Quote:
Originally Posted by BeWaRe
salfkm am inteles ce vrei tu dar daca vrei cuplu de ce nu usurezi volanta ? am zis ca exista riscu pt ca se pot creea turbulente .Dupa cum sti si tu pana nu incerci nu ai de unde sa sti.eu unu nu a-si mai pune clapeta la turbo.Cred ca poti sa pacalesti din turbina.Ce presiune iti baga turbina ?Sunt curios
|
M-am gandit si la chestia cu volanta insa nu stiu daca la noi in tara este vreo firma care sa faca aceasta treaba cum trebuie,fara ca sa te trezesti ca iti "zboara" pe unde nu trebuie cand forjezi putin motorul.Ma gandeam sa incerc eventual cu un corp care are o clapeta de acceleratie mai mare,insa nu stiu pe la ce masini gasesc asemenea corpuri care sa aiba clapeta mai mare decat la a mea.M-am mai gandit si la varianta pe care ai spus-o tu ca daca nu incerci nu ai cum sa sti insa nu stiu ce sa fac.Turbina imi baga momentan cam 0.6 bari,nu stiu sa iti spun exact pt ca nu am apucat sa montez inca ceasul de boost pt ca nu imi este gata suportul pt el,dar dupa aproximarile mele cam atata este presiunea,insa turbina poate mult mai mult.La mine faza este ca turbina este putin cam mare pt motorul meu(este de la un Saab 2.0L 16v turbo) si doar pe la 3000rpm aproximativ incepe sa bage presiune,asta in ideea in care eu nu am o plaja de turatii asa de mare,maxim 5200rpm.Daca poti sa imi dai un sfat sau o sugestie,de exemplu ce ai face tu in locul meu sau ce anume ai incerca sa faci ti-as fi foarte recunoscator.Multumesc si spor la treaba si tie in continuare