Quote:
Originally Posted by andi_cimpean
Aşa cum am şi mărturisit anterior, nu prea īmi plăcea īmbinarea barei cu aripa spate pentru că nu avea continuitate dar acum pot spune că a ajuns să-mi placă. Este altceva.
P.S. Era mai ok dacă vopseai plafonul pānă sub haion. Nu este grav pentru că se vede doar de sus...
|
Da, stiu, si-i destul de grav. Cand am vopsit plafonul era o nebunie la mine in hala, lucram cu oameni putini pe cate 3-4 masini deodata. Practic, desi am avut timp berechet la masina asta, s-a ajuns in punctul in care am tras ca nebunii pe final ca sa o terminam in cateva zile (ma refer mai mult la vopsit). Stiu ca eram asa de obsedati de nuanta si pigmentatie incat, in momentul cand am vopsit interiorul hayonului, am urcat cu portocaliul pana sus, ne-am dat seama de greseala abia cand era totul montat si nu mai vroiam sa o dezmembrez iarasi.
Daca se ajunge la faza in care nu mai dau masina, o sa fie pe lista de "coafat" plafonul, bara fata care mi-a atins-o un amic pe o suprafata de 2-3 cm (don't ask), continuata evazarea de pe spate, schimbat capota (parca nu ma mai atrage priza de aer). Astea-s chestiile majore, mai sunt 2-3 nimicuri care nu se vad dar stiu eu ca-s acolo si nu-s cum vreau eu
))