Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 18-11-10, 00:47   #466
matiu13

Stage 5
 
matiu13's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 1,680
Member of:
[Moderators]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

nu mai lua foc pe masina ca nu e ea de vina...de vina esti u ca ai dat o gramada de bani cumparand o gramada de motoare proaste...aici e problema,ca ai avut incredere in lume aiurea...apuca-te usor usor sa vezi ce si cum ca trebuie sa-ti iasa!! daca nu iti dau calibra de piese cu 2000-16v-ecotec pe ea,sa-l poti pornii,auzii si gata!!
__________________

-Calibra 1993 2.0 xxxcp-inca exista
-Opel Astra F Caravan-1993-1.6-70cp Gpl-inca exista
-Bmw E60-520i-2004-2.2-170cp-inca exista
-Bmw E39-540i-2001-4.4-xxxcp-inca exista
-Bmw E39-528i-2000-inca exista-se pregateste de dezmembrat
-Bmw E39-540i-1998-USA-4.4 6+1-xxx cp-nou venita
-Bmw E36 Cabrio-3xx-1995-inca exista
-Bmw E36 Coupe-320-1995-inca exista
-Bmw E36 Cabrio-320-1996-inca exista
matiu13 is offline  
Old 18-11-10, 09:03   #467
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

gata, cadranele astea sunt un nou inceput
arata prea bine sa mai poti renunta acum
sustin si eu punctul de vedere anterior, nu masina ii de vine
asa ca reculege-te si da-i inainte
Radu_print is offline  
Old 18-11-10, 20:38   #468
PSD-ul

Stage 5
 
PSD-ul's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 782
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Devina sunt proastele informatii coroborate de pe internet de la fel si fel de mesteri renumiti sau mai putin renumiti. Devina esti tu pentru faptul ca atunci cand cineva iti dadea un sfat amicesc,prietenesc,firesc si omenesc poate considerai ca iti vrea raul,e invidios sau mai stiu eu ce.
Devina esti tu ca ai bagat bani in lucruri care trebuiau sa-si faca prezenta mult mai tarziu.
Situatia ta financiara nu este ca a altora da nici plin de bani nu esti ca sa zici ca dai pe`afara... da iti recomand urmatoarele :

- rastoarna masina si fa-i dedesubtul ala
- schimba tot ce trebuie la directie,suspensie,articulatie,frana ( cu piese noi,schimbate si stranse ca la carte asa cum trebuie de mecanici in service ) daca aia care repara pe genunchi o fac pentru ca doar atat stiu nu pentru ca nu ar avea posibilitatea din nefericire
- Treci la motor si dai tot ce are nevoie : transmisie noua,distributie noua,aprindere noua,ambreiaj nou,umbla in el la cote standard sau de reparatie lasand carpeala si improvizatiile,ansambleaza masina si nu o sa iti para rau.

Cand ai venit in Bucuresti ai facut marea greseala ca nu ai cumparat motorul de pe vectra aia albastra COX,motorul chiar era prea reusit.

Iti spun toate astea pentru a te impulsiona iar daca nici eu PSD-ul sau Adoss NTR-ul nu-ti putem fi exemple care am desfacut masinile aman-2 si 1 an intreg am tras la ele atunci cine.........

Last edited by PSD-ul; 18-11-10 at 20:41.
PSD-ul is offline  
Old 18-11-10, 20:48   #469
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Tony stii bine ca in masina asta am bagat numai piese noi si cele mai bune. Ambreiajul este nou , distributie noua , transmisie noua , aprindere noua.

Dar eu nu mai bag un banut.

Tineti-va bine. Astazi s-a desfacut motorul.

SEGMENTII SUNT PERFECTI ! In schimb , blocul motor pe cilindrul 2 si 3 este zgarit , pe cilindrul 2 chiar este muci. Cuzinetii de pe cilindrul 2 si 3 sunt gripati. Acum dati voi o explicatie. Toti suntem socati

P.S. Nu este mecanic care lucreaza pe genunchi , este un mecanic foarte bun si care are foarte multa experienta si multe reusite. Dar aici ceva se intampla.
Am sa schimb blocul , chit de reparatie la pompa de ulei , cuzineti noi , segmenti noi. Daca nici acuma nu ii totul cum trebuie , atunci ne bagam picioarele si ii dau foc
DaBotta is offline  
Old 18-11-10, 20:58   #470
PSD-ul

Stage 5
 
PSD-ul's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 782
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Pai cel care ti-a facut motorul nu iti poate da o explicatie?
Daca ma intrebi pe mine vina o dau numai pe el. E mecanic trebuie sa stie mai ales ca stie ce a fost in el si ce a bagat in el , daca nu stie atunci sa se apuce frate de vandut cartofi in piata sau sa ramana doar la schimbul de ulei.

Esti sigur ca nu s-a uitat ceva prin motor asa cum fac si doctorii cu oamenii de mai uita o pensa,un bisturiu,un pansament samd ? Esti sigur ca au fost stranse asa cum trebuie toate internele alea?

Pune poze , sunt atatia oameni in masura care ti-ar putea raspunde si ajuta insa doar din scris consider ca e mai greu,mie unul imi trebuiesc fotografii,mult mai concludente decat 1000 de cuvinte.

Daca schimbi blocul tine minte cotele alea de reparatie daca nu vrei sa fluieri iarasi.

Last edited by PSD-ul; 18-11-10 at 21:02.
PSD-ul is offline  
Old 18-11-10, 21:14   #471
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Celalat bloc care il am are tot cote standard.

Nici el nu are nici o explicatie. Nu reuseste sa inteleaga ce s-a intamplat. Posibil sa fie pompa de ulei problema. Habr nu am
DaBotta is offline  
Old 18-11-10, 22:28   #472
Skma

Stage 5
 
Skma's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of:
[Opel]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

pai vezi ca la opel presiunea de ulei este o FOARTE MARE PROBLEMA.
Skma is offline  
Old 19-11-10, 10:14   #473
06XPT

Stage 5
 
06XPT's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,422
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

chiar nu ma pot abtine....sincer daca problema era presiunea de ulei nu se aprindea dracu si un bec?daca presiunea era asa varza cum crezi ca se auzea motorul?nu l-ai fii auzit?mai ales ca erai si in rodaj...deci mult mai atent la zgomote....daca e asa cum zice mecanicul tau nu trebuie sa vii cu masina taras?adica fara nici un fel de vlaga?si daca s-a ramas fara presoiune de ulei cum dracu au scapat segmentii?eu zic zic ca a fost facut prost....
__________________
dezmembrez masini din gama opel...
06XPT is offline  
Old 19-11-10, 11:16   #474
Radu_print

Stage 5
 
Radu_print's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,058
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[2 Roti]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

ma, nu-i bine sa dai in om cand ii la pamant, dar, poate macar in al 12-lea ceas il ajuti sa se ridice:

eu ma leg doar de noul bloc:
nu inseamna ca daca e la cota 0 (aka original) ii si in regula. Pot fi cilindrii uzati, defoarmati, zgariati etc, pot fi ovle pistoanele care vrei sa le pui in el, chiulasa poate sa fie prost facuta (da asta e mai greu de evitat), bielele pot avea ovalitate in partea de jos (prinderea de vibrochen), lucru care duce automat la uzura cuzinetilor, batai si altele.
Toate astea (si inca multe care nu-mi vin in minte acum) trebuiesc masurate si daca este nevoie corectate inainte sa asamblezi motorul.
Degeaba zici ca-ti bagi picioarele si nu mai bagi bani in el, il asamblezi din nou si iar o sa mearga 200 de km. Stiu cine o sa-si dea lame.
Ca o idee, fa-ti rost de un NE ieftin si bun, monteaza-l pe masina sa ai cu ce umbla si sa ai timp suficient sa strangi bani sa faci XE-ul asa cum trebuie. Altfel nu o sa ajungi niciodata sa te bucuri de el.

Bafta

Si faza cu presiunea de ulei, hai sa fim seriosi, dupa cum zicea si costin: daca era chiar asa de mica, batea motorul, se aprndea becul, faceau tachetii ca toti dracii. Daca era doar putin mai mica, nu ar fi avut motoul nici pe dracu cateva mii sau zeci de mii de km.
Parerea mea de om patit.
Radu_print is offline  
Old 19-11-10, 15:31   #475
salfkm
Opel Driver

Stage 5
 
salfkm's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,798
Member of:
[Opel]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Hai ca va lamuresc eu,becul de ulei in bord s-ar fi aprins daca acesta avea firul de la sonda bun si nu era rupt,pe cand s-a remediat problema asta ca becul sa functioneze era deja prea tarziu pt ca dupa aceea a verificat uleiul si a vazut ca incepe sa scoata fum,ulei lipsea din motor atunci cam 1,5-2 L,asta dupa ce s-au facut aprox 150 km cu masina,moment in care bateau tachetii deja.........s-a complectat uleiul la nivel si s-a mai mers cam 50 km aproximativ,timp in care masina scotea un fum si emana un miros de nu puteai sa stai in spatele ei si asta o zic fara exagerare......nu sunt sensibil in general dar in spatele masinii lui Alex chiar nu puteai sta.

Acuma sa lamurim si restul treburilor:vibrochenul a fost dus la verificat,i s-a spus ca e bun si nu are nimica,cuzinetii cumparati noi,bielele verificate toate sa nu fie ovale sau alte treburi,cuzinetii culcau perfect,la fel si la partea palierului.S-au verificat pistoanele,sa nu fie lovite,ciobite,sa nu aiba joc etc,bolturile sunt ok.Chiuloasa este facuta ok pt ca s-a circulat cu masina de cand a fost facuta chiuloasa,iar blocul motor a fost verificat si era ok,nu avea zgarieturi,mai mult de atata ce ai putea verifica?

Eu i-am spus lui Alex ca doar din pompa de ulei mai poate fi problema,daca este obosita nu face presiune suficienta in sarcina...deci ungerea nu se face cum trebuie dar nici lipsa totala de ulei nu este,idem si la relantiu,daca pompa baga 0,6-0,7 bari la relantiu este suficient ca sa nu se aprinda becul de ulei in bord pt ca sonda stock de ulei poate avea doua valori:0,35 sau 0,5 bari.Daca voi aveti o alta parere sau puteti sa ii dati un sfat referitor la ce s-a putut intampla acolo si cel mai important din ce cauza........eu unul va ascult
__________________
VECTRA A TURBO 4X4 C20LET POWER
DACIA 1310 TURBO INJECTION CONVERTED

DVR'S GARAGE- https://www.facebook.com/profile.php?id=100009200577468
salfkm is offline  
Old 19-11-10, 18:00   #476
Addy_Gaman

Stage 5
 
Addy_Gaman's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 4,357
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

totusi unde este uleiul.dc a plecat din motor si scotea fum...daca pompa nu a mai bagat ,uleiul trebuia sa fie in motor....eu miam facut singur motorul,:: dar am avut mare grija cand am montat piesele pe el sa nu am surprize....in afara de pompa de ulei ar mai trebui sa mai fie si altceva.asa cum a zis si tony...poate a uitat ceva in motor,bafta.si daca te pot ajuta cu ceva,nu ezita sa ma suni....
Addy_Gaman is offline  
Old 19-11-10, 19:32   #477
06XPT

Stage 5
 
06XPT's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,422
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

sorin mi se pare o bataie de joc de o anumita suma de banii atunci cand faci un motor si nu iti repari si becul de ulei....daca ala nu merge..atunci ce d-zeu ar trebuii sa mearga?xenoanele?
p.s.poti sa-mi spui mie de pompa de ulei pana maine sorin..eu nu o cred..nu are cum..doar pe 2 cilindri?restul de 2??aia ori baga ori nu baga...si nu pot crede ca fiind pompa defecta nu se auzea nici un zgomot ciudat la motor...
eu merg pe premiza ca nu a fost asamblat corespunzator,strans la cotele de forata cqare trebuie...am mai vazut oameni care strangeau cuzineti ca la prezonul de la roata...(170nm fata dew 35original)e doar un exemplu...
06XPT is offline  
Old 19-11-10, 20:03   #478
DaBotta

Stage 5
 
DaBotta's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,413
Member of:
[Opel]
[FORD]
[VW]
[Hyundai]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Becul de la ulei mergea in clipa in care motorul a fost terminat. Am inlocuit acel fir inca de cand motorul era dat jos de pe masina. Nu s-a aprins nici macar o singura data in acei 250 de km.

Ok , sa zicem ca la cuzineti a fost o eroare de montaj , sau de strangere , etc ...

Dar de la ce naiba scotea fum in halul ala ? de la ce a disparut uleiul in 250 de km ? Segmentii erau ok , doar accea zgarietura pe cilindrul 2 nu cred ca papa atata ulei. Eu unul nu mai inteleg absolut nimic. Sunt in pragul disperarii. M-a adus acest SFI la sapa de lemn.
Se pare ca eu sunt ghinionul , nu stiu ce se petrece dar in ultima vreme doar ghinioane am , astazi telefonul mi s-a stricat , masina nu merge , mie frica sa mai ies pe strada din casa , ca sigur imi pica o caramida in cap si mor.
DaBotta is offline  
Old 19-11-10, 20:35   #479
electric_style
Opel Driver

Stage 5
 
electric_style's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,949
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[Opel]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Quote:
Originally Posted by DaBotta View Post
Becul de la ulei mergea in clipa in care motorul a fost terminat. Am inlocuit acel fir inca de cand motorul era dat jos de pe masina. Nu s-a aprins nici macar o singura data in acei 250 de km.

Ok , sa zicem ca la cuzineti a fost o eroare de montaj , sau de strangere , etc ...

Dar de la ce naiba scotea fum in halul ala ? de la ce a disparut uleiul in 250 de km ? Segmentii erau ok , doar accea zgarietura pe cilindrul 2 nu cred ca papa atata ulei. Eu unul nu mai inteleg absolut nimic. Sunt in pragul disperarii. M-a adus acest SFI la sapa de lemn.
Se pare ca eu sunt ghinionul , nu stiu ce se petrece dar in ultima vreme doar ghinioane am , astazi telefonul mi s-a stricat , masina nu merge , mie frica sa mai ies pe strada din casa , ca sigur imi pica o caramida in cap si mor.
Ia-o incet si nu-ti varsa nervii pe masina pentru ca n-are nici o vina ! tot tu ai spart si NE-ul , si tot tu ai ales sa treci la SFI ! nimic de zis...foarte buna alegere si foarte multa munca , timp bani...aruncati pe fereastra, dar daca totul a fost chiar atat de bine lucrat si pus la locul lui...cum iti explici toate fenomenele care s-au intamplat pana acum cu motorul asta?!? parerea mea e ca : daca nimereai un SFI in mintile lui...nu s-ar fi ajuns aici ! ai fi dat direct cu el pe masina..ai fi schimbat ce era nevoie...o garnitura , un semering...fara set motor si alti draci! erai acum zic eu pe linia de plutire si cu banii si cu satisfactia ca ai un motor pe care te poti baza ! ps: nu vreau sa fiu rautacios desii stiu prin ce treci si te stimez pentru faptul ca tot mai acorzi o mica sansa acestei masini!!! ar fi trebuit sa deschizi mai bine ochii cand ai cumparat cele 2 motoare...cu toate ca o sa-mi spui ca le-ai probat si tralalala...si totusi nu cred ca sunt prea multi care vor sa-ti desfaca motoru bucata cu butata apoi sa ti-l vanda (cam rar ) sa fie asa cum ti-ai dorii tu...ar fi trebuit sa iei de la cineva cunoscut si sa ai cu tine un bun mecanic care sa stie ce e bine si ce nu ! Stiu ca erai luat de val si ca erai incantat si nerabdator ca o sa-ti vezi visul odata implinit , dar na...nu tot timpul e asa cum ne asteptam! Hai capu sus si mai multa atentie... Cali mai merita o sansa !
electric_style is offline  
Old 19-11-10, 20:39   #480
sebastyan2001

Stage 5
 
sebastyan2001's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,185
Member of:
[DAEWOO]
[Opel]
Default Re: Masina Mea: Opel Calibra C20NE - 1994

Priveste partea pozitiva, scapi de chin si de ghinion daca acea caramida nimerste unde trebuie.
Acum lasand gluma la o parte, ai verificat semeringurile la supape ? Am vazut un caz pe un forum strain in care se pusesera din neatentie semeringurile la supape invers si a patit cam ce ai patit si tu ...
__________________
Powered by GSi !
sebastyan2001 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -