare k alfel fura din putere,nefiind supraalimentat) cu un catalizator sport(ca fara o sa dea erori in bord) si apoi mult asteptatul soft . (strict parere personala)
Quote:
Originally Posted by dolb View Post
bine zis! .. dupa o resoftare ( daca masina este aspirata) , de la 122 cp va ajunge undeva la 131 cp
probabil aveti dreptate,yo unu nu prea ma pricep la chestii d astea...am auzit ca ar merge si la benzina resoftare si am zis sa incerc....merci mult de sfat. O sa ma interesez si eu ce si cum....si apoi o sa vad care e varianta mai buna.
gigi galagie is offline   Reply With Quote
Old 06-03-09, 07:52   #19
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Mi-am luat OPEL

nu conteaza ce combustibil folosesti....conteaza cum este motorul! aspirat sau turbo.

daca ai turbo , iti poate da 30% din puterea stock a masinii( in limita safe ) , daca ai aspirat, iti poate da 8-10% din puterea masinii
__________________

dolb is offline   Reply With Quote
Old 06-03-09, 14:27   #20
gigi galagie

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of:
[Opel]
Default Re: Mi-am luat OPEL

am vb cu cineva care mi a zis ca teoretic ar trebui sa ajung la 140 de cai doar din resoftarre,ma costa in jur de 200 oiro,dar va trebui sa folosesc numai benzina de la 98 in sus.ma gandesc,cu 200 de euro,investiti in evacuare si ce ati mai zis voi(admisie si filtru parca)castig p astia 18 cai?sau tre sa mai pun bani si caii castigati sa nu fie 18?! deci,o resoftare ma costa 200 de euro+benzina 98 d acu inainte si "teoretic" castig 18 cai. o evacuare cu admisie si filtru parca,cat m ar costa si cat as putea castiga? va multumesc celor care imi veti da un sfat bun in privintza asta...
gigi galagie is offline   Reply With Quote
Old 06-03-09, 14:42   #21
torquemaster

Stage 2
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 30
Default Re: Mi-am luat OPEL

140cp din soft?! Fii serios. Daca e z18xe are 126cp si ajungi "undeva" la 140cp din soft adica pe la 135cp cu benzina co98. Daca schimbi axele cu came+soft atunci da, poti sa speri pe la 150cp dar in general 146-148cp si 150-153cp daca modifici si admisia. Deci cam 450e axele, 200e softul, cam 4-6mil manopera la axe si te pregatesti de mers exclusiv cu benzina co98. Da, se simte grav modificarea si daca o faci la EDS (tuner de casa Opel) iti mareste si turatia maxima cu vreo 500rpm adica undeva pe la 6800-7000rpm si asta conteaza al dracului de mult ca sa intrii la schimbarea vitezei cu o turatie mai apropiata de valoarea de cuplu maxim.
Cheltuiala deci tu decizi.
torquemaster is offline   Reply With Quote
Old 06-03-09, 15:53   #22
-Caz-

Stage 5
 
-Caz-'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of:
[Opel]
Default Re: Mi-am luat OPEL

torque are dreptatea lui , dar eu o sa incerc sa iti raspund la intrebarile tale : - din admisie si evacuare (spre dezamagirea ta si a posesorilor de motoare aspirate) nu o sa obtii foarte multi cai , dar vei avea un raspuns mai bun al acceleratiei si o urcare un ture ceva mai buna(+soundul de masina puternica :P ) , caii putere castigati cred k ar fi cam 10 -15 la numar (incearca sa folosesti produse la cotele destinate motorizarii tale pt a nu pierde din cuplu si putere)
- ai sa cheltui ceva mai mult de 200 euroi pe treaba asta , depinzand foarte mult unde ai de gand sa faci evacuarea (un kit de admisie il poti monta singur si e aprox 3 mil din cate stiam) . exista kituri de evacuare direct pentru motorizarea ta ''aftermarket'' dar care costa ceva euroi , dar poti studia cateva ore cateva ''planuri'' de pe net pe care sa le dai apoi unui tinichigiu bun si sa iti constuiasca el evacuarea , tu aducandu-i materialele. (probabil vei iesi mai ieftin)
-Caz- is offline   Reply With Quote
Old 07-03-09, 12:13   #23
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Mi-am luat OPEL

ce tot o dati mai cu benzina de 98. ca doar nu ii mareste compresia si nici turbo nu ii pune. ca sa stiti ca benzina cu cufra octanica mai mare de 95 arde mai greu decat aia de 95, insa rezista la autoaprindere.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 07-03-09, 13:33   #24
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Mi-am luat OPEL

cica se infige mai bine aia 98 sau 100 dar poate nu s-a auzit de OCTANE BOOSTER
dolb is offline   Reply With Quote
Old 07-03-09, 15:12   #25
-Caz-

Stage 5
 
-Caz-'s Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,311
Member of:
[Opel]
Default Re: Mi-am luat OPEL

in dreptul meu : motor c20xe nu am observat diferenta in comportamentul masinii intre carrera 100 si 95 (sau poate a fost una dar prea mica) , astfel am ramas pe 95 . Nu cifra octanica din benzina e ''secretul cailor putere'' , mai ales acolo unde nu exista modificari majore la capitolul tuning . poate dupa diferite modificari se ajunge la concluzia ca o benzina cu cifra octanica mai ridicata sau mai scazuta ar da un randament mai bun , atunci da , ne putem abate de la carburantul recomandat de producator ! parerile sunt impartite (asta e a mea)
-Caz- is offline   Reply With Quote
Old 07-03-09, 17:56   #26
gigi galagie

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of:
[Opel]
Default Re: Mi-am luat OPEL

Si eu am incercat si benzina de 98 la vectra...Singura diferentza ar fi ca masina era putin mai silentioasa....Atat!! Nu ca tragea mai bine,nu ca manca pamantul..Oricum benzina de la noi,comparativ cu cea din alte tari,este sub nivelul decentzei...la noi este bataie de joc!
gigi galagie is offline   Reply With Quote
Old 07-03-09, 19:08   #27
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: Mi-am luat OPEL

Quote:
Originally Posted by gigi galagie View Post
Si eu am incercat si benzina de 98 la vectra...Singura diferentza ar fi ca masina era putin mai silentioasa....Atat!! Nu ca tragea mai bine,nu ca manca pamantul..Oricum benzina de la noi,comparativ cu cea din alte tari,este sub nivelul decentzei...la noi este bataie de joc!
incearca un octane booster si vezi daca te multumeste! ( dar nu exagera sa pui la fiecare plin... )
dolb is offline   Reply With Quote
Old 07-03-09, 21:43   #28
torquemaster

Stage 2
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 30
Default Re: Mi-am luat OPEL

Quote:
Originally Posted by DarkJEDI View Post
ce tot o dati mai cu benzina de 98. ca doar nu ii mareste compresia si nici turbo nu ii pune. ca sa stiti ca benzina cu cufra octanica mai mare de 95 arde mai greu decat aia de 95, insa rezista la autoaprindere.

98 se simte numai la masini tunate. Acolo e si obligatoriu din cauza avansului pe care il modifica tunerul si din care cauza pot aparea detonatii in cazul benzinei de 95.
D-aia "tot dam cu benzina de 98". Dar tu poti sa pui ce doresti ca nu pui in motoru' meu.

Last edited by torquemaster; 07-03-09 at 21:46.
torquemaster is offline   Reply With Quote
Old 07-03-09, 23:15   #29
DarkJEDI

Stage 5
 
DarkJEDI's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 897
Member of:
[FORD]
Default Re: Mi-am luat OPEL

ti sar parea tie ca sunt in necunostinta de cauza? si eu as zice ca e invers. din cauza ca arde ceva mai lent trebuie dat avans la aprindere sa poate face combustia calumea.
DarkJEDI is offline   Reply With Quote
Old 08-03-09, 15:01   #30
gigi galagie

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 243
Member of:
[Opel]
Default Re: Mi-am luat OPEL

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
incearca un octane booster si vezi daca te multumeste! ( dar nu exagera sa pui la fiecare plin... )
la ford mai puneam d astea in rezervor...ai idee de un dintr asta bun?vr o firma ceva?
gigi galagie is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -