Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > OPEL > Masina mea Opel

Reply
 
Thread Tools
Old 18-10-13, 19:45   #1
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Masina mea: Opel Astra J 1.6T

Buna seara,

Cu placere postez si eu aici in ideea sa cunosc pe cat mai multe detalii despre noua membra a familiei.
Dupa doua Astra F, ambele fiind cumparate din lipsa de optiuni ( nu ma plang, pentru banii dati pe ele s'au descurcat admirabil ) am reusit sa fac imensul pas spre Astra J. Povestea achizitiei e subiect viabil pentru o telenovela, am sa va scutesc si trec direct la a va face cunostinta cu "inculpata": Astra J, 2010, 15.000 km, 1.6T, 180 cp, varianta Sport. Ca dotari ar fi jantele pe 18", vopsea metalizata, bixenon, AFL, Flex Ride, Navi 800, scaune sport cu reglaj lombar, frana de mana electrica, cotiera pentru pasagerii spate, trapa, Flex Floor, senzori de parcare fata/spate, senzori de ploaie, clima evident, 7 difuzoare ( din pacate cele normale, nu Infinity ), bluetooth, si probabil ar mai fi dar imi scapa acum ( o am de 3 zile, nu am avut timp nici sa citesc tot manualul ), practic din ce m-am uitat pe configuratorul lor, lipsesc doar pielea, pe care oricum nu prea o suport, Opel Eye care desi suna atractiv cred ca e mai mult capriciu, si pachetul OPC.
Sa fiu sincer, cand am vazut anuntul de vanzare cu masina, desi erau atractive optionalele, anul si km, am zis pas initial. Speram la un GTC, mi'a placut prea mult spatele cand am vazut-o prima oara dar, trebuie sa recunosc faptul ca era in afara posibilitatilor mele financiare, si decat una slab dotata, am preferat sa astept. De mentionat ca preturile masinilor aici ( Spania ) noi sunt cu lejer 1000eur mai mari si in cazul celor sh (culmea) aprox 2000eur. Din fericire pentru mine si pentru ea, a fost dragoste la prima vedere. Intamplarea face ca in parcare in momentul intalnirii sa fie un alt Astra J, alb, insa varianta de baza, nu cea sport si am putut observa cat de mult conteaza farurile, stopurile si mai ales diferenta de garda la sol intre cele doua.
Interiorul ma asteptam sa imi dea mai multe batai de cap, in special consola centrala ( atatea butoaneee ) dar, in scurt timp n-a mai fost o problema. Placut, comfortabil, scaunele sport conteaza enorm, lumina ambientala, zic eu, geniala. Deasemnea ma asteptam ca Flex Ride-ul si implicit butonul SPORT sa fie mai degraba de forma decat util, insa din fericire m-am inselat. Pe langa ceasurile rosii ( ca un copil care se bucura cand vede luminite colorate ) chiar se simte diferenta intre tour si sport, la acceleratie suspensie, volan, etc.
Subiectul mai interesant il reprezinta motorul. Venind dupa cun c14nz si in c16se, a fost un big wow la prima tura cu masina. Ma asteptam sa fie mai brutala la schimbul de viteze si in zona de cuplu maxim, dar spre uimirea mea, m'am obisnuit cu metoda de livrare a puterii, mai comfortabil decat sa ma zguduie in scaun. La capitolul consum... la mers nesimtit...10+ pilot automat, schimbat devreme etc, am scos azi dupa 1200km in ultima sapt, 8.9 l/100km...decent pentru puterea respectiva. Momentan, ma declar multumit pentru ce folosesc eu masina, locuiesc intr'o zona de munte, drumuri libere, multe curbe, panta dupa panta, in oras nu merg des, si chiar si asa, nu au aici aglomeratia de acasa.
Si acum ajungem si la unul din putinele lucruri care nu ma incanta la ea si anume sistemul audio. Venind de la un HU Pioneer 6300SD ( parca ) 4x55w, sd, usb, aux, cu 4 boxe decente si un subwoofer pioneer intr'o carcasa homemade dar sanatoasa, facut special pt portbagajul de astra F, resimt enorm lipsa joaselor, si a volumului. Desi e antifonata inzecit mai bine decat cea veche, mie unul mi se pare ca sunt destu de slabe boxele, fie ele si 7... Intrebarea mea este, fiind absolut evident ca un alt HU nu am cumn sa pun si nici de as avea nu as face asta, care ar fi solutia, pe langa schimbatul boxelor de fabrica in timp, pentru a pune un subwoofer relativ decent si mai important, rezolvarea cu jonglatul inaltelor vs joaselor intre boxe si subwoofer, practic sa ramana boxele pentru inalte si medii, subwooferul pentru joase. Ma gandeam la pus pe 0 sau 1 bass-ul in boxe, montat subwoofer-ul si dat la putere mai mare din fader-ul statie destul cat sa compenseze lipsa din boxe. Ar functiona asa ? La fel, exista un sobwoofer dedicat pentru portbagajul de J, in genul celor de pe...honda civic de exemplu, in partea stanga ? Daca da, link ?
In rest, presupun ca v-am plictisit destul, cat mai multi km fara probleme mie si voua deasemenea, probabil va voi mai stresa cu intrebari in viitor. Si cateva poze cu ea, altfel n-ar avea sens:
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_0291 copy.JPG
Views:	754
Size:	1.12 MB
ID:	2874662   Click image for larger version

Name:	IMG_0268 copy copy.jpg
Views:	596
Size:	994.1 KB
ID:	2874663   Click image for larger version

Name:	20131016_182045 copy.JPG
Views:	425
Size:	4.78 MB
ID:	2874664  

Click image for larger version

Name:	20131017_200359.JPG
Views:	453
Size:	1.80 MB
ID:	2874665   Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	221
Size:	880.7 KB
ID:	2874666   Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	169
Size:	561.2 KB
ID:	2874667  

Click image for larger version

Name:	4.jpg
Views:	292
Size:	1.10 MB
ID:	2874668   Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	286
Size:	1.22 MB
ID:	2874669  
__________________
SF-urile si filmele porno au stricat mintile copiilor.
De ce?
Ca toti asteapta sa devina realitate ...
cRbL is offline   Reply With Quote
Old 19-10-13, 00:26   #2
LiviuTunman

Stage 5
 
LiviuTunman's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 713
Member of:
[Opel]
[DAEWOO]
Default Re: Opel Astra J 1.6T

Foarte frumoasa !

Sa te bucuri de ea! Astept mai multe impresii despre acest motor !
LiviuTunman is offline   Reply With Quote
Old 19-10-13, 12:29   #3
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: Opel Astra J 1.6T

Multumesc
Impresii despre motor, hmm. In primul rand ma asteptam cum am zissa ma infiga in scaun si in modul sport sa intr mai violent puterea dupa cca 3000 ture dar nu.
Totul e liniar, iti dai seama cel mai bine cand iei piciorul de pe acceleratie. In panta, pe curbe si in orice alte situatii care necesita cuplu, momentan, nu am simtit nevoia de mai mult. Cu geamul jos in spatii mai inchise poti auzi chiar si iubitul sunet "fffffsss..pff" dar nimic exagerat, ca la masinile "de curse"
Am facut...1200 km in 6 zile cu el. primii 500, jumatate din ei mers sportiv, serpentine, etc, consum 10.1. Urmatorii 300 mers mai linistit, si prin oras si pe autostrada cu cruise control la 110-120, am vazut chiar si 7.8 cosum mediu, final a fost 8.9. Ultimii 400 facuti chiar ieri, aprox 100 pe autostrada la 110, restul, curbe stramte si drumuri de munte, mult de urcat, coborat, pante serioase prin sate mici pe aici, totul in limitele bunului simt cu cateva reprize mai "serioase" consum final 9.
Insa, nu ma iau dupa consumul mediu, ci mai mult dupa range. In primele zile cu ce km facusem si ce imi mai ramanea de facut, aveam range-uri intre 500 si 550 km cu indulgenta. Ieri, am resetat consumul cand am alimentat si dupa cei 400 km, imi arata ca mai fac 210. Ceea ce, pt aprox 54L in rezervor, pt 180 de cai...mi se pare ... mai mult decat decent pt o masina de aprox 1.5Tcu 3 persoane...
Sunt absolut sigur ca 1.4T-ul m-ar fi lasat cu dorinta de mai multi cai. Ca banuiesc ca multi au dilema asta. Insa, realist vorbind, la mine sunt alte conditii de drum, cu 1.6le in bucuresti, nu vad sa scot sub 11 in trafic cu cateva reprize. Banuiesc ca 1.4 ar fi mai indicat pt oras, exclus 1.6le aspirat. Un vecin de aici tot cu J si 1.6le de 125 parca, se plangea enorm de consum. Asadar, ori motorina, ori 1.4t pt oras. 1.6 daca stii ca ai si unde sa profiti de el...
Daca esti fan benzina turbo, si te astepti sa te lipeasca in scaun instant, vei fi dezamagit. Daca te inveti in timp si odata ce cresc turele si vin curbele observi ca nu mai dai inferioare la orice pas, o sa iti placa Sper ca am fost de ajutor
cRbL is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 22:25   #4
LiviuTunman

Stage 5
 
LiviuTunman's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 713
Member of:
[Opel]
[DAEWOO]
Default Re: Opel Astra J 1.6T

Am inteles ! Eu am mers cu 1.6i 16v si mi se pare mai puturos fata de a mea. Sunt constient ca masina e mai grea !

Sunt foarte curios cum merge 1.6T , sper sa am ocazia sa-l incerc..am mai auzit oameni care il lauda .
__________________
Opel Astra Mk4
LiviuTunman is offline   Reply With Quote
Old 20-10-13, 23:12   #5
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: Opel Astra J 1.6T

Nu am avut ocazia. nu e 2.0 Tsi sau ceva de genu dar, daca "nu ai altceva mai bun de facut cu benzina", la distractie nu te dezamageste
cRbL is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 01:06   #6
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: Opel Astra J 1.6T

Dat fiind faptul ca personal nu ma incanta absolut deloc sistemul de sunet din masina, si tind sa cred ca jumatate din vina o are player-ul masinii nu neaparat boxele, fara sa schimb player-ul pentru ca ar fi total retard, exista vreo metoda, pe langa pus subwoofer statie macar pe fata alta pereche de boxe si filtre ca sa imi taie bass-ul din boxe si sa pastreze doar sub-ul, care ar fi optiunile pentru a scoate un sunet mai bun cu player-ul actual ?
cRbL is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 10:04   #7
georgeNIN

Stage 3
 
georgeNIN's Avatar
 
Join Date: Nov 2013
Posts: 89
Default Re: Opel Astra J 1.6T

Arata bine masina! imi place ca e ingrijita
georgeNIN is offline   Reply With Quote
Old 07-11-13, 22:54   #8
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: Opel Astra J 1.6T

Multumesc, e aproape noua, ar fi culmea sa o tin jegoasa
cRbL is offline   Reply With Quote
Old 16-04-14, 01:43   #9
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: Masina mea: Opel Astra J 1.6T

Urmeaza sa procur urmatoarele:
SoundStream TC 6.5 Tarantula, pe componente pentru fata
160w RMS
4 Ω
65-22 Khz
94 db

si SoundStream SF-652T pentru spate
60 w
70-20K
92 db

Momentan am un amplificator Monacor Power Monacor Carpower HPB 602
350 W
4 Ω: 2 x 70 W
2 Ω: 2 x 100 W
4 Ω: 1 x 225 W

Banuiesc ca amplificatorul e destul de slab pentru respectivele boxe dar momentan, ramane asta din motive evident financiare.

Intrebarea mea este, dat fiind ca difuzoarele fata sunt mult mai puternice ca cele spate, se poate regla puterea pe fiecare canal separat sau e ceva standard ? Intreb pentru ca nu ma pricep si mai bine sa stiu dinainte sa cumpar.

Deasemenea, pareri despre setup-ul respectiv si marca de difuzoare sunt binevenite. Multumesc anticipat
cRbL is offline   Reply With Quote
Old 22-07-14, 03:34   #10
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: Masina mea: Opel Astra J 1.6T

colorate
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_2957.JPG
Views:	388
Size:	6.66 MB
ID:	3010279   Click image for larger version

Name:	IMG_2941.JPG
Views:	219
Size:	3.06 MB
ID:	3010280  
cRbL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -